Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛سعید فتاحی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال در حاشیه همایش دبیران هیات های استانی فوتبال در آغاز فصل نقل و انتقالات گفت: از همان ابتدا قرار بود نقل و انقالات از 28 آذر آغاز شود.

او درباره نقل و انتقلات نیم فصل پرسپولیس اظهار کرد: بر اساس نامه فیفا پرسپولیس از پنجره نقل و انتقالات محروم خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این فصل نقل‌وانتقالات تیم‌ها می‌توانند شش بازیکن را از لیست خارج و شش بازیکن دیگر را جایگزین کنند.

فتاحی درباره بازی پرسپولیس و پارس جنوبی جم و میزبانی جمی ها افزود: قرار بود برای این بازی من به شهر جم بروم. اگر هوا خوب باشد و اجازه دهد امروز به آنجا خواهم رفت و در جلسه شورای تأمین این بازی حضور پیدا خواهم کرد. تا الان مسئولان شهر جم برای برگزاری این بازی همکاری کرده‌اند. نکته مهم بحث ورود و خروج تماشاگران به ورزشگاه است که از اهمیت زیادی برخوردار است. خواهش می کنم به دلیل اینکه برای این بازی ممکن است از شهرهای اطراف هم به جم بیایند هواداران پرسپولیس با بلیت به ورزشگاه وارد شوند، چرا که ظرفیت ورزشگاه جم محدود است و طبق معمول بازی‌های گذشته هواداران پارس جنوبی 90 درصد ورزشگاه را خودشان پر می‌کنند.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال درباره اردوی تیم ملی تصریح کرد: اردوی تیم ملی قرار بوده برگزار شود و تقویم آن موجود است. ما می‌توانیم در این زمینه مستندات لازم را ارائه دهیم، اما این اردو به احتمال زیاد برگزار نخواهد شد. دلیل اینکه ما بازی پرسپولیس مقابل بادران را زودتر برگزار می‌کنیم این است که طبق قرعه جام حذفی صنعت نفت ابتدا باید یک بازی برگزار کند و بعد با برنده دیدار پرسپولیس و بادران مسابقه دهد. برهمین اساس صنعت نفت سه بازی سخت خارج از خانه خواهد داشت و به همین دلیل فشار زیادی روی آنها وارد خواهد شد. البته بازی عقب افتاده صنعت نفت به دلیل حضور پرسپولیس در آسیا بود و ما به همین دلیل تصمیم گرفتیم که بازی پرسپولیس و بادران را زودتر برگزار کنیم. در خصوص اردوی نیم‌فصل هم باید بگویم خود کی‌روش اعلام کرده بود که اردو لغو شود، آن هم به دلیل اینکه بازیکنان در نیم‌فصل در اختیار تیم‌های‌شان باشند و استراحت کنند. از ابتدا قرار هم نبود بازیکنان پرسپولیس به اردو تیم ملی دعوت شوند. 

فتاحی در خصوص برنامه‌های مسابقات فوتبال ادامه داد: پرسپولیس 15 آذر با سپیدرود روبرو خواهد شد و به دلیل اینکه این بازی خارج از خانه برگزار می‌شود روز 20 آذر هم باید با بادران بازی کند و 24 آذر با صنعت نفت. در صورتی که پرسپولیس بادران را شکست دهد روز 28 آذر هم در جام حذفی با صنعت نفت پیکار می‌کند.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ ضمن اشاره به اینکه نقل‌ وانتقالات نیم ‌فصل برای تیم‌های لیگ برتری 28 آذر و برای تیم‌های دسته اولی 30 آذر برگزار می‌شود، گفت: قرار بود که دو بازی در جام حذفی بین تیم‌های استقلال و ایران‌جوان بوشهر و گسترش فولاد مقابل خونه‌به‌خونه در تاریخ 28 آذر برگزار شود، اما به دلیل اینکه در این بازی‌ها تیم‌های لیگ برتری مقابل لیگ یکی مصاف می‌کنند و ممکن است تیم‌های لیگ برتری در این بازی‌ها از بازیکنان جدیدشان بهره بگیرند ما این دو بازی را قبل از تاریخ 28 آذر برگزار خواهیم کرد.

فتاحی درباره وضعیت احمد نوراللهی و این که چه زمانی می‌تواند برای پرسپولیس به میدان برود، خاطر نشان کرد: فکر می‌کنم اگر نظام وظیفه در این خصوص مشکلی نداشته باشد این بازیکن می‌تواند برای پرسپولیس به میدان برود. البته باید از کمیته نقل ‌وانتقالات سؤال شود.

انتهای پیام/

اظهارات فتاحی درباره مسابقات لیگ برتر فوتبال 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۴۹۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای بیش از ۵ هزار اصله نهال حرا به محیط زیست استان بوشهر

مجتمع گاز پارس جنوبی همسو با عمل به مسئولیت‌های اجتماعی بیش از ۵ هزار اصله نهال حرا را با توجه ویژه به محیط زیست پیرامونی و گسترش جنگل‌های حرا به محیط زیست استان بوشهر اهدا کرد. 

به گزارش شانا، محمد مسعودنیا، رئیس امور بهداشت، ایمنی، محیط زیست و پدافند غیرعامل در مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: این مجتمع در سال‌های اخیر توجه ویژه‌ای به کاشت درخت حرا در سواحل مناطق پیرامونی داشته و در این مسیر گام‌هاژ مهمی برداشته است.

وی افزود: مجتمع گاز پارس جنوبی با انجام اقدام‌های لازم و برنامه‌ریزی برای توجه به مسائل محیط زیستی مناطق پیرامونی، بیش از ۵ هزار اصله نهال حرا را به محیط زیست استان بوشهر اهدا کرد و این تعداد در سواحل شهرستان‌های مناطق پیرامونی کاشته شد.

رئیس اچ‌اس‌ئی مجتمع گاز پارس جنوبی تصریح کرد: عملیات پاکسازی سواحل مناطق پیرامونی نیز یکی از برنامه‌های مهم حوزه محیط زیست مجتمع گاز پارس جنوبی است و پارسال بیش از ۷۰ عملیات پاکسازی سواحل با تلاش و اقدام‌های شاخص متخصصان و کارکنان پالایشگاه‌های سیزده‌گانه و با مشارکت پیمانکاران، جوامع محلی و سمن‌های فعال در منطقه ثبت شد.

مسعودنیا همچنین بیان کرد: پارسال بیش از ۶ هزار اصله نهال در گونه‌های مختلف بومی و سازگار با منطقه در طبیعت شهرستان‌های همجوار با همکاری پالایشگاه‌های سیزده‌گانه پارس جنوبی کاشته شد.

وی یادآدر شد: یکی از موارد مهم در حوزه توجه به هوای پاک، اختصاص بیش از ۱۵ هکتار از زمین‌های اطراف شهرستان کنگان (بی‌بی‌حبش) به پالایشگاه دهم مجتمع گاز پارس جنوبی به‌منظور احداث فضای سبز و پارک کوهستانی است که این موضوع گامی بزرگ با هدف توجه به مسئولیت‌ اجتماعی مناطق پیرامونی است.

دیگر خبرها

  • سرمربی فصل بعد پرسپولیس کیست؟
  • پرسپولیس قهرمان نشود سرمربی چه کسی است؟ | تصمیم مدیران باشگاه مشخص شد
  • پرسپولیس تمدید با اوسمار را جدی گرفته است
  • تقوی: تیم ملی والیبال چند بازی تدارکاتی در برزیل برگزار خواهد کرد
  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی
  • تعداد هواداران پرسپولیس در بازی با نساجی مشخص شد/ عدم حضور بانوان در دو دیدار حساس در قائمشهر
  • اهدای بیش از ۵ هزار اصله نهال حرا به محیط زیست استان بوشهر
  • عکس/شعر کنایه آمیز علیرضا بیرانوند برای هوادارن زن پرسپولیس
  • درخشش قایقران بوشهری در مرحله دوم لیگ آب‌های آرام
  • شعر کنایه آمیز علیرضا بیرانوند برای هوادارن زن پرسپولیس + عکس