Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار گرمسار گفت: صاحبان صنایع در همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان سمنان حضور یابند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرمسار، داریوش طاهری عصر امروز در جلسه بررسی مشکلات صنایع شهرستان گرمسار اظهار داشت: شهرستان گرمسار پتانسیل مطلوبی در حوزه سرمایه‌گذاری در بخش صنعت گرمسار دارد که باید در همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری و اقتصادی استان سمنان حضور یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به حضور اتحادیه اروپا و 80 شرکت بزرگ سرمایه‌گذاری کل دنیا در همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری اقتصادی استان سمنان بیان کرد: فرصت بسیار مهمی برای ارائه طرح‌های مختلف سرمایه‌گذاری در بخش صنعت وجود دارد که باید از این فرصت به بهترین نحو استفاده کرد.

فرماندار گرمسار ایجاد اشتغال و رفع موانع تولید را از برنامه‌های اصلی انجمن مدیران صنایع شهرستان گرمسار در راستای جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی دانست و ابراز داشت: تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از اهداف کلان دولت به شمار می‌رود و اقتصاد مقاومتی تنها راه درمان بیماری اقتصاد در کشور است و این مهم سبب رفع مشکلات معیشتی مردم نیز می‌شود.

وی با تأکید بر لزوم رفع مشکلات سرمایه‌گذاری در بخش صنعت گرمسار در دستور کار است خاطرنشان کرد: سرعت دهی به پاسخ استعلامات اداری و کاهش فرآیند اخذ مجوز برای سرمایه‌گذاری ازجمله مشکلاتی است که باید مرتفع شود.

طاهری در ادامه با تأکید بر ظرفیت‌های مطلوب منطقه ویژه‌ اقتصادی این شهرستان اذعان کرد: 50 درصد از صنعت استان سمنان در شهرستان گرمسار استقراریافته و به فعلیت رساندن این ظرفیت عظیم از مهم‌ترین اولویت‌های دولت است.

وی بهره‌گیری از ظرفیت‌های اقتصادی و صنعتی گرمسار را در اولویت عمل قرارداد و گفت: وجود منطقه ویژه اقتصادی، موقعیت جغرافیایی شهرستان و نزدیکی به پایتخت از بهترین ظرفیت‌های این شهرستان برای ایجاد اشتغال و سرمایه‌گذاری است.

فرماندار گرمسار تصریح کرد: شناسایی و معرفی تمام ظرفیت‌های موجود در همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری و اقتصادی این شهرستان در دستور کار مسئولان مربوطه قرار گیرد.

انتهای پیام/

R41366/P41362/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۵۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صاحبان صنایع استان بوشهر برای جذب دانشجویان بورسیه اقدام کنند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا صادقی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران افزود: بر این اساس صاحبان صنایع، شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی استان به منظور بورس دانشجویان دانشگاه‌ها در همه مقاطع تحصیلی از زمان کنکور و یا در حین تحصیل می‌توانند با مراجعه به سامانه سیب نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

رئیس اداره آموزش، پژوهش و فناوری اداره کل صمت استان بوشهر عنوان کرد: طبق این فراخوان همه صاحبان صنایع جهت جذب دانشجویان در حین تحصیل در همه مقاطع می‌توانند تا ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ نسبت به ثبت درخواست خود در سامانه سیب اقدام کنند.

وی بیان کرد: همه صنایع در خصوص جذب دانشجویان نو ورود از طریق کنکور سراسری در مقطع کاردانی، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی می‌توانند تا ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ درخواست‌های خود را در سامانه سیب وزارت علوم ثبت کنند.

کد خبر 6090126

دیگر خبرها

  • موانع مشارکت مردم‬ استان‬ تهران‬ در امر تولید و اقتصاد رفع شود
  • زنجان چه ظرفیت‌های صادراتی دارد؟ + فیلم
  • ۱۱۰ فرصت اقتصادی خراسان جنوبی به ۲ زبان ترجمه شد
  • معرفی ۱۱۰ فرصت اقتصادی خراسان جنوبی به سرمایه‌گذاران
  • شور و هیجان وصف ناشدنی در مسابقات کشتی نونهالان استان سمنان
  • نیمی از پرونده‌های قضایی گرمسار الکترونیکی شد
  • ۱۱۰ فرصت اقتصادی استان به ۲ زبان زنده دنیا ترجمه شد
  • صاحبان صنایع استان بوشهر برای جذب دانشجویان بورسیه اقدام کنند
  • جذب دانشجویان توسط صاحبان صنایع از طریق سامانه سیب
  • تعریف دولتمردان برجام از خود به خاطر نابودی یک دهه فرصت رشد اقتصادی!