Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهریار گفت: همزمان با هفته بسیج بیش از ۱۰۰ برنامه در شهرستان شهریار اجرا می‌شود.

سرهنگ امین‌الله یامینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهریار، ضمن گرامیداشت آغاز هفته بسیج اظهار داشت: امام راحل(ره) در همان روزهای آغازین انقلاب دستور تشکیل ارتش 20میلیونی بسیج را صادر کردند و براساس این تدبیر معمار کبیر انقلاب بود که امروز تفکر بسیجی بسیاری از رخدادها را رقم می‌زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: امروز تفکر بسیج و بسیجی در بسیاری از امور فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، علمی، محرومیت‌زدایی، تشکیل محور مقاومت و بیداری اسلامی، ایجاد نظم، امنیت و مقابله با تهاجم فرهنگی طلایه‌دار است و به نوعی در بسیاری از این موارد مدیون تفکر بسیج و بسیجی‌وار حرکت کردن در مسیر تحقق این امور هستیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهریار در ادامه سخنان خود به زلزله کرمانشاه و کشته شدن تعدادی از هموطنان اشاره کرد و افزود: امروز در امر کمک‌رسانی در این منطقه، بسیج از همان ساعات آغازین وارد عرصه شده و با همراهی و همدلی مردم اقدامات خوبی انجام داده است.

یامینی تصریح کرد: شهرستان شهریار گروه‌های جهادی متخصص در حوزه عمران و بهداشت و درمان را در منطقه مرزی سرپل ذهاب مستقر کرده، و علاوه بر این به خدمات‌رسانی در زمینه اسکان، پوشاک و امنیت 366 سکنه آن منطقه نیز در حال انجام است، همچنین با پیگیری‌ها صورت گرفته از شنبه هفته آینده مدارس این محدوده بازگشایی و در کنار این اقدامات گروه مشاوران روحی نیز در منطقه مستقر هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری بیش از 100 مورد برنامه در سطح حوزه‌های بسیج و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهریار به مناسبت هفته بسیج اشاره کرد و گفت:‌ دیدار با ائمه جمعه و جماعات، دیدار با جانبازان بیمارستان میلاد شهریار، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران شهرستان و برگزاری یادواره شهدا از جمله این برنامه‌ها است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهریار با اشاره به مراسم گلباران مزار شهدا توسط بسیجیان و مسئولان شهرستان تصریح کرد: سخنرانی در تریبون‌های نماز جمعه، حضور پرشور بسیجیان در نماز عبادی سیاسی جمعه، افتتاح حوزه و پایگاه بسیج و همچنین برگزاری مراسم شکوه اقتدار و گشت‌های محله‌محور نیز از دیگر برنامه‌هایی است که در ادامه هفته بسیج انجام می‌شود.

یامینی در پایان با بیان اینکه بسیج عصاره انقلاب است خاطرنشان کرد: بسیج یعنی انقلابی، میدان‌دار خط مقدم مبارزه با استکبار جهانی، سلفی و تکفیری، بسیج به واقع مصداق ولایتمداری است، بسیج مدافع دستاوردهای انقلاب اسلامی است که در همه حال وقف نظام بوده و در مسیر پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی هرجا که لازم باشد پا به میدان می‌گذارد.

انتهای پیام/

R7840/P1377/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۶۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۶۴ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی شهرستان زهک

 علی محبی  بیان کرد: برنامه‌های هفته عقیدتی و سیاسی با محوریت معنویت، مهدویت و قدس شریف انجام که در ابتدای دیدار پایوران سپاه و بسیج با امام‌جمعه زهک و کلاس اخلاق در راستای آشنایی با افکار شهید مطهری در شهرستان برگزار شد.

وی افزود: برگزاری یادواره شهدای محله، نشست‌های بصیرتی مشترک با رده‌ها، نشست‌های جهاد تبیین با محوریت کتاب‌های استاد شهید مطهری، دیدار خانواده شهدا آبروی محله، غبارروبی مزار شهدا، کلاس اخلاق ویژه کارکنان و بسیجیان، مسابقات کتاب‌خوانی ویژه کارکنان و بسیجیان، توزیع نشریات سیاسی و اخلاقی، حضور کارکنان و بسیجیان در نمازجمعه، توزیع تراکت با موضوع معنویت و مهدویت و... از جمله برنامه‌های هفته عقیدتی و سیاسی و بزرگداشت سالگرد شهادت استاد مطهری (ره) برگزار می‌شود.

محبی تصریح کرد: نمایشگاه کتاب، برگزاری یادواره شهدای معلم، تجلیل از فعالان عرصه جهادی ویژه فرهنگیان، برگزاری نشست‌های بصیرتی و ویژه دانش‌آموزان و فرهنگیان، تجلیل از خانواده شهدای معلم، تجلیل و دیدار مربیان و هادیان عقیدتی و سیاسی با امام‌جمعه زهک و نماینده ولی‌فقیه در سپاه شهرستان از جمله برنامه‌های دیگری است که با همکاری کانون بسیج فرهنگیان در این هفته برگزار خواهد شد.

فرمانده ناحیه سپاه زهک خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک نهاد انقلابی است که همه‌جانبه برای امنیت و حفاظت از دستاوردهای انقلاب است پیش‌گام بوده است و در تمام عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و امنیتی مانند خاری در چشم دشمن قرار دارد که این خود افتخاری است برای ما و کارکنان این نهاد مقدس باید قدردان حضور خود و خدمت در سپاه را دانسته چرا که این جهاد و حفاظت از کشور در برابر دشمنان، موجب عزت و افتخار آن‌هاست، اما عقب‌نشینی در برابر آنان مایه ننگ و ذلت است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • برگزاری اولین یادواره شهدای زن در شهرستان هرند + فیلم
  • مکتب شهید مطهری انقلاب را از انحراف مصون نگه داشت
  • ۷۰ برنامه در هفته بسیج کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • اجرای ۱۱۰ برنامه شاخص طی هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • اجرای ۶۴ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی شهرستان زهک
  • تشریح برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان قم
  • برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان قم تشریح شد
  • برنامه‌های هفته سازمان بسیج سازندگی استان قم اعلام شد
  • ۴۰ برنامه هفته بسیج کارگری در چالوس برگزار می‌شود