Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی پیروزی جبهه مقاومت اسلامی عراق و سوریه بر فتنه تروریسم تکفیری و پایان یافتن سیطره داعش که با پایین کشیدن پرچم این گروه تروریستی، در بوکمال رقم خورد؛ رئیس‌جمهور کشورمان نیز در سخنانی روز سه‌شنبه پایان داعش را اعلام کرد. آفتاب‌‌نیوز : خبرگزاری رویترز در این‌باره گزارش داد: حسن روحانی رئیس‌جمهور ایران روز سه‌شنبه در یک سخنرانی اعلام کرد که داعش پایان یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ژنرال قاسم سلیمانی فرمانده ارشد سپاه قدس ایران روز سه‌شنبه در نامه‌ای خطاب به رهبری این کشور پایان داعش در عراق و سوریه را اعلام کرد.
هفته گذشته رسانه‌های ایران تصاویر و ویدئوهایی از حضور قاسم سلیمانی در شهر البوکمال منتشر کردند، جایی که گفته می‌شود آخرین منطقه‌ای بود که از کنترل داعش خارج و باز پس گرفته شد.
همچنین خبرگزاری تاس با انتشار بخش‌هایی از صحبت‌های حسن روحانی گزارش داد: رئیس‌جمهور روحانی با بیان اینکه داعش یک گروه تروریستی بود که توسط قدرت‌های جهانی و برخی کشورهای منطقه پشتیبانی و تقویت می شد، پایان داعش در سوریه را اعلام کرد.
روحانی در اظهارات خود از تمامی رزمندگان اسلام، دیپلمات‌ها، دولت و ملت ایران، رهبری ایران، نیروهای مسلح و مردم سوریه و ایران به دلایل تلاش‌هایشان برای حذف این گروه تروریستی که به گفته وی چیزی جز شرارت و رنج به همراه نداشتند، تشکر و قدردانی کرد.
خبرگزاری ترند نیز در گزارشی به اظهارات امروز حسن روحانی پرداخت و نوشت: رئیس‌جمهور ایران با اعلام پایان یافتن داعش به رهبر معظم ایران، نیروهای نظامی عراق، سوریه و لبنان و مردم این کشورها برای مبارزه‌شان با گروه تروریستی داعش تبریک گفت و شکست داعش را یک دستاورد بزرگ نامید.
وی در ادامه به نشست سه جانبه ایران، روسیه و ترکیه اشاره کرد که قرار است به زودی در سوچی برگزار شود.
روزنامه دیلی میل در گزارش خود نوشت که حسن روحانی رئیس‌جمهور ایران نابودی گروه تروریستی داعش را روز سه‌شنبه در جریان یک سخنرانی در تهران اعلام و تاکید کرد که نیروهای داعش توسط قدرت‌های جهانی و برخی کشورهای منطقه پشتیبانی و تغذیه می شدند.
ژنرال قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس ایران یا همان نیروهای فرامرزی ایران نیز صبح امروز پیامی خطاب به رهبری این کشور نابودی داعش در عراق و سوریه را اعلام کرد.
به گزارش ایسنا، نشریه سان، نیوزویک، بیزینس ایسنایدر، ایندیپندنت، شبکه سی‌ان‌بی‌سی، خبرگزاری البوایه از جمله دیگر رسانه‌هایی بودند که اظهارات رئیس‌جمهور کشورمان را با عنوان اعلام نابودی داعش منتشر کردند.

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۵۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رئیس جمهوری اسلامی ایران در پیامی، روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی به «سیریل رامافوزا» رئیس جمهور و مردم این کشور تبریک گفت.

آقای رئیسی در این پیام، ابراز امیداوری کرد با تلاش‌ مقامات عالی‌رتبه آفریقای جنوبی و جمهوری اسلامی ایران، دو ملت شاهد توسعه و تقویت روزافزون روابط دو جانبه و نظرات مشترک در عرصه‌های بین‌المللی باشند.

دیگر خبرها

  • بازتاب قهرمانی فوتسال ایران در رسانه‌های جهان
  • دیدار و گفت‌وگوی رئیس‌جمهور سوریه و وزیر خارجه بحرین
  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد
  • بازتاب سیزدهمین قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در رسانه‌های جهان
  • شانه‌زدن مو‌های آقای رئیس‌جمهور سوژه شد (فیلم)
  • رشد صد در صدی دانش‌بنیان‌ها در بورس تا پایان سال
  • رئیس جمهور روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی
  • بازتاب پیروزی سپاهان در جام حذفی توسط سایت پرتغالی
  • جمیله علم‌الهدی: از رسانه‌های غربی می‌خواهم که به ایران بیایند و وضعیت را ببینند