Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-01@22:19:43 GMT

عزل شهردار ناحیه دو منطقه یک شهرداری تهران

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۳۷۰۷۱

خرداد: مدیرعامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهرداری تهران از عزل شهردار ناحیه ۲ منطقه ۱ به دلیل اهمال و کوتاهی در عمل به وظایف خود در ماجرای قطع درختان خیابان ولیعصر (عج) خبر داد و گفت: علاوه بر شهردار ناحیه، معاون خدمات شهری و شهردار شب ناحیه ۲ از خدمت تعلیق و به هیات تخلفات اداری معرفی شدند.
 
به گزارش خرداد و به نقل از شهرنوشت: علی محمد مختاری گفت: با اشاره به قطع درختان خیابان ولیعصر (ع) توسط شرکت نگین خودرو اظهار کرد: با توجه به نگاه سخت گیرانه شهردار تهران نسبت به هر گونه تخلف کارمندان، بلافاصله پس از اطلاع مسئولان شهرداری منطقه ۱ نسبت به قطع درختان ولیعصر(عج) دستورات لازم برای عزل شهردار، معاون خدمات شهری و شهردار شب ناحیه ۲ از سوی شهردار منطقه به دلیل اهمال در انجام وظایف صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی با بیان اینکه سازمان بوستان ها و فضای سبز شهرداری تهران نیز شکوائیه ای در این خصوص تنظیم و تقدیم معاون دادستان تهران کرد، ادامه داد: ضمن اینکه، مسئولان دادستانی تهران و در راس آن ها آقای تورک روز بعد از قطع درختان به محل مراجعه کرده و با بررسی همه زوایا و کنترل دوربین های مدار بسته اطراف محل تخلف را شناسایی کردند.
 
مدیرعامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهرداری تهران از احضار متخلفان به دادستانی تهران خبر داد و گفت: روز گذشته دادستانی تهران، شهردار ناحیه و معاون خدمات شهری برکنار شده ناحیه را در کنار مسئول فضای سبز منطقه یک احضار کرد.
 
مختاری با تاکید بر برخورد دادستانی با مالک متخلف شرکت نگین خوردو تصریح کرد: علاوه بر این، موضوع تخلف در کمیسیون ماده ۷ طرح شد و اعضا به اتفاق، رای بر جریمه مالک به اندازه سه برابر عوارض صادر کردند که این به معنای جریمه بالغ بر ۴ میلیاردی مالک است. همچنین، اعضا با اعمال ماده ۴ اصلاح قانون، ماده ۶۸۶ قانون مجازات اسلامی و غرس دو برابر محیط بن درختان در اطراف خیابان ولیعصر (عج) موافقت کردند.
 
وی در پایان گفت: براساس تبصره یک ماده ۶ لایحه قانونی حفظ و گسترش فضای سبز، در صورتی که فرد یا افرادی فضای سبزی را تخریب کنند یا عمداً از بین ببرند، محل مذکور با حکم قوه محترم قضائیه به نفع محرومان به فضای سبز برای استفاده عموم تبدیل می شود. برچسب ها: عزل ، شهردار ناحیه دو ، منطقه یک ، شهرداری تهران

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۷۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیح زاکانی درباره امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور»

به گزارش خبرآنلاین، شهردار تهران گفت: به هر دستگاهی در شهر که خدمتی می‌کند، بسته به نیازشان کمک می‌کنیم.

ایسنا در خبری نوشت: علیرضا زاکانی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، در پاسخ به پرسشی درباره نحوه همکاری شهرداری با ناجا در موضوع «طرح نور »، گفت: به هر دستگاهی که در شهر خدمتی می‌رساند، کمک می‌کنیم. دستگاه‌ها نیازهای‌شان را به ما اعلام می‌کنند و ما طبق وظیفه و در چارچوب ضوابط به آنها کمک می‌کنیم.

شهردار تهران همچینین با بیان اینکه برخی نمی‌خواهند در قضیه واگن‌های مترو، مردم سود کنند، اظهارکرد: اصلا خوب نیست که عده‌ای خاص در این کشور سود ببرند، اما مردم ضرر کنند. این رفتار با انسانیت ناسازگار است.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901668

دیگر خبرها

  • مجمع عمومی ورزش چوگوی ایران برگزار می‌شود
  • افزایش سرانه فضای ورزشی در شرق تهران
  • توضیح زاکانی درباره امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور»
  • توضیح زاکانی درباره امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور »
  • پایتخت زیست‌محیطی آسیا مرهون تلاش پاکبانان است
  • خطر ۷ نوع آفت در کمین درختان تهران | نحوه مبارزه شهرداری با این خطرات
  • جلوگیری از تضییع حقوق شهرداری تهران در پرونده ۷۷ میلیاردی
  • ‌ پایتخت زیست‌محیطی آسیا مرهون تلاش پاکبانان است
  • لزوم تمرکز فعالیت‌های عمرانی در معاونت فنی شهرداری تهران
  • برچیده شدن بزرگترین مرکز تجمع معتادان در منطقه ۷ تهران