Web Analytics Made Easy - Statcounter

سامانه جامع اطلاع رسانی نماز ویژه شبکه‌های اجتماعی در بندرعباس رونمایی شد. به گزارش خبرگزاری صداوسیما، معاون امور استان‌ها و مدیر فضای مجازی ستاد اقامه نماز کشور در همایش نماز، مسجد و فضای مجازی در بندرعباس گفت: در این سامانه جامع اطلاع رسانی بیش از هزار و ۱۵۰ بسته آموزشی و اطلاع رسانی ویژه نماز برای سنین و گروه‌های مختلف قرار داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسعود دریس افزود: علاقه مندان می‌توانند با آدرس salat۵۱bot@ از خدمات این سامانه استفاده کنند.
وی گفت: فضای مجازی همراه با فرصت و تهدید است که باید از فرصت‌های این فضا برای گسترش دینداری استفاده کرد.
علی رئوفی معاون هماهنگی امور اقتصادی و قائم مقام استاندر هرمزگان در برگزاری اجلاسیه سراسری نماز نیز گفت: بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز آذر ماه به میزبانی هرمزگان برگزار می‌شود.
سردار رضا ترابی فرمانده سپاه امام سجاد استان هرمزگان هم در این همایش گفت: امروز فضای مجازی فراگیر شده است و نمی‌توان آن را نادیده گرفت، بلکه باید از ظرفیت‌های این فضا برا توسعه فرهنگ نماز و کاهش آسیب‌های اجتماعی استفاده کرد.
علیرضا درویش نژاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان نیز در این همایش گفت: فضای مجازی می‌تواند ما را در دعوت به نماز و نشان دادن زیبایی‌های نماز کمک کند.
در این همایش که با حضور فعالان کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان بندرعباس در سالن آمفی تئاتر ثارالله برگزار شد به هفت نفر از برگزیدگان و فعالان حوزه نماز، لوح سپاس و کمک هزینه یک میلیون تومانی سفر به عتبات عالیات اهدا شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۴۶۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ‌زنی پارک دادا و کاکا در بندرعباس

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، شهردار بندرعباس، اعضای شورای شهر، معاون درمان دانشگاه و جمعی دیگر از مسئولان در این مراسم حضور داشتند.

باتوجه به اهمیت مسئله فرزندآوری و جوانی جمعیت، شهرداری بندرعباس اقدام به احداث پارک «دادا و کاکا» در بندرعباس می‌کند.

این پارک در چهارراه پگاه و در زمینی به مساحت ۱۳هزار و ۵۰۵ متر مربع احداث می‌شود.

«داد و کاکا»؛ نماد فرهنگی فرزندآوری و جوانی جمعیت هرمزگان، با هدف تأثیرگذاری بر مخاطبان کودک و نوجوان و مطالبه آن‌ها از پدر و مادر برای داشتن دادا (خواهر) و کاکا (برادر)، مقابله با آسیب‌های «تک فرزندی» و فرهنگسازی و ترویج جوانی جمعیت و فرزندآوری طراحی و ساخته شدند.

ایده و اجرای این کار ارزشمند به همت کمیته رسانه قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان (مدیریت روابط عمومی دانشگاه) انجام شده است.

لازم به ذکر است در مراسم رونمایی از این عروسک‌ها، شهردار بندرعباس قول احداث پارکی به این عنوان را داده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • استان‌های برتر اجرای پویش ستاره‌های زمین معرفی شدند
  • آغاز ساخت دو طرح راهسازی در بندرعباس
  • ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری هرمزگان با ۲۱۸ نفر از مراجعین در محل نماز جمعه بندرعباس
  • کلنگ‌زنی پارک دادا و کاکا در بندرعباس
  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس+عکس
  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • برپایی نمایشگاه سلامت در بندرعباس
  • ضرورت آگاهی و اطلاع شهروندان از شگرد‌های جدید کلاهبرداری در فضای مجازی
  • سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست
  • برگزاری مسابقات ورزشی پیشکسوتان سپاه در بندرعباس