Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه- ایرنا- در آغاز هفته دوازدهم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور، تیم فوتبال بعثت کرمانشاه با نتیجه 'یک بر صفر' مقابل خوشه طلایی ساوه مغلوب شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم های فوتبال خوشه طلایی ساوه و بعثت کرمانشاه عصر امروز (سه شنبه) در ساوه به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت این تیم میزبان بود که توانست سه امتیاز شیرین مسابقه را کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این دیدار که 2 تیم موقعیت های زیادی برای گلزنی داشتند تنها یکبار آن هم توسط فرهاد خیرخواه بازیکن خوشه طلایی در دقیقه 76 موفق به بازکردن قفل دروازه حریف شدند.
تیم بعثت کرمانشاه همانند دیدارهای گذشته خود موقعیت های خوبی برای گلزنی داشت اما بازهم با بی دقتی مهاجمانش از دست داد تا شکستی دیگر در کارنامه این تیم ثبت شود.
تنها نماینده فوتبال کرمانشاه در لیگ دسته دوم، با این شکست 14 امتیازی و در همان رده ششم جدول باقی ماند، در مقابل ساوه ای ها با 13 امتیاز به رده هفتم جدول صعود کردند.
در ابتدای مسابقه، اعضای تیم خوشه طلایی ساوه با حمل پلاکارد نوشته ای یاد و خاطره جانباختگان زلزله 7.3 ریشتری استان کرمانشاه که منجر به کشته شدن 437 نفر و مجروح شدن 10 هزار و 179 نفر شد را گرامی داشتند و بازیکنان 2 تیم نیز فاتحه ای برای شادی روح درگذشتگان این حادثه قرائت کردند.
بعثت کرمانشاه هم اکنون 12 امتیاز با تیم شهرداری فومن صدرنشین گروه اختلاف دارد و همین کار تنها نماینده استان را سخت تر از قبل کرده است.
نماینده کرمانشاه در لیگ دسته دوم روز سه شنبه هفته آینده (هفتم آذر) میزبان نفت امیدیه تیم سوم جدول رده بندی گروه خواهد بود.
در رقابت های امسال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور 33 تیم در قالب 3 گروه 11 تیمی با یکدگیر مسابقه می دهند و در پایان مقدماتی از هر گروه 4 تیم راهی دور دوم خواهد شد.
12 تیم راه یافته به مرحله دوم در 2 گروه 6 تیمی مسابقه خواهند داد و نهایتا تیم های اول هر گروه راهی مسابقات فصل آینده لیگ دسته یک باشگاه های کشور می شوند.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۶۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی برداشت بیش از سه هزار تن انگور امسال از تاکستانهای مهاباد

به گزارش خیرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ معاون فنی جهاد کشاورزی شهرستان مهاباد گفت: سطح زیر کشت باغهای انگور این شهرستان حدود ۶۰۰ هکتار است که ۵۴۸ هکتار آن بارور و ۹۲ هکتار نهال است.

سعیدیان افزود: پیش بینی می شود امسال سه هزار و 400 تن انگور از تاکستانهای این شهرستان برداشت شود.

وی، از باغداران خواست نسبت به مبارزه به موقع با بیماری سفیدک سطحی موکه از بیماریهای شایع  در منطقه است، اقدام کنند.

معاون فنی جهاد کشاورزی شهرستان مهاباد اضافه کرد: همچنین آفت تریپس مو جزو آفاتی است که می‌تواند خسارات زا باشد و باغداران باید در موقع مناسب با آن مبارزه کنند.

سعیدیان، آفت کرم خوشه خوار انگور را یکی دیگر از آفات این محصول دانست که در مرحله دوم سمپاشی، باغداران همزمان با مبارزه با بیماری سفیدک سطحی با آفت خوشه خوار هم مبارزه کنند.

از مجموع ۶۰۰ هکتار از تاکستانهای شهرستان مهاباد ۴۱۷ هکتار آن، انگور دیم و مابقی انگور آبی است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ببینید | لحظه اصابت 3 موشک خوشه‌ای اوکراینی به ارتش روسیه
  • کرمان لرزید
  • نمایش راز خوشه‌ی پروین در تبریز به روی صحنه‌ می‌رود
  • این افراد می‌‎توانند رایگان از اماکن تاریخی کرمانشاه بازدید کنند
  • اتحاد کلباء با وجود گل قایدی، مغلوب الوصل شد
  • بیمارستان ۶۴ تختخوابی بعثت گچساران سال جاری به بهره برداری می رسد
  • سقوط شهرداری بم به لیگ ۳
  • فراخوان نوجوانان تهرانی برای شرکت در مسابقه «هم‌سُرا»
  • پیش بینی برداشت بیش از سه هزار تن انگور امسال از تاکستانهای مهاباد
  • شناسایی ۵۰۵ خوشه صنعتی در سطح کشور