Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@09:37:57 GMT

جذب پزشک متخصص در بجنورد

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۳۰۸۱۵

جذب پزشک متخصص در بجنورد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛، بهزاد رمضانی فرخانی سرپرست بیمارستان تامین اجتماعی شهر بجنورد با بیان این که درحال حاضر 51 پزشک متخصص با بیمارستان تامین اجتماعی بجنورد همکاری دارند ، گفت : متخصص رادیو لوژیست، قلب و عروق ، جراح عمومی ،جراح عمومی به صورت پاره وقت ، اورلوژی، ستون فقرات ، شبکیه چشم ، بیهوشی بوتیکی و پالوژی را از جمله پزشکان متخصص و فوق تخصص جذب شده بیمارستان تامین اجتماعی بجنورد در سال جاری برشمرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بومی بودن افراد را از اولویت های اصلی این بیمارستان در جذب پزشکان دانست و افزود : درحال حاضر 11 پزشک عمومی هم در بیمارستان تامین اجتماعی بجنورد درحال ارائه خدمات درمانی به بیماران و بیمه شدگان این شهرستان هستند.

انتهای پیام/ط

فعالیت 51 پزشک متخصص در بیمارستان تامین اجتماعی شهرستان بجنورد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۰۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگذشت پزشک زن بیمارستان شریعتی؛ مرگ یا خودکشی؟

رئیس بیمارستان شریعتی درگشت یک پزشک این مرکز را تسلیت گفت.

به گزارش خبرآنلاین، روز گذشته رئیس بیمارستان شریعتی تهران درگذشت متخصص این بیمارستان را تسلیت گفت.

احمدرضا جمشیدی در پیامی نوشت: «خبر اندوه بار درگذشت دکتر سمیرا آل سعیدی دانشیار روماتولوژی و عضو مرکز تحقیقات روماتولوژی دانشگاه علوم پزشکی تهران موجب تأثر و تألم جامعه دانشگاهی گردید. دکتر آل سعیدی جزو نوابغ و افتخارات دانشگاه بود و از دست دادن ایشان غم بزرگی را بر پیکر دانشگاه و بیمارستان به جای گذاشت و یاد ایشان برای همیشه برقلب و ذهن ما نقش خواهد بست.»

بعد از خبر درگذشت دکتر سمیرا آل سعیدی، امروز ۷ اردیبهشت، مهدی عبدوس، پزشک، در شبکه اجتماعی ایکس پرده از خبری تلخ برداشت.

او در توئیتی نوشت: «خانم دکتر سمیرا آل سعیدی فوق تخصص روماتولوژی از میان ما رفت ایشان روز قبل پلن دارویی ‎خودکشی خود را با رزیدنت‌ها مطرح کرده، آن‌ها موضوع را جدی نگرفته و سر به سر ایشان هم می‌گذارند، مرحوم به گواهی همکاران، خوش اخلاق، فعال و با وجدان کاری بوده از ایشان یک فرزند به یادگار مانده است.

شاید در لحظات آخر زندگی گفته من زنی هستم که دنیا را روی انگشتان خود می‌چرخانم، اما از پس دلتنگی‌هایم بر نمی‌آیم. پزشکان بیشتر از سایر اقشار جامعه در معرض تنش و استرس‌های فراوان کاری هستند آن‌ها سرمایه کشور هستند احترام را حفظ کنید تنهای‌شان نگذارید.»

سال‌ها است که نظام بهداشت و سلامت با مسئله خودکشی پزشکان، پرستاران و رزیدنت‌ها مواجه است، موضوعی که هر بار با انتشار خبر یک خودکشی دیگر به صدر اخبار برمی‌گردد.

 

دیگر خبرها

  • پیگیری قضایی ضاربان پرستار در بیمارستان چالوس
  • درگذشت پزشک زن بیمارستان شریعتی؛ مرگ یا خودکشی؟
  • خودکشی یک پزشک دیگر؟ / جزئیات درگذشت یک پزشک زنِ متخصص روماتولوژی
  • خودکشی یک پزشک دیگر؟/ جزئیات بیشتر از درگذشت متخصص بیمارستان شریعتی
  • خودکشی یک پزشک دیگر؟/ جزئیاتی بیشتر از درگذشت متخصص بیمارستان شریعتی
  • برخورد با ۶ پزشک متخلف در اصفهان/ظرفیت LDR بیمارستان‌ها خالی ماند
  • زیرمیزی نماد ناهنجاری در عرصه سلامت
  • بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی کلنگ‌زنی می‌شود
  • پیشرفت فیزیکی بیمارستان کسری به ۹۸ درصد رسید
  • قم کمبود پزشک متخصص و عمومی دارد