Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان بسیج مستضعفین طی پیامی پیروزی غرور آفرین جبه­ه مقاومت را تبریک گفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سازمان بسیج، سردار غلامحسین غیب پرور رییس سازمان بسیج مستضعفین طی پیامی  پیروزی غرور آفرین جبه­ه مقاومت را تبریک گفت.متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 انقلاب اسلامی ایران به رهبری داهیانه ی امام بت شکن خمینی کبیر( اعلی الله مقام الشریف)با شکست قدرت پوشالین و هیمنه ی کریه نظام سلطه ؛ تمامی محاسبات مادی گران را در هم فرو ریخت و فصل نوینی از قدرت لایزال الهی را به رخ جهانیان کشاند که دوران مقتدرانه ی دفاع مقدس ، صحیفه ی مقدس انقلاب را تبثیت نمود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استکبار جهانی با حقد و کینه ی خبیثانه ی مانده از انقلاب 57 و جنگ تحمیلی ؛ در تمام طول انقلاب  از هیچ توطئه ی خصمانه و فتنه ی پلیدانه فرو گذار نکرد تا آنکه با تشکیل گروه تروریستی و جعلی داعش و به صحنه آوردن تمام قوا و تجهیزات مادی و بهره گیری تمام عیار از زر و زور و تزویر ؛ به خیال واهی خود در پی نابودی انقلاب اسلامی در کشورهای اسلامی و جبهه ی مقاومت برآمد .

در دوران غربت و مظلومیت ملت مقاوم سوریه و عراق که تمام تحلیل ها و تصمیم ها از طیف های گوناگون فکری و سیاسی به گونه ای رقم می خورد ؛ باز هم کشتی نجات ولایت به فریاد طوفان زدگان آمده و صفحه ی تاریک تاریخ را با اوامر آسمانی و منویات الهی خویش ، به انوار تابناک خورشید امامت رهنمون ساخت تا دشمنان بشریت و انسانیت بار دیگر یقین بدانند که در فرهنگ مقاومت و جهاد کبیر می توان به پیروزی قطعی امیدوار بود .

بحمدالله و المنه امروز پس از گذشت 6 سال مجاهدت خالصانه ی مدافعان حرم و در رأس آنان سرباز جان برکف ولایت سرلشکر پاسدار برادر حاج قاسم سلیمانی ؛ شاهد اضمحلال و فروپاشی نهایی گروه آمریکایی ـ صهیونیستی داعش و پیروزی غرور آفرین جبهه ی مقاومت هستیم که جای دارد این عزت و افتخار حسینی را به پرچمدار و طلایه دار این دفـاع مقدس ، ولی امر مسلمین جهـان حضرت امام خامنه ای ( ادام الله ظلّه الشریف ) تبریک و تهنیت گوییـم که این پیروزی بدون شک مرهون و مدیون حکمت و تدبیر ولایت می باشد که پرچم ظلم ستیزی و استکبار ستیزی جمهوری اسلامی را به اهتزاز در آورده و سربلندی رزمندگان و فرماندهان جبهه مقاومت را منتج گردید .

 در پایان، این نصرت ارزشمند و ظفر ارزنده را به برادران و خواهران در کشورهای عراق و سوریه و مجاهدان ولایی لبنانی و سید مقاومت و مدافعان خستگی ناپذیر افغانستان و پاکستان تبریک می گوییم . به امید پیروزی مجاهدان یمنی و در نهایت، اجتماع مسلمین جهان در قدس شریف با نابودی رژیم جعلی و کودک کش اسراییل .                                                               

                                   سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور

                                       رئیس سازمان بسیج مستضعفین

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۲۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال

آفتاب‌‌نیوز :

 سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در پیامی پیروزی­ مقتدرانه و غرورانگیز تیم ملی فوتسال کشورمان و کسب مقام قهرمانی رقابت­‌های جام ملت‏‌های آسیا ۲۰۲۴ در تایلند و اهتزاز پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را که موجب سرافرازی و شادمانی همه ایرانیان ورزش‌‏دوست شد، تبریک گفت.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

پیروزی­ مقتدرانه و غرورانگیز تیم ملی فوتسال کشورمان و کسب مقام قهرمانی رقابت­‌های جام ملت‏های آسیا ۲۰۲۴ در تایلند و اهتزاز پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، موجب سرافرازی و شادمانی همه ایرانیان ورزش‏‌دوست شد.

اینجانب با مسرت، این درخشش را که نشانه­ای دیگر بر شایستگی­‌های جوانان پویا و سرزنده این مرز و بوم است، صمیمانه به ملت بزرگ ایران تبریک می­‌گویم و از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­نمایم و امیدوارم این پیروزی­ که در سایه اتکال به خدای متعال و تلاش مستمر ورزشکاران عزیز به دست آمد، در سایر آوردگاه­های ورزشی نیز تداوم یابد.

برای همه ورزشکاران عزیز کشور آرزوی سلامتی دارم و تداوم موفقیت آنان را که مایة سربلندی ملت عزیز ایران هستند، از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • عملیات «وعده صادق» امید به مقاومت در سایر کشورها را افزایش داد
  • رسانه‌های جبهه مقاومت روز به روز قدرت بیشتری می‌گیرند
  • دیدار مهم سران گروه‌های مقاومت فلسطین
  • بیانیه حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • تشریح اقدامات بسیج ورزشکاران در هفته ترویج فرهنگ پهلوانی
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد