Web Analytics Made Easy - Statcounter

در کارگروه تسهیل استان البرز مطرح شد که بخش صنعتی و تولیدی نیازمند همکاری بیشتری از طرف بانک‌ها است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، محمدعلی نجفی استاندار البرز صبح امروز در بازدید از تعدادی از کارخانه‌های صنعتی اظهار داشت: کار تولید با هزینه‌های جانبی بسیار سخت است که باید دستگاه‌های اجرایی کمک‌های زیادی به این قبیل کارخانه‌های تولیدی و صنعتی انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار البرز با تاکید بر اینکه سیستم بانکی استان البرز روند خوبی را برای کمک به مراکز صنعتی در پیش گرفته است، افزود: بخش صنعتی و تولیدی نیازمند همکاری بیشتری بوده و خبرهای خوبی برای بخش اشتغال البرز در راه است.

وی بیان کرد: سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگانی که سرمایه خود را از خارج کشور به ایران برای اشتغال‌زایی منتقل می‌کنند باید رویکرد مثبتی به آن داشته باشند که هر مقدار اشتغال افزایش یابد مشکلات دیگر البرز برطرف می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز در ادامه جلسه گفت: نظام مهندسی خدمات خوبی را برای جامعه شهرسازی البرز انجام داده و بالا بودن تعرفه‌های نظام مهندسی در کمیسیون قابل طرح است.

وی ادامه داد: مشکل اصلی ضعف ساختمانی در سطح کشور و استان البرز در حوزه اجرایی است و نظام مهندسی با ورود این مشکل را تا حد زیادی برطرف می‌کند.

شاهمرادی مدیر شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز در کار گروه تسهیل البرز عنوان کرد: نظام مهندسی برای مراکز صنعتی در بخش ساختمانی باید نظارت‌های بیشتری انجام دهد.

انتهای پیام/

R41451/P1336/S6,50/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۴۹۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی قوچان در حاشیه بازدید از برخی واحد‌های صنعتی و تولیدی این شهرستان به مناسبت هفته کار و کارگری، گفت: کمیسیون کار و کارگری که با حضور دستگاه‌های مرتبط به‌صورت ماهانه برگزاری جلسات تخصصی دارد به دنبال حل مشکلات کارگران و واحد‌های تولیدی و صنعتی در این شهرستان است.
حسین ولایتی  با اشاره به بررسی‌های انجام‌شده درزمینه مشکلات شرکت‌های تولیدی و خدماتی،افزود: تنها دو شرکت حدود دو ماه معوقه پرداخت حقوق کارگران خود را دارند و مابقی واحد‌های صنعتی و تولیدی در قوچان پرداخت حقوق کارگران و کارکنانشان را به‌روز و ماهیانه انجام می‌دهند و مشکل دیگری در حوزه کار و کارگری در سطح شهرستان وجود ندارد.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی قوچان گفت: موضوعات و مباحث دیگری درزمینه درخواست‌ها و مشکلات واحد‌های صنعتی و تولیدی هم موردبررسی قرار می‌گیرد که عمده آن به پرداخت تسهیلات، نبود نقدینگی و بدهی به تأمین اجتماعی، مالیات و دارایی و شرکت گاز مرتبط است و باید با همکاری و هماهنگی بین دستگاهی این مشکلات نیز مرتفع شود.

دیگر خبرها

  • بازداشت دو سارق با ۳۰ میلیارد تومان سرقت در اشتهارد
  • کمبود ۱۲ هزار نفری نیروی کار د‌ر واحد‌های تولیدی و صنعتی قم
  • کلاهبرداری ۲ هزار میلیاردی ۲ خواهر در مازندران
  • تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است
  • همکاری دانشکده آب اهواز در حل چالش‌های زیست محیطی خوزستان
  • یک‌هزار و ۷۰۰ واحد بهره‌بردار در شهرک‌های صنعتی قم فعال هستند
  • به مناسبت روز جهانی کار و کارگر
  • برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است
  • زیمبابوه به صنعت کشاورزی و دارویی ایران نیازمند است