Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - امسال هفته بسیج را در حالی آغاز می کنیم که سرطان داعش در منطقه پرآشوب خاورمیانه جراحی شده است. سردار قاسم سلیمانی پیش از این قول داده بود بزودی پایان داعش را اعلام می کند و تحقق این قول با روزهای آغازین هفته بسیج مصادف شده است.

رصد اخبار جنگ در منطقه موید این حقیقت است که زمانی محور مقاومت توانست دست پیش در معادلات منطقه ای داشته باشد که مستشاران ایرانی وارد صحنه نبرد شدند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرداران ایرانی هم تاکید دارند زمانی توانستند معادلات صحنه نبرد را تغییر دهند که مدافعان مردمی در عراق و سوریه، پای کار آمدند.
سخنی به گزاف نگفته ایم اگر بگوییم مدل بسیج بیست میلیونی ایرانی توانست خاورمیانه را از چنگال سرطان داعش نجات دهد.
سرداران ایرانی با استفاده از ابتکار بنیانگذار جمهوری اسلامی (ره) که پیش از این در دفاع مقدس هشت ساله جواب داده بود، توانستند داوطلبان مردمی در منطقه خاورمیانه را حول محور مقاومت ساماندهی کنند تا از این رهگذر ، ضمن خنثی کردن برنامه ریزی های بلند مدت سرویس های کشورهای غربی و سعودی - صهیونیستی ، گروه خشن و ضد انسانی تا بن دندان مسلح داعش را نابود سازند.
ضمن تبریک هفته بسیج به خانواده های معظم شهدای دفاع مقدس ، شهدای حرم و محور مقاومت، تاکید دارد حفظ این شجره طیبه منوط به بروزرسانی و تجهیز این سازمان به قابلیت های نبرد در فضای حقیقی و مجازی متناسب با استانداردهای امروز است . چرا که تا نظام اسلامی برپاست ، دشمنی ها هم ادامه خواهد داشت و حفظ و ارتقای ظرفیت های بسیج ضامن حفظ و حراست از ایران عزیز است .

* مدرس و کارشناس رسانه

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۴۵۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ عملیات تنبیهی ایران علیه اسرائیل نقطه عطف استراتژیکی در منطقه خاورمیانه بود

مهدی عقیل، استاد دانشگاه و نویسنده لبنانی با بیان اینکه آنچه در شب ۱۳ و ۱۴ آوریل رخ داد، یک نقطه عطف استراتژیک در سطح قواعد بازدارندگی یا قواعد درگیری در خاورمیانه بود، گفت: جمهوری اسلامی ایران از صبر استراتژیکی که از سال ۲۰۱۰ پیشه کرده بود به بازدارندگی استراتژیک یا بازدارندگی فعال منتقل شد.

دریافت 52 MB

خبرنگار: منصوره حسنی / تدوینگر: حمیدرضا برزگر 

دیگر خبرها

  • هشدار احمد مسعود درباره احتمال حمله تروریستی از خاک افغانستان به آمریکا و اروپا
  • ۴۰ برنامه هفته بسیج کارگری در چالوس برگزار می‌شود
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • ببینید | مقابله به مثل؛ راهبرد حزب الله برای دفاع از مرجعیون و کفرکلا
  • مقابله به مثل؛ راهبرد حزب الله برای دفاع از مرجعیون و کفرکلا
  • روایت حیرت‌ انگیز یک نویسنده از خاطره‌بازی دو فرمانده ایرانی و عراقی سال‌ها پس از جنگ تحمیلی
  • ویدیو/ عملیات تنبیهی ایران علیه اسرائیل نقطه عطف استراتژیکی در منطقه خاورمیانه بود
  • نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین
  • آمریکا برای تداوم حضور نظامی در عراق، داعش را بهانه کرده است
  • حکایت آمریکایی که دیگر «آمریکا» نیست