Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، سردار غلامحسین غیب پرور رییس سازمان بسیج مستضعفین طی پیامی  پیروزی غرور آفرین جبه­ه مقاومت را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انقلاب اسلامی ایران به رهبری داهیانه امام بت شکن خمینی کبیر( اعلی الله مقام الشریف) با شکست قدرت پوشالین و هیمنه کریه نظام سلطه؛ تمامی محاسبات مادی گران را در هم فرو ریخت و فصل نوینی از قدرت لایزال الهی را به رخ جهانیان کشاند که دوران مقتدرانه دفاع مقدس، صحیفه مقدس انقلاب را تبثیت نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استکبار جهانی با حقد و کینه خبیثانه مانده از انقلاب 57 و جنگ تحمیلی؛ در تمام طول انقلاب از هیچ توطئه خصمانه و فتنه پلیدانه فروگذار نکرد تا آنکه با تشکیل گروه تروریستی و جعلی داعش و به صحنه آوردن تمام قوا و تجهیزات مادی و بهره گیری تمام عیار از زر و زور و تزویر؛ به خیال واهی خود در پی نابودی انقلاب اسلامی در کشورهای اسلامی و جبهه مقاومت برآمد.

در دوران غربت و مظلومیت ملت مقاوم سوریه و عراق که تمام تحلیل‌ها و تصمیم‌ها از طیف های گوناگون فکری و سیاسی به گونه‌ای رقم می‌خورد؛ باز هم کشتی نجات ولایت به فریاد طوفان زدگان آمده و صفحه تاریک تاریخ را با اوامر آسمانی و منویات الهی خویش، به انوار تابناک خورشید امامت رهنمون ساخت تا دشمنان بشریت و انسانیت بار دیگر یقین بدانند که در فرهنگ مقاومت و جهاد کبیر می توان به پیروزی قطعی امیدوار بود.

بحمدالله و المنه امروز پس از گذشت 6 سال مجاهدت خالصانه مدافعان حرم و در رأس آنان سرباز جان برکف ولایت سرلشکر پاسدار برادر حاج قاسم سلیمانی؛ شاهد اضمحلال و فروپاشی نهایی گروه آمریکایی‌ـ‌صهیونیستی داعش و پیروزی غرور آفرین جبهه مقاومت هستیم که جای دارد این عزت و افتخار حسینی را به پرچمدار و طلایه دار این دفـاع مقدس، ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای (ادام الله ظلّه الشریف) تبریک و تهنیت گوییم که این پیروزی بدون شک مرهون و مدیون حکمت و تدبیر ولایت می‌باشد که پرچم ظلم ستیزی و استکبار ستیزی جمهوری اسلامی را به اهتزاز در آورده و سربلندی رزمندگان و فرماندهان جبهه مقاومت را منتج گردید.

در پایان، این نصرت ارزشمند و ظفر ارزنده را به برادران و خواهران در کشورهای عراق و سوریه و مجاهدان ولایی لبنانی و سید مقاومت و مدافعان خستگی ناپذیر افغانستان و پاکستان تبریک می‌گوییم. به امید پیروزی مجاهدان یمنی و در نهایت، اجتماع مسلمین جهان در قدس شریف با نابودی رژیم جعلی و کودک کش اسراییل.

انتهای پیام/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۲۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه‌های جبهه مقاومت روز به روز قدرت بیشتری می‌گیرند

حسن عابدینی معاون استان‌های صدا و سیما گفت: زمانی تنها رسانه مقاومت اسلامی، المنار بود اما امروز تک تک کشورهای حوزه مقاومت خودشان رسانه‌‌های قوی دارند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، در سومین روز از همایش سالیانه مدیران هیئت‌های رزمندگان سراسر کشور، حسن عابدینی معاون امور استان‌های صدا و سیما سخنرانی کرد. موضوع صحبت‌های وی وضعیت رسانه‌ای ایران در جامعه جهانی بود.

عابدینی با اشاره به بخشی از بیانات رهبر معظم انقلاب گفت: همانطور که در بخشی از بیانات رهبر انقلاب خوانده‌اید، ایشان می‌فرمایند که تأثیر رسانه از موشک و پهپاد نیز بیشتر است. شاید اگر این جمله از زبان فرد دیگری بیان می‌شد، حمل بر تعارف می‌شد اما حضرت آقا کسی است که همه پیشرفت‌های کشور مرهون سیاستگذاری راهبردی وی است. او در هر جایی که ورود کرده پیشرفت‌های شگرف داشتیم که یکی از آنها قدرت بازدارندگی کشور است. امروز ایران در وضعیت راهبردی بسیار خوبی قرار گرفته و بدون شک قدردان آن هستیم.

پناهیان: رسالت امروز هیئتی‌ها ترویج فرهنگ زندگی تعاونی است

وی ادامه داد: حال سوال اساسی این است که نسبت رسانه و بازدارندگی نظامی چیست؟ چرا رسانه‌های ما پا به پای پیشرفت‌های نظامی کشور، رو به ترقی و تعالی پیش نرفته است؟‌ البته شاهد تعالی رسانه‌ها در جبهه مقاومت هستیم. جالب است بدانید که در عملیات طوفان الاقصی از یکی از مقامات شنیدم که می‌گفت در کنار هر 3 نیروی نظامی، یک نیروی رسانه‌ای نیز قرار داشت تا در جنگ رسانه‌ای دشمنِ صهیونیستی پیروز شویم. خوشحالیم که رسانه‌های مقاومت روز به روز در حال گسترش هستند. یک روزی بود که تنها رسانه جبهه مقاومت اسلامی، المنار بود اما امروز تک تک کشورهای حوزه مقاومت خودشان رسانه‌‌های قوی دارند. البته همه این نیروها در ایران آموزش دیده بودند و سرچشمه‌شان در جمهوری اسلامی است.

معاون استان‌های سازمان صدا و سیما تاکید کرد: چه اتفاقی افتاد که صهیونیست‌ها که 75 سال شریان رسانه‌های دنیا را در دست داشتند، در این عملیات به فلاکت افتادند و همه جبهه جهانی به نفع مردم فلسطین تظاهرات می‌کنند؟ این موضوع یکی از قدرت‌های رسانه‌ای رسانه است و به حق است که اگر رهبری می‌فرمایند امروز قدرت رسانه از موشک و پهپاد بیشتر است. چنین اتفاقی در عملیات وعده صادق هم تکرار شد؛ همه می‌گفتند چه کسی جرات دارد حتی یک تیر علیه اسراییل شلیک کند؟ امروز اسراییل در این عملیات شکست خورده و همه رسانه‌ها آن را پوشش دادند. عملیات وعده صادق هیمنه رسانه‌ای اسراییلی‌ها را هم شکست. تصویری که رسانه‌های اسراییلی از ایرانیان نشان داده بودند، چه بود؟‌ اینکه فرماندهان ایرانی را در سوریه به شهادت می‌رسانیم و آنها هیچ کاری نمی‌کنند، اما در عملیات وعده صادق ورق برگشت و رسانه‌های دنیا تصاویر جدیدی را از قدرت بازدارندگی ایران به نمایش گذاشتند.

او در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: باید مراقب شگردهای رسانه‌ای دشمن باشیم و در کار رسانه‌ای خودمان هوشیار باشیم. یکی از تکنیک‌های رسانه‌ای دشمنان برچسب‌زنی علیه جمهوری اسلامی است. دروغ پردازی و تغییر واقعیت‌ها نیز شگرد دیگر آنهاست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رسانه‌های جبهه مقاومت روز به روز قدرت بیشتری می‌گیرند
  • دیدار مهم سران گروه‌های مقاومت فلسطین
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • وزیر راه و شهرسازی روز خلبان را تبریک گفت
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: شهید حجازی در توانمندسازی جبهه مقاومت نقش موثری ایفا کرد
  • فرماندهی که در تمامی مسئولیت‌ها موفق بود
  • جانشین سپاه درباره احتمال ورود به خودروسازی : هرجا معظم له صلاح بدانند، ورود پیدا می‌کند
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند