Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@13:04:09 GMT

علم افزایی در تبلیغ دینی ضرورت روز جامعه است

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۳۹۶۲۹

علم افزایی در تبلیغ دینی ضرورت روز جامعه است

اردبیل – معاون پژوهشی آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی کشور علم افزایی در تبلیغ دینی را ضرورت روز جامعه توصیف کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید جواد موسوی هوایی شامگاه سه شنبه در کارگاه آموزشی توجیهی مدیران قرارگاه‌های فرهنگی شهرستان‌های منطقه‌ای شمال غرب کشور تصریح کرد: امروز نیازمند علم‌آموزی به ویژه برای مخاطبان علوم تبلیغی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متأسفانه میزان مطالعه در جامعه مطلوب نیست و معاونت پژوهشی آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی مقوله علم افزایی را با جدیت دنبال می‌کند.

معاون پژوهشی آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی کشور ضرورت دیگر را تولید محتوای تبلیغ دانست و تأکید کرد: به ویژه در این حوزه استفاده از ظرفیت فضای مجازی ضرورت ویژه دارد.

موسوی هوایی همچنین به ضرورت بازنگری در شیوه‌ها و ابزارهای تبلیغ نیز تأکید کرد و افزود: آموزش و یادگیری شیوه‌های جدید تبلیغ برای اقشار تأثیرگذار از جمله مبلغان و مبلغات به جد دنبال می‌شود.

وی به ضرورت تعریف نظام آموزش منسجم اشاره و تصریح کرد: ضروری است از تمامی ظرفیت‌های آموزشی موجود جامعه برای تبلیغ بهینه آموزه‌های دینی استفاده شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۹۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه همکاریهای موسسات آموزش عالی با فرمانداری ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در دیدار ریاست و هیئت رئیسه دانشگاه آفاق با ایشان ضمن تبریک سال جدید با اشاره به اینکه،مراکز عالی کشور بستر رشد و توسعه فکری جوانان می باشد، توجه به دانشجویان را یکی از مهم ترین و محوری ترین مباحث و از ارکان پویا و بالنده مسیر توسعه و پیشرفت جامعه دانستند.

وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه امروزه به لطف خداوند و تلاش و استمرار مراکز دانشگاهی و آموزشی حتی در روستاها و بخش های ارومیه قشر زیادی از جوانان دارای تحصیلات عالی و دانشگاهی میباشند واین مسیر جز با تلاش های دانشگاه های کشور   هموار نمی شد.

دکتر عماری در خصوص اهمیت و جایگاه دانشگاه در جامعه اظهار داشتند : دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی در جوامع امروزی به عنوان کلیدی ترین نهاد آموزشی در جهت توسعه همه جانبه به شمار می رود چرا که در پرتو آموزش است که انسان ها متحول می شوند. بر پایه نظام آموزشی و تربیتی یک جامعه است که نظم و انضباط اجتماعی حالت نهادی به خود می گیرد و عامه مردم به طرف فرهنگ ترقی و توسعه حرکت می کنند.

در ادامه این دیدار بستر های توسعه همکاری های مشترک دانشگاه آفاق با مجموعه فرمانداری و دستگاه‌های تابعه  مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • چرا آموزش مهارت به کارگران ضرورت دارد؟
  • نهادینه کردن عدالت آموزشی از اهداف مجموعه مدارس «صدرا» است
  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش
  • توسعه همکاریهای موسسات آموزش عالی با فرمانداری ارومیه
  • ضرورت شناسایی و تشکیل بانک نخبگان جهت استفاده در پست‌های مدیریتی کشور
  • چگونه با وجود محدودیت ها در گوگل تبلیغ کنیم؟
  • آیت‌الله العظمی دوزدوزانی تبریزی: روحانیت فقط به عبا و عمامه نیست/ اشتباه عالِم مانند اشتباه فرد عادی نیست، عده‌ای را منحرف می کند/ روحانی واقعی برای تربیت دینی و انسانی باید تلاش و تبلیغ کند‌
  • احکام متناسب با جرم در پرونده‌های مرتبط با حجاب صادر شود
  • ضرورت آموزش فرهنگ داوطلبی به مردم
  • ضرورت حمایت از هم‌افزایی مراکز نوآوری برای ایجاد «مراکز هم‌آفرینی»