Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-05@13:13:01 GMT

بررسی معوقات بانکی کلان در کمیسیون اصل 90

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۴۱۱۱۷

بررسی معوقات بانکی کلان در کمیسیون اصل 90

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ ولی داداشی در توضیح جلسه کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: جلسه پیرامون معوقات بانکی کلان برگزار شد اما به جهت عدم جمع‌بندی نهایی قرار شد در جلسه‌ای با حضور وزیر اقتصاد و دارایی، رئیس کل بانک مرکزی، مسئولانی از مرکز پژوهش‌ها و تعدادی از اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس مجدد بررسی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: گزارش تهیه شده از سوی کمیسیون اصل نود در حضور مسئولان مذکور قرائت و بررسی خواهد شد، در حقیقت ضمن بررسی مجدد تمامی اصلاحات هم انجام خواهد گرفت.

داداشی یادآور شد: این گزارش پس از اصلاحات نهایی به هیات رئیسه جهت قرائت در صحن علنی ارایه خواهد شد تا به سمع و بصر ملت نیز برسد.


منبع: ایرنا

403

معوقات کمیسیون اصل 90 بانک کلان گزارش بررسی اصلاحات

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۴۱۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مسائل زیست محیطی اصفهان در جلسه شورای عالی حفاظت محیط زیست با حضور رئیس جمهور

چهارمین جلسه شورای عالی حفاظت محیط زیست با حضور رئیس جمهور و با بررسی دستورات شش گانه این جلسه از جمله موضوعات مرتبط با حوزه‌های محیط زیست استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، چهارمین جلسه شورای عالی حفاظت محیط زیست عصر پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت به ریاست حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و نیز با حضور سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان به‌عنوان مدعو این جلسه برگزار شد.

در این جلسه، تعیین بهای جانوران وحشی از لحاظ مطالبه ضرروزیان، سند فرابخشی برای نجات یوزپلنگ آسیایی، ارتقای سطح حفاظتی شش منطقه کشور، اصلاح و بازنگری و اجرای پروژه‌های ۵ منطقه کشور، ارجاع کار سیستمی و پایش خود اظهاری در پایش آلاینده‌های واحدهای مشمول خوداظهاری و به‌روزرسانی تعرفه‌های آزمایشگاه‌ها جهت آزمایشگاه‌های معتمد سازمان حفاظت محیط زیست، شش دستور جلسه اصلی بود.

مسائل زیست محیطی استان اصفهان نیز به‌عنوان یکی از استان‌های درگیر با چالش‌های مختلف زیست محیطی از مواردی بود که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.

کد خبر 750203

دیگر خبرها

  • پس لرزه ادعای نماینده تندرو مجلس درباره روابط جنسی در ترکیه /روابط با کشور همسایه به مشکل می خورد؟
  • ۶۰ هزار میلیارد تومان برای قانون رتبه‌بندی معلمان هزینه شد
  • طرحی برای اخذ مالیات از دلالی‌های مخرب در بازارهای مختلف
  • نظر شورای نگهبان درباره آخرین مصوبات مجلس و اساسنامه‌های دولت + جزئیات
  • تایید طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بها
  • جزئیات جریمه قطعی بدحجابی از زبان عضو کمیسیون ویژه لایحه عفاف و حجاب
  • جوکار: طبق قانون شفافیت قوای سه گانه آراء نمایندگان باید در دسترس عموم قرار گیرد
  • جوکار: طبق قانون " شفافیت قوای سه گانه " آراء نمایندگان باید در دسترس عموم قرار گیرد + فیلم
  • وضعیت بررسی طرح ساماندهی کارکنان دولت به کجا رسید؟ / تکلیف نیروهای شرکتی چه می‌شود؟
  • بررسی مسائل زیست محیطی اصفهان در جلسه شورای عالی حفاظت محیط زیست با حضور رئیس جمهور