Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: مرکز فرهنگی دانشجویی امام، ولایت فقیه و انقلاب اسلامی جهاددانشگاهی؛ فراخوان همایش ملی «انقلاب اسلامی در منظومه فکری امام خمینی (ره)؛ از نظریه تا عمل» را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرگزاری شبستان، به نقل از روابط عمومی مرکز فرهنگی دانشجویی امام، ولایت فقیه و انقلاب اسلامی، همایش ملی «انقلاب اسلامی در منظومه فکری امام خمینی (ره)؛ از نظریه تا عمل»، در دو بعد سیاست داخلی و سیاست خارجی به بررسی روند پژوهانه مؤلفه‌ها و اصول انقلاب اسلامی در عرصه نظر و عمل می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محور‌های فراخوان این همایش در بُعد سیاست داخلی درباره موضوعاتی شامل انقلاب اسلامی و عدالت (عدالت اقتصادی، عدالت اجتماعی، عدالت قضایی، عدالت فرهنگی، عدالت سیاسی و...)؛ از نظریه تا عمل، انقلاب اسلامی و آزادی (آزادی اجتماعی، آزادی فردی، آزادی سیاسی و ...)؛ از نظریه تا عمل، انقلاب اسلامی و حقوق ملت (حقوق شهروندی، حقوق اقلیت‌ها، حقوق زنان و ...)؛ از نظریه تا عمل، انقلاب اسلامی و سه گانه استقلال، جمهوریت و آزادی؛ از نظریه تا عمل، انقلاب اسلامی و سیاست اخلاقی؛ از نظریه تا عمل، انقلاب اسلامی و تقویت معنویت و باور‌های دینی؛ از نظریه تا عمل، انقلاب اسلامی و آموزش و فرهنگ؛ از نظریه تا عمل، انقلاب اسلامی و امنیت؛ از نظریه تا عمل، انقلاب اسلامی و مشارکت؛ از نظریه تا عمل، انقلاب اسلامی و وحدت ملی؛ از نظریه تا عمل، انقلاب اسلامی و خودکفایی (خود اتکایی)؛ از نظریه تا عمل، انقلاب اسلامی و پیشرفت و توسعه؛ از نظریه تا عمل و انقلاب اسلامی و تمدن سازی؛ از نظریه تا عمل است.

همچنین محور‌های موضوعی انقلاب اسلامی و راهبرد منطقه‌گرایی اسلامی؛ از نظریه تا عمل، انقلاب اسلامی و راهبرد عدم تعهد گرایی جهانی؛ از نظریه تا عمل، انقلاب اسلامی و استکبارستیزی؛ از نظریه تا عمل، انقلاب اسلامی و صلح و هم‌زیستی مسالمت‌آمیز؛ از نظریه تا عمل، انقلاب اسلامی و راهبرد حمایت از مستضعفان؛ از نظریه تا عمل، انقلاب اسلامی و راهبرد صدور انقلاب؛ از نظریه تا عمل، انقلاب اسلامی و تحولات نظام بین‌الملل؛ از نظریه تا عمل، انقلاب اسلامی و جهانی‌شدن یا جهانی‌سازی؛ از نظریه تا عمل، انقلاب اسلامی و دیپلماسی فرهنگی؛ از نظریه تا عمل، انقلاب اسلامی و هویت بخشی و خودباوری مسلمانان؛ از نظریه تا عمل و سرچشمه‌های انقلاب اسلامی در کشور‌های مختلف؛ از نظریه تا عمل در ذیل سیاست خارجی اعلام شده است.

آخرین مهلت ارسال مقالات ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ تعیین شده و مقالات برتر در دو فصلنامه علمی پژوهشی «جستار‌های سیاسی معاصر» و «اندیشه سیاسی در اسلام» به چاپ خواهد رسید.

علاقه‌مندان برای ارسال مقالات و کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی همایش به نشانی www.fttp-sccir.ir مراجعه کنند و یا با دبیرخانه همایش با شماره تلفن‌های ۱۶-۶۶۹۷۰۶۱۴-۰۲۱ تماس بگیرند.

این همایش به همت مرکز فرهنگی دانشجویی امام، ولایت فقیه و انقلاب اسلامی و با مشارکت و همکاری معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی، معاونت پژوهشی مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره)، معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران، پژوهشکده امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی، معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار می‌شود.

پایان پیام/47

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۲۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنید

دریافت 9 MB

به گزارش همشهری آنلاین‌، آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب در خاطراتش شفاهی شان از حضور در خانه شهید شیرودی و صمیمت او با شهید کشوری می گویند و به شبی اشاره می کنند که امام خمینی فرمان برکناری بنی صدر را می دهد.

کد خبر 847514 منبع: مهر برچسب‌ها شهید - شهدای گمنام امام خمینی خبر ویژه شهید رهبر معظم انقلاب ابوالحسن بنی صدر

دیگر خبرها

  • آیا می شناسیدش؟
  • فیلم| ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنید
  • عیار تسلیم‌ناپذیری دربرابر ظلم
  • تجلی اقتدار نظامی ایران در عملیات موشکی علیه رژیم صهیونیستی
  • هدف از اعلام انقلاب فرهنگی اسلامی‌سازی دانشگاه‌ها بود
  • دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: عدالت آزمونی در سازمان سنجش تحقق پیدا کرده است
  • عدالت آزمونی در سازمان سنجش محقق شده است
  • توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • برخی به دنبال فراموش شدن امام خمینی(ره) هستند
  • فیلم| سخنان امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب درباره حادثه طبس