Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-03@00:16:29 GMT

راه اندازی صنعت «بانکرینگ» در بندر چابهار 

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۴۵۴۸۸

راه اندازی صنعت «بانکرینگ» در بندر چابهار 

چابهار-مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور گفت: یکی از پیش نیازهای راه‌اندازی صنعت بانکرینگ(سوختگیری کشتی‌ها) در بندر چابهار، توسعه زیرساخت های بندری بوده که این زیرساخت ها ایجاد شده است.

به گزارش قدس آنلاین، محمد راستاد با اشاره به اینکه بندر چابهار می‌تواند سهم بخصوصی در بازار بانکرینگ را به خود اختصاص دهد، اظهار داشت : با توجه به توسعه زیرساخت های بندر چابهار فعالیت‌های جدید بانکرینگ در این بندر اقیانوسی کشور شکل خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به راه اندازی فاز نخست بندر چابهار، خاطرنشان کرد: با راه اندازی اولین فاز بندر شهید بهشتی چابهار و ایجاد ظرفیت در آن، کشتی‌های مسافربری و باربری می‌توانند سوخت‌گیری خود را در بندر چابهار انجام دهند.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به اینکه ۶۳ هکتار محوطه‌های بتن‌ریزی شده در قالب بارانداز و پسکرانه با مدرترین فناوری‌ها در بندر شهید بهشتی چابهار ایجاد شده، اظهار داشت: امیدواریم با تجهیز بندر چابهار به فناوری‌های مدرن، این بندر به یکی از مدرترین بنادر کشور و منطقه تبدیل شود که نقش‌آفرینی ویژه‌ای در زمینه ترانزیت دریایی ایفا کند.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۴۵۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی ایران و افغانستان بر تقویت ترانزیت از مسیر چابهار

دومین نشست هیأت اقتصادی طالبان و ایران به ریاست وزیر صنعت و تجارت طالبان و استاندار سیستان و بلوچستان برگزار شد.

وزارت صنعت و تجارت افغانستان اعلام کرد در این نشست توافق شد برای دست‌یابی به توسعه‌ تجارت میان ایران و افغانستان و تقویت ترانزیت از مسیر «چابهار»، کمیته‌ مشترک فنی در سطح استان ایجاد و از سوی کمیته مرکزی موضوعات دنبال شود.

در این نشست درخصوص تقویت ترانزیت، توسعه تجارت از جمله امکانات و تسهیلات جاده‌ای و ریلی در مسیر چابهار – میلک، رفع محدودیت‌های قرنطینه ترانزیتی از مسیر چابهار، امتیازات تفاوت سوخت و ایستگاه‌های ترانزیتی نیز بحث و گفتگو شد.

هیأت اقتصادی طالبان روز گذشته با هدف تسهیل تجارت و‌ ترانزیت میان افغانستان و ایران به سیستان‌و‌بلوچستان آمده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • هند در قرارداد بندر چابهار کمتر از یک چهارم مبلغ به تعهد خود عمل نموده!
  • زیرساخت‌های بندری استان بوشهر تقویت می‌شود
  • رایزنی ایران و افغانستان بر تقویت ترانزیت از مسیر چابهار
  • تا پرتاب ماهوار از پایگاه فضایی چابهار وقت زیادی باقی نمانده
  • ◄ ایجاد طرح جامع بندر شهید حقانی به عنوان قطب مسافری و تفریحی
  • ۶۶۰ هزار مسافر در بنادر شرق هرمزگان جابه‌جا شد
  • بندر امام خمینی ۲۰ ایستگاه تخلیه و بارگیری ریلی دارد
  • وعده ریل پایه شدن بندر چابهار در آینده‌ ای نزدیک
  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از بندر کانتینربری شانگهای چین
  • صادرات ۶ هزارتن کالای غیرنفتی در بندر جاسک