Web Analytics Made Easy - Statcounter

پنجمین مرحله اردوی تیم ملی هاکی ایران با حضور سه بازیکن مهدیشهری در اردبیل در حال برگزاری است .  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، این اردو برای آمادگی تیم ملی در بازی های جام جهانی ۲۰۱۸ برلین برگزار می شود . در این اردو عباس ارویی، امیر ارویی و حمید نورانیان از مهدیشهر شرکت دارند . اسفندیار صفایی سرمربی تیم ملی هاکی سالنی ایران گفت : در این مرحله از اردو ، هاکی بازان ، تمرینات تاکتیکی ، ضربات ایستگاهی و تکمیل تمرینات بدنی را انجام خواهند داد و تحلیل بازی تیم های هم گروه در جام جهانی در دستور کار قرار دارد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسفندیار صفایی مربی تیم ملی هم از ورزشکاران مهدیشهری است . تیم‌ملی هاکی داخل سالن در ماه های گذشته چهار مرحله اردو در شهرهای مختلف کشور از جمله مهدیشهر برگزار کرده و اردوی اردبیل برای هماهنگی ورزشکاران با شرایط آب و هوای محل مسابقات جام جهانی در این استان در حال برگزاری است. این اردو تا چهارم آذر ادامه دارد . پنجمین دوره جام جهانی هاکی داخل سالن از هفتم تا یازدهم فوریه ۲۰۱۸ (۱۸ تا ۲۲ بهمن) به میزبانی شهر برلین آلمان برگزار می شود. تیم ملی ایران به همراه تیم قزاقستان به عنوان قهرمان و نایب قهرمان مسابقات جام ملت های آسیا ، جواز حضور در مسابقات جام جهانی هاکی برلین را دارند .

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۰۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

والیبال ساحلی زیر ۱۹ ساله‌ ایران سهمیه جهانی گرفت

تیم والیبال ساحلی ایران یک با شکست نیوزلند دو به جمع چهار تیم برتر مسابقات قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا راه یافت و موفق به کسب سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی جهان شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی زیر 19 سال آسیا با حضور 32 تیم از روز چهارشنبه 12 اردیبهشت آغاز ‌شده و فردا (یکشنبه - 16 اردیبهشت) در شهر «روی‌اِت» کشور تایلند با معرفی برگزیدگان به پایان می‌رسد.

ستاره حریف والیبال ایران VNL را از دست داد

در بازی‌های امروز، تیم والیبال ساحلی ایران یک (حبیب اکبرزاده - امیرعلی قلعه‌نویی) با شکست 2 بر صفر نیوزلند دو (پاچئو داوی - وستی توماس) به مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی آسیا راه یافت. نوجوانان ساحلی ایران که امروز (شنبه - 15 اردیبهشت) برای دومین بار به میدان رفتند با امتیازات 21 بر 10 و 21 بر 7 حریف را شکست دادند تا به پنجمین برد خود در این مسابقات دست یابند.

با کسب این نتیجه و راهیابی تیم والیبال ساحلی ایران به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های قهرمانی زیر 19 سال پسر آسیا، حبیب اکبرزاده و امیرعلی قلعه‌نویی موفق به کسب سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی جهان شدند که در شانگلو چین برگزار می‌شود.

ساحلی‌بازان کشورمان در دیدار بعد به مصاف استرالیا یک (راکر گراهام جت – دونووان کیلیان) خواهند رفت تا تکلیف حضورشان در دیدار فینال مشخص شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تیم فوتسال زیر ۲۱ سال ناشنوایان عراق در شاهرود اردو زد
  • مسابقات کونگ‌فو بانوان استان بوشهر برگزار شد
  • یزدانی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • دعوت ‌نونهالان‌ خوزستانی به اردوی تیم‌ملی کشتی فرنگی
  • دردسر بزرگ لوزانو در تیم ملی والیبال اوکراین
  • جزئیات برگزاری دور دوم اردوی زیارت‌اولی‌ها ویژه دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار
  • دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ ساله‌ ایران سهمیه جهانی گرفت
  • حضور ورزشکاران آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی کبدی
  • اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد گچساران