Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه ناحیه املش گفت: ۶ واحد مسکن محرومان و ساختمان پایگاه مقاومت بسیج با اعتباری معادل یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال، هفته بسیج در شهرستان املش افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از املش، سرهنگ پاسدار سیدجعفر حسینی صبح امروز در نشست خبری با جمعی از خبرنگاران عضو کانون بسیج رسانه این شهرستان اظهار داشت: 4 واحد ساختمان پایگاه مقاومت بسیج هریک با میانگین 40 متر مربع زیربنا و 200 میلیون ریال اعتبار در روستاهای سفیداربُن و شیخ آباد بخش مرکزی املش و کیازنیک املش به بهره‌برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه ناحیه املش گفت: دو واحد مسکن محرومان هم هر یک با پنجاه متر مربع زیربنا و 300 میلیون ریال اعتبار که 200 میلیون ریال هر یک از محل هدیه مقام معظم رهبری تأمین شده در روستاهای ییلاقی موسی کلایه و کلامرود هفته بسیج امسال به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: ویزیت رایگان بیماران در درمانگاه حضرت ابوالفضل (ع) املش، غبارروبی و گلباران مزار شهدا، دیدار با خانواده معزز شهدا، برگزاری مسابقه خطاطی و صبحگاه دانش آموزی و تجمع بزرگ بسیجیان در پنجم آذر سالروز تأسیس بسیج از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان املش است.

حسینی اعلام کرد: برگزاری مسابقات ورزشی از جمله تیراندازی با تفنگ بادی، فوتسال بین ادارات، کاراته و پیاده روی با حضور بسیجیان این شهرستان و برگزاری نمایشگاه و محفل انس با قرآن و عصری با شعر و خاطره از دیگر برنامه‌های نکوداشت هفته بسیج شهرستان املش است.

فرمانده سپاه ناحیه املش گفت: در مجموع 60 برنامه در زمینه‌های مختلف در هفته بسیج امسال شهرستان املش برگزار می‌شود که برگزاری یادواره شهدای روستای جیرگوابر، نشست‌های سیاسی و بصیرتی و نمایشگاه اقتصاد مقاومتی هم جزء برنامه گرامیداشت هفته بسیج شهرستان املش است.

انتهای پیام/

R7877/P41362/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۲۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین واحد پرورش قارچ صنعتی در جوین خراسان رضوی افتتاح شد

قاسمعلی نیک‌پسند مدیر جهاد کشاورزی جوین گفت: این واحد پرورش قارچ به صورت صنعتی با سطح زیر کشت چهار هزار و ۸۰ مترمربع با ظرفیت تولید سالانه ۹۰ تن محصول فعال شده است.

وی افزود: برای ایجاد این واحد تولیدی ۲۲ میلیارد ریال تسهیلات و ۴۰ میلیارد ریال از محل خودیاری مجری هزینه شده است که از این طریق ۱۲ فرصت شغلی فراهم و در نخستین سال بهره برداری پنج دوره محصول قارچ تولید می‌شود.

قارچ محصولی زودبازده است که کشت آن به علت شاخص‌های اقتصادی، زیست محیطی، تغذیه‌ای و دارویی اهمیت زیادی پیدا کرده است.

گستره زمین‌های باغی و زراعی جوین ۳۵ هزار هکتار و محصولات عمده آن گندم، جو، چغندر قند، زیره، پیاز، هندوانه و پسته است که ۱۲ هزار بهره‌بردار در بخش‌های کشاورزی، باغداری، دامپروری و طیور این شهرستان فعالیت دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • برپایی میز خدمت دانشگاه آزاد اسلامی رودسر و املش در نماز جمعه 
  • بهره برداری از ۱۱۰۰ مسکن ویژه محرومان به همت بسیج سازندگی در خراسان رضوی
  • برگزاری اولین یادواره شهدای زن در شهرستان هرند + فیلم
  • اجرای ۲۰۰ عنوان ویژه برنامه درهفته بسیج سازندگی در گیلان
  • برگزاری رقابت های هفته چهارم مسابقات اسبدوانی فصل بهاره شهرستان گنبدکاووس
  • ساخت ۴۶ واحد مسکن محرومان در ۲ بخش سنگر و کوچصفهان
  • مکتب شهید مطهری انقلاب را از انحراف مصون نگه داشت
  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • اجرای ۱۱۰ برنامه شاخص طی هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • نخستین واحد پرورش قارچ صنعتی در جوین خراسان رضوی افتتاح شد