Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایشگاه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی به همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه شهرستان پارس آباد به مناسبت هفته بسیج افتتاح شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آران مغان، نمایشگاه فروش و عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی پیش از ظهر امروز با حضور امام جمعه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، جمعی از مسئولان ادارات در محل نمایشگاه کتابخانه عمومی شهید رجایی واقع در روبروی اداره پست شهر پارس آباد افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان پارس آباد در آیین افتتاح این نمایشگاه گفت: در راستای معرفی تولیدات و محصولات اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه ناحیه پارس آباد، این نمایشگاه همزمان با نخستین روز از هفته بسیج افتتاح شد.

سرهنگ پاسدار حسن نوری با بیان اینکه این نمایشگاه با هدف حمایت از تولید کنندگان و معرفی محصولات اقتصاد مقاومتی بسیج شهرستان راه‌اندازی شده است، افزود: در این نمایشگاه محصولاتی نظیر عسل، پرورش بلدرچین، پرورش قارچ، صنایع دستی در بسته بندی های متنوع عرضه می شود.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان پارس آباد به برنامه های متعدد هفته بسیج اشاره کرد و گفت: در بخش پروژه های اقتصاد مقاومتی در شش ماهه اول امسال 450 میلیون تومان تسهیلات اشتغال زایی به بسیجیان شهرستان پارس آباد داده شده است که در این راستا زمینه اشتغال برای 37 نفر فراهم شده است.

وی با بیان اینکه هفته بسیج فرصت مناسبی برای معرفی طرحهای اقتصاد مقاومتی است، تصریح کرد: در بحث اقتصاد مقاومتی، بسیج سازندگی سپاه ناحیه پارس آباد سال گذشته 2 میلیارد و 750 میلیون تومان تسهیلات برای 177 نفر در راستای راه‌اندازی کارگاه‌های تولیدی و صنایع تبدیلی پرداخت کرده که زمینه اشتغال 350 نفر شده است.

در حاشیه این نمایشگاه تصاویری از تولیدات اقتصاد مقاومتی و فعالیت های بسیجیان در راستای محرومیت زدایی و کمک به کشاورزان منطقه به معرض نمایش گذاشته شده بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۱۷۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای نشان ملی اقتصاد مقاومتی به " شرکت آرد هشترود "

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی فرماندار هشترود در بازدید از این کارخانه به مناسبت هفته کار و کارگر گفت: این نشان ملی به خاطر فعالیت‌های کارخانه بر اساس سیاستهای کلان اقتصاد مقاومتی اعطا شده و جزو کارخانه‌های آرد نمونه استانی است که تاکنون هیچ گونه نارضایتی از آن گزارش نشده است.

فرید قشلاقی ادامه داد: کارگران نقش آفرینان اصلی تولید، توسعه و موتور محرکه و پیشران اقتصادی هستتد که مسیر رشد و اعتلای کشور در خودکفایی و رسیدن به قله‌های افتخار را هموار می‌کنند.
وی گفت: هفته کارگر، فرصتی مناسب برای یادآوری تلاش‌های ارزنده قشری است که پیامبر (صلی الله علیه و آله) بر دستان پینه بسته اش بوسه زده و ما نیز افتخارمان خدمت به این قشر ارزشمند است.

فرماندار هشترود خاطرنشان کرد: تلاش و پشتکار قشر شریف کارگر در طول سال‌ها بر کسی پوشیده نیست و در سال "جهش تولید با مشارکت مردم" این قشر زحمتکش می‌تواند همچون گذشته در مسیر تعالی و پیشرفت و خودکفایی کشور گام بردارند.

دیگر خبرها

  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • اعطای نشان ملی به شرکت آرد هشترود 
  • اعطای نشان ملی اقتصاد مقاومتی به " شرکت آرد هشترود "
  • دو نمایشگاه فرهنگی و اجتماعی در ماهشهر افتتاح شد
  • زراعت چوب نمونه اقتصاد مقاومتی است
  • سال گذشته ۱۱ هزار گروه جهادی به بسیج پیوستند
  • تصادف شدید نیسان با پژو در پارس آباد / 4 نفر جان باختند
  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد
  • افزایش یک و نیم برابری کشت دانه روغنی در پارس آباد
  • اعطای نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به مدیرعامل پاکسان