Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: ۴۱ واحد مسکونی به مدد جویان استان سمنان تحویل داده شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سید جواد رضوی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حمایت از نیازمندان یکی از مهم‌ترین رسالت‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان است و باید نسبت به این موضوع اهتمام ویژه‌ای بورزیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تأمین مسکن و معیشت یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم نیازمند و قشر ضعیف جامعه است خاطرنشان کرد: از ابتدای سال 96 تاکنون بالغ‌بر 41 واحد مسکونی به مددجویان استان سمنان تحویل داده‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اینکه درمجموع بالغ‌بر 406 میلیون تومان اعتبار برای تکمیل این منازل هزینه شد اذعان کرد: 37 واحد در مناطق شهری و 4 واحد در مناطق روستایی خریداری‌شده است که بخش عمده‌ای از مشکلات مددجویان تحت پوشش را مرتفع می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه بالغ‌بر 20 میلیون تومان از این اعتبار متعلق به خریداری منازل مسکونی در مناطق روستایی است تصریح کرد: 386 میلیون تومان نیز در حوزه شهری هزینه شده است.

رضوی با اشاره به رویکرد بازسازی و تقویت استحکام و ایمنی منازل قدیمی افراد تخت پوشش کمیته امداد بیان کرد: این طرح با توجه به وقوع زلزله اخیر در استان کرمانشاه برای کاهش خسارت‌های احتمالی در مواقع بحران برای مددجویان سمنانی در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه تاکنون 236 واحد مسکونی برای بازسازی و تعمیرات در این طرح سامان‌دهی شدند ابراز داشت: در این مدت بالغ‌بر 250 میلیون تومان برای اجرای این طرح هزینه شده است و با تکمیل این طرح گامی مؤثر در رفع مشکلات مسکن نیازمندان در این استان برداشته می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از ساخت و تکمیل 6 واحد مسکونی نیمه‌کاره مددجویان خبر داد و گفت: بالغ‌بر 30 میلیون تومان برای تکمیل این منازل هزینه شده است و این در حالی است که سال گذشته 164 واحد مسکونی شهری و 37 واحد منزل در مناطق روستایی به مدد جویان تحویل داده‌شده است.

انتهای پیام/

R41366/P41362/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۴۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مددجویان کمیته امداد خراسان‌شمالی ۲۶۰۰ مترمربع فرش بافتند

ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌ شمالی گفت: مددجویان تحت پوشش این نهاد در سال گذشته ۲۶۰۰ متر مربع فرش به ارزش ۱۰۵ میلیارد ریال بافتند.

مجید الهی راد در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ۴۵۰ نفر از زنان سرپرست خانوار تحت پوشش این نهاد در حوزه صنایع دستی از جمله بافت فرش فعالیت دارند.

وی افزود: بیشترین فعالان این صنعت مربوط به شهرستان های بجنورد، اسفراین، شیروان،  جرگلان، گرمه، فاروج است.

به گفته الهی راد، هم اکنون ۶ راهبر شغلی در حوزه فرش و صنایع دستی با این نهاد همکاری دارند.

وی تصریح کرد: وظیفه آموزش، راه اندازی کارگاه های فرش، تأمین مواد اولیه مرغوب، نظارت و کنترل کیفی بر تولیدات بافندگان و بازاریابی و فرش محصولات بافندگان از جمله اقداماتی است که توسط این راهبران انجام می شود.

این مقام مسئول بیان کرد: فرش‌های تولید شده زیر نظر راهبران شغلی طرف قرارداد امداد و یا به صورت مستقیم زیر نظر راهبران شغلی در بازارهای داخلی استان و یا استان های همجوار به بالاترین قیمت خریداری می شود.

مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: رویکرد کمیته امداد این است که با آموزش فرد و در عین حال اعطای تسهیلات فرصتی ایجاد کند تا فرد نیازمند بتواند شغلی برای خود ایجاد و به خودکفایی برسد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی شد
  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن کمیته امداد خراسان رضوی‌
  • مددجویان کمیته امداد خراسان‌شمالی ۲۶۰۰ مترمربع فرش بافتند
  • نبود زمین برای ساخت مسکن، چالش این روزهای مددجویان و کمیته امداد
  • ارائه خدمات حقوقی به هزار مددجوی زنجانی‌