Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه بناب گفت: بیش از ۲۰۰ برنامه متنوع در هفته بسیج برگزار می‌شود که اعزام ۴۰ نفر از بنابیان سالخورده که تا به حال به مشهد مقدس سر نکرده بودند به این شهر بود.

فرمانده سپاه پاسداران، در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بناب با اشاره به اهمیت سفر به این زائران، اظهار کرد: اکثر کسانی که در این روز به مناسبت هفته بسیج که مصادف با وفات حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) بود به مشهد مقدس مشرف می‌شوند از سالخورده‌های بسیجی و شهروندان بنابی بودند که تا به‌حال به مشهد مقدس سفر نکرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این اعزام با هماهنگی و مساعدت آستان قدس رضوی صورت گرفت.

سرهنگ عمران دوستی، با بیان اینکه هدف اصلی از این اعزام انجام وظیفه معنوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، گفت: انجام امورات معنوی در کنار امورات نظامی، عمرانی و سیاسی از جمله وظایف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که این حرکت نیز در این راستا صورت گرفته است.

وی در خاتمه افزود: برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی سپاه پاسداران در هفته بسیج ادامه خواهد داشت.

فرمانده سپاه بناب با اشاره به برنامه‌های سپاه ناحیه بناب در طول هفته بسیج، تصریح کرد: بیش از 200 برنامه توسط سپاه بناب به مناسبت هفته بسیج در طول این هفته برگزار خواهد شد.

وی در رابطه با این برنامه‌ها، خاطرنشان کرد: یادواره های شهداء، نشست‌های روشنگری، دیدار از خانواده معظم شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی، نمایشگاه‌های اقتصاد مقاومتی، افتتاح طرح‌های اقتصاد مقاومتی و همچنین تجمع بسیجیان شهرستان بناب با نام حماسه شکوه و پایداری را از جمله برنامه‌های شاخص این هفته خواهد بود.

انتهای پیام/

R7887/P1377/S6,47/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۵۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی

 

در مراسم گرامیداشت هفته بسیج کارگری از کارگران بسیجی نمونه شهرستان اراک تجلیل شد.

سردار اهوازیان از همرزمان شهید حاج قاسم سلیمانی در این مراسم گفت: یک سوم رزمندگان را جامعه کارگری تشکیل می‌دهند و جامعه کارگری در همه عرصه‌ها چه در زمان دفاع مقدس و چه در زمان جنگ اقتصادی نشان داد همواره حامی و پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

او افزود: ۱۸ کارخانه از اراک امکانات جنگ را فراهم می‌کرد.

سرهنگ مهجوری فرمانده سپاه ناحیه اراک اهمیت حضوربسیجیان و نقش کارگران بسیجی در جامعه آن است که محیط کار بایستی اسلامی باشد و در راستای تولید و رفع موانع تولید کمکی به کارکنان و کارخانجات داشته باشند و به تلاش در راه تحقق شعار سال و منویات رهبر معظم انقلاب در این خصوص کمک کنند.

پنجم تا یازدهم اردیبهشت به نام هفته بسیج کارگری نامگذاری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • اعزام ۱۴ هزار خوزستانی زائر اولی به مشهد در دولت سیزدهم
  • قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • ۲ هزار و ۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردو‌های زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند
  • اعزام ۲۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس
  • اعزام بیش از ۲۰۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است
  • سپاه پاسداران جان می‌دهد تا عزت ایران و ایرانی باقی بماند
  • برگزاری همایش آموزشی توجیهی مناسک حج تمتع در مشهد
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون