Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، با حضور مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان، معاون استاندار و فرماندار شهرستان، رئیس آموزش و پرورش، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود و جمعی از مسئولین اولین کاروان راهیان نور دانش آموزان دختر استان سمنان از کانون ملی شهید بهشتی شاهرود به سرزمین‌های نور جنوب کشور اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این کاروان متشکل از ۲۴۰ نفر از دختران دانش آموز در قالب هفت دستگاه اتوبوس به مدت چهار روز برای بازدید از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در استان خوزستان اعزام شدند.
در حاشیه این مراسم مهندس حمید باباخانی مدیر آموزش و پرورش شاهرود با بیان اینکه این اردو در قالب درس آمادگی دفاعی دانش آموزان پایه دهم اجرا می‌شود افزود: در این مرحله ۲۴۰ دانش آموز اعزام و در مرحله دوم که ۵ آذر ماه می‌باشد نیز ۲۴۰ نفر از دانش آموزان دختر شهرستان شاهرود و میامی اعزام خواهند شد.
وی با اشاره به اثرگذاری این اردو افزود: با توجه به جنگ نرم دشمن، حضور دانش آموزان در سرزمین‌های دفاع مقدس سبب می‌شود تا شناخت مناسبی از فرهنگ ایثار و شهادت به دست آوردند و این شناخت به آن‌ها کمک می‌کند تا توطئه‌های دشمنان را شناخته و مصون شوند.
سرهنگ پاسدار یوسفعلی طاهری مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان نیز در حاشیه بدرقه دانش آموزان گفت: تلاش دشمنان در جنگ نرم کمرنگ کردن ارزش‌های فرهنگی انقلاب اسلامی و از جمله ایثار و شهادت است و برگزاری این اردو‌ها با همکاری آموزش و پرورش و سپاه می‌تواند در مقابله با این تهدید نرم دشمن اثرگذار باشد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۴۲۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۳ هزار زائر از استان همدان در قالب کاروان راهیان نور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ فرمانده قرارگاه اردویی و راهیان نور سپاه انصارالحسین استان همدان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه همزمان با سالروز عملیات بازی دراز در مناطق غرب کشور مراسم اردوی راهیان نور در کشور آغاز می‌شود، گفت: امسال ۳ هزار نفر از استان همدان در قالب ۵۰ اتوبوس در این اردو شرکت می‌کنند.

سرهنگ کریمی با اشاره به اینکه این اردو در دو روز ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت برگزار می‌شود، افزود: شرکت کنندگان در این اردو از مناطق عملیاتی مرصاد، بازی دراز، قراویز و پادگان ابوذر دیدن می‌کنند.

دیگر خبرها

  • اردوگاه دانش آموزی با منظر گردشگری مقاومت در بوشهر احداث شود
  • لزوم ارتباط گیری مستمر با جامعه دانش آموزی
  • نمایش دستاوردهای خودکفایی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در سنندج
  • تاکید استاندار بر پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی دانش آموزی
  • اعزام ۳ هزار زائر از استان همدان در قالب کاروان راهیان نور
  • آیین‌نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تصویب شد
  • ۶۰ هزار تارک تحصیل سال گذشته به چرخه آموزش بازگشتند
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان به تصویب رسید‌
  • آموزش ۳۰۰ ساعت مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان متوسطه نظری
  • انتظار ۹ ساله تمام شد/ پرواز حجاج استان سمنان در آسمان سرزمین وحی