Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سیدداوود سیدعباسی، بازیکن اسبق سرخابی‌ها، درباره بازی های استقلال و پرسپولیس مقابل تیم های مشهدی در گفتگو با برنا اظهار کرد: استقلال نسبت به گذشته توانست بازی بهتری از خود به نمایش بگذارد و این نشان می‌دهد آبی‌پوشان در حال پیشرفت هستند. تعطیلات لیگ فرصت خوبی شد که استقلال بتواند به آمادگی لازم برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: آبی‌ها مهره‌های خوبی دارند و در آینده هم بهتر خواهند شد. تنها مشکل استقلال شفر فقط گلزنی است. مهاجمان این تیم در گذشته از گلزنان خوب لیگ بودند ولی اکنون با مشکلات روحی و روانی مواجه هستند که با گذشت زمان بهتر می‌شوند. البته استقلال در نیم فصل باید مهاجم گلزن جذب کند.

سیدعباسی که سابقه بازی در تیم سرخپوشان را سابقه دارد، در خصوص بازی این تیم برابر پدیده مشهد گفت: پرسپولیس موقعیت‌های گلزنی زیادی را از دست داد. سرخپوشان در چند سال اخیر نشان دادند از تیم‌های قدرتمند لیگ برتر هستند و شایستگی قهرمانی در لیگ هفدهم را هم دارند.

بازیکن اسبق قرمزها درباره واکنش علیرضا بیرانوند نسبت به هواداران هم گفت: هوادار صاحب اصلی تیم پرسپولیس است. بی اعتنایی به حرف‌های آنهایی که در روزهای تلخ کنار این تیم بودند قابل قبول نیست و هرگز رفتار ناپسند بیرانوند را تایید نمی‌کنم.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۴۱۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌| استوری مشکوک بیرانوند در آستانه بازی با سپاهان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرسپولیس فردا در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر به مصاف سپاهان خواهد رفت. در آستانه این بازی هنوز شرایط علیرضا بیرانوند مشخص نیست و ممکن است او بازی فردا را هم از دست بدهد.

بیرانوند امروز با انتشار یک استوری به امیررضا رفیعی، دروازه‌بان جوان پرسپولیس روحیه داد و همین موضوع شائبه غیبت او در بازی فردا را به وجود آورده است.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901367

دیگر خبرها

  • سورپرایز پرسپولیس در بازی با سپاهان
  • بیرانوند ستون پرسپولیس است ولی خلاء او حس نمی‌شود!
  • پوستر سپاهان برای بازی پرسپولیس بدون کری و جنجال
  • عکس‌| استوری مشکوک بیرانوند در آستانه بازی با سپاهان
  • مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان
  • به وقت انتقام؛ عیسی به مورایس رسید
  • پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور؛ انگیزه مطهری برای درخشش
  • پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور/ انگیزه مطهری برای درخشش
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد