Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران گفت: ظرفیت مومن و انقلابی را در انجام امور مساجد بسیار مهم است و نقش جوانان مومن، انقلابی، خلاق و خوش فکر در انجام امور مساجد بسیار اهمیت دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  قرچک آنلاین;همایش ائمه جماعات و فرمانده هان پایگاه در کانون ملائک سهرستان قرچک برگزار شد‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت السلام و المسلمین نظری مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران در این مراسم اظهار داشت: دین اسلام  به دفاع علیه دشمن دعوت می کند و اگر  این عمل انجام نشود مسجد و امنیت مردم و کشور به خطر می افتد.

وی گفت: اگر کسانی به نرزها دینی و اعتقادی شما هجوم آوردن برای حفظ آن جان خود را فدا کنید.

نظری با اشاره ائمه جماعات، بیان کرد: شما ائمه جماعات، هئیت امناو فرمانده پایگاه ها رزمندگان و مجاهدینی هستید که در میدان جنگ نرم فرهنگی و در سنگر مقدس مسجد، مشغول انجام وظیفه و رسالت فرهنگی و حفظ و ترویج شعائر اسلامی هستید.

نظری افزود: این سنگر مرکز هدایت و پایگاه نشر و تبلیغ معارف اسلامی است و نقش حیاتی در استمرار و استحکام نظام اسلامی دارد و موجب تعالی و تحکیم بنیان های خانواده است.

 

مسئول حوزه نمایندگی سپاه حضرت سید الشهداء (ع) استان تهران تاکید کرد:  فعالیت ها و خیلی از مسائل دیگر راباید ائمه جماعات، هیات امناها و پایگاه و بسیج مساجد انجام دهند.

 

وی تصریح کرد: اگر مساجد رونق و جذب جوان نداشته باشد، دینداری تضعیف می گردد و دشمنان به اهداف خود خواهند رسید.

 

نظری به انجام اقدامات مناسب برای رونق مساجد و جذب جوانان اشاره و تاکید کرد: همه مسئولین و دست اندرکاران مساجد باید کار و فعالیت خالصانه داشته باشد وهدف الهی و بدون حب و بغض مادی امورات مسجد را انجام دهند و همچنین برای کار و فعالیت در مسجد غیر خدا را در نظر نداشته باشند و خدمت به بیوت الله  را برای خود افتخار بدانند.

 

وی اختلاف و تفرقه را آفت بزرگی در انجام امورات مساجد دانست و بیان کرد: اختلاف و دودستگی عامل خطرناکی است و نباید مسائل شخصی ، جناحی و گروهی را در امور مساجد دخالت داد بطوریکه بگونه ای نباشد که امام جماعت با هیات امناء یا هیات امناء با هم یا با بسیج اختلاف داشته باشند که این اختلاف و درگیری نقش تاثیرگذاری مسجد را خنثی می کند.

 

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران گفت: ظرفیت جوانان مومن و انقلابی را در انجام امور مساجد بسیار مهم است و نقش جوانان مومن، انقلابی، خلاق  و خوش فکر در انجام امور مساجد بسیار مهم است و به بهانه جوان بودن و عدم تجربه ، مردم و مسجد را از ظرفیت و استعداد جوانان محروم نکنید و هیات امناهای میانسال و مسن تجربیات خود را به نیروی جوان منتقل و در کنار خود از چند جوان شایسته و صاحب صلاحیت استفاده کنند.

 

 وی افزود: رفتار با مردم و بویژه نسل نوجوان و جوان باید بگونه ای باشد که جوانان را فراری ندهد و همچنین مسئولین و مدیران مساجد که خادمین خدا ومردم هستند باید مزین به اخلاق حسنه باشند تا مردم را نسبت به دین و مسجد بدبین نشوند.

 

نظری در پایان خاطرنشان کرد: مساجد ما باید مرکز ترویج گفتمان ولایت و آگاهی بخشی و بصیرت دهی به مردم باشد و ائمه جماعات و هئیت امنا و بسیجیان باید پیشرو این راه باشند.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۵۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پرشور برنامه های انقلابی در اسلامشهر اهمیت فراوانی دارد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی در دیدار با حجت الاسلام محمدباقر برقراری طی سخنانی با اشاره به در پیش بودن ایام دهه کرامت اظهار داشت: متولیان امر در اسلامشهر از همه ظرفیت‌های موجود فرهنگی و تبلیغی برای بزرگداشت دهه کرامت استفاده کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: اسلامشهر از جمله شهرهای مهم و پرجمعیت استان تهران محسوب شده و بزرگداشت ایام الله و برنامه‌های انقلاب در این شهرستان با توجه به نزدیکی به پایتخت و اهمیت سیاسی و فرهنگی آن، بسیار مهم و ضروری است.

وی مردمی سازی برنامه‌ها و استفاده از ظرفیت‌های مردمی را از مهمترین رسالت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دانست.

کد خبر 6088724

دیگر خبرها

  • تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • تجربه زیستی از فضای کار اشتراکی مادران و کودکان در مساجد/ بستری برای رشد و تعالی خانواده
  • نهضت بازگشت به مساجد، به عنوان مهمترین پایگاه رسیدگی به مشکلات مردم
  • وزارت ارشاد وظیفه نظارت و تسهیل گری را به عهده دارد نه تصدی گری
  • حیدرآباد؛ اصفهانی نو در قلب هندوستان
  • اجرای پرشور برنامه های انقلابی در اسلامشهر اهمیت فراوانی دارد
  • نقش روانشناسی و مشاوره در ارتقاء بهداشت روانی جامعه با اهمیت است
  • برگزاری همایش ائمه جماعات استان قم