Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دماوند از دستگیری یک فرد زمین خوار در دماوند پس از ۱۰ سال خبر داد و گفت: وی با حدود ۵۰ فقره پرونده تحت پیگرد پس از ۱۰ سال اوایل این هفته دستگیر شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دادستانی کل کشور، حسن ابراهیمی بسابی گفت: طی چند روز اخیر یکی از مفسدان بزرگ و زمین‌خواران معروف دماوند که تحت تعقیب مراجع قانونی بود، شناسایی و دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این فرد به بیش از ۱۰ سال  حبس در پرونده‌های متعدد و میلیاردها تومان جزای نقدی محکومیت قطعی داشته که با دستور قضایی قاطع و مساعدت ضابطان دادگستری شناسایی و روانه زندان شد و البته در برخی پرونده ها نیز به صورت غیابی محکوم بوده است.

دادستان عمومی و انقلاب دماوند با تشریح نوع فعالیت این زمین خوار حرفه ای اضافه کرد: این فرد فرصت طلب و سودجو به عنوان سرکرده یک باند در مناطق روستایی و حاشیه شهرستان دماوند اقدام به تصرف و فروش اراضی ملی و یا متعلق به دیگران به عنوان فروش مال غیر، می کرده است.

ابراهیمی  تاکید کرد: این شخص بیش از  ۵۰ هکتار از اراضی ملی و اراضی متعلق را به افراد متعدد فروخته بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۳۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان دستگیر شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رفسنجان گفت: فردی که در کمربندی جاده سرچشمه با سلاح سرد قدرت نمایی و فیلم آن در فضای مجازی پخش شده بود، توسط عوامل انتظامی دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی دادگستری رفسنجان، علیرضا محمدی اظهار کرد: در پی انتشار فیلم خشونت‌آمیز فرد شروری در کمربندی جاده سرچشمه که با سلاح سرد قدرت نمایی و به موتورسواران حمله می کرد، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران موفق شدند با اقدامات تخصصی و اشراف اطلاعاتی، مخفیگاه متهم را شناسایی و پس از هماهنگی با دادستانی در یک عملیات پلیسی وی را دستگیر کنند.

دادستان رفسنجان تصریح کرد: افرادی که بخواهند با اقدامات مجرمانه خود سعی در قدرت‌نمایی، جلب توجه و اعلام موجودیت کنند بدون اغماض با آن‌ها طبق قانون برخورد و با پایش و رصد مستمر این اقدامات و تحرکات توسط پلیس فرصت عرض اندام از آن‌ها گرفته خواهد شد.

کد خبر 749527

دیگر خبرها

  • دادستان: تحقیقات برای دستگیری عوامل مفقودی «یسنا» ادامه دارد
  • ورود دادستان کلاله به موضوع مفقودی «یسنا»
  • جلوگیری از شهرک‌سازی در دل جنگل‌های توسکستان
  • بازدید دادستان کل کشور از دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس
  • دادستان گلستان: شهرک‌سازی در جنگل‌های توسکستان متوقف شد
  • کیفرخواست متهم قتل یک پزشک در بندرماهشهر صادر شد
  • دستگیری عامل قدرت نمایی در رفسنجان
  • عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان دستگیر شد
  • ‌بازداشت ۵۷ محکوم متواری در گیلان
  • ۱۰۰ درخت در ۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی صالحیه قطع شد