Web Analytics Made Easy - Statcounter

یزد- ایرنا - رئیس فدراسیون ووشوی جمهوری اسلامی گفت: هم اکنون 53 هزار ورزشکار زن و مرد بیمه شده در سطح کشور به صورت حرفه ای در رشته ووشو فعالیت دارند که از این تعداد حدود 38هزار نفر مرد و بقیه زن هستند.

مهدی علی نژاد عصر روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران در یزد افزود ووشوکاران در رده های مختلف سنی فعالیت دارند و افراد بیمه شده در رقابت ها و برنامه های مختلف فرهنگی و ورزشی فعالیت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: هم اکنون 31 پایگاه استعدادیابی برای گروه سنی 9 الی 17 سال وجود دارد که سالانه افزون بر شش هزار نفر را تحت پوشش فعالیت های آموزشی و فرهنگی قرار می دهند.
علی نژاد تصریح کرد: هیات های ووشو در تمام استان ها با حضور افراد علاقه مند و پرتلاش در حال فعالیت است که برنامه ها بر اساس تقویم اجرایی تعریف و با همکاری بخش های مختلف اجرا می شود.
وی یادآور شد: توجه به آموزش ، استعدادیابی و حضور ورزشکاران در میدان های مهم جهانی از اولویت های همیشگی فدراسیون است که با همکاری همگان صورت می گیرد.
وی با بیان اینکه در استان یزد ظرفیت های خوبی در این رشته وجود دارد ابراز امیدواری کرد،این رشته روز به روز به جایگاه خوبی در کشور دست یابد .
از 65 هزار ورزشکار زیر پوشش بیمه شده استان یزد حدود هزار نفر در رشته ووشو فعالیت دارند.
7536/ 2047 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: عباسقلی اشکورجیری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۷۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محسن محمدسیفی طلایی شد

ایسنا/زنجان محسن محمدسیفی، ووشوکار زنجانی در مسابقات انتخابی جام جهانی به مدال طلا دست یافت.

رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح روز چهارشنبه با حضور بیش از ۳۰۰ شرکت‌کننده از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین آغاز شد و ملی‌پوشان کشورمان نیز برابر حریفان خود قرار گرفتند.

در وزن ۷۰- کیلوگرم، محسن محمدسیفی، ووشوکتر زنجانی پس از اینکه در دور نخست با قرعه استراحت روبه‌رو شده بود، در مرحله دوم مقابل نماینده هنگ‌کنگ به برتری‌ دست یافت و راهی فینال شد.

ووشوکار پرافتخار زنجانی این بار هم موفق ظاهر شد و در دیدار نهایی حریف سخت‌کوش کره‌ای خود را شکست داد و طلای این وزن را تصاحب کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای از اولویت‌های جدی ما است
  • نشان طلای انتخابی جام جهانی در دست ووشوکار چهارمحال و بختیاری
  • ترجیح آزمایشگاه‌های تشخیص طبی به تعطیلی مراکز تا ادامه فعالیت
  • مهارت آموزی ۱۵۰۰ بانوی بیرجندی در رشته‌های فنی و حرفه‌ای
  • محمدسیفی طلای ووشو جهان را تصاحب کرد
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • محسن محمدسیفی طلایی شد
  • ووشوکار ایرانی طلایی شد
  • بازگشت دوباره رشته پرستاری به دانشگاه آزاد بوشهر
  • فعالیت روانشناسان بدون پروانه اشتغال حرفه‌ای تخلف تلقی می‌شود + فیلم