Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست وزیر لبنان اعلام کرد در پاسخ به درخواست رئیس جمهور لبنان مبنی بر فراهم کردن امکان مذاکرات بیشتر، استعفانامه خود را فعلا نزد خود نگهداشته است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد، سعد الحریری نخست وزیر لبنان بر پایبندی کامل خود به همکاری با میشل عون رئیس جمهور این کشور برای محافظت از لبنان در برابر حوادث منطقه تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نخست وزیر لبنان در سخنانی در کاخ بعبدا از رئیس جمهور و رئیس پارلمان برای پایبندی به قانون اساسی و ثبات لبنان تشکر کرد و گفت: امروز استعفای خود را به جناب رئیس جمهور تقدیم کردم و او از من خواست در ارائه آن عجله نکنم و آن را نگه دارم تا رایزنی و مشورت بیشتری درباره دلایل و پیش زمینه های سیاسی آن انجام شود. وی تاکید کرد باید به سیاست بی طرفی در قبال حوادث منطقه و هر آنچه به روابط ما با برادران لطمه می زند، پایبند باشیم.

حریری اعلام کرد در پاسخ به درخواست میشل عون رئیس جمهور لبنان مبنی بر فراهم کردن امکان مذاکرات بیشتر، استعفانامه خود را فعلا نزد خود نگهداشته است.
وی اعلام کرد: من امروز استعفانامه خود را تسلیم میشل عون رئیس جمهوری کردم و وی از من خواست تا فعلا صبر کنم و آن را پیش خود نگهدارم تا در خصوص دلایل و پیش زمینه سیاسی طرح استعفای من مذاکرات بیشتری صورت بگیرد و من به درخواست وی پاسخ مثبت دادم. 

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۰۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید عربستان بر آتش‌بس فوری در غزه

وزیر خارجه عربستان بر لزوم ایجاد آتش‌بس فوری در غزه تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، فیصل بن فرحان، وزیر خارجه عربستان امروز-شنبه- در سخنرانی خود در نشست سازمان همکاری اسلامی که در بانجول پایتخت گامبیا درحال برگزاری است گفت: عربستان بار دیگر بر مطالبه خود مبنی بر ایجاد آتش‌بس فوری و پایدار در نوار غزه تاکید می‌کند.

وی همچنین بر اهمیت فراهم کردن گذرگاه‌های انسانی امن در راستای پایان دادن به مشکلات مردم فلسطین تاکید کرد.

وزیر خارجه عربستان همچنین ریاست این دوره از نشست سازمان همکاری اسلامی را به کشور گامبیا تبریک گفت.

پانزدهمین نشست سازمان همکاری اسلامی امروز در بانجول کار خود را آغاز کرد و این نشست دو روزه خواهد بود.

طبق بیانیه سازمان همکاری اسلامی مقامات ۵۷ کشور عضو این سازمان و مقامات برخی کشورهای خارج از سازمان نیز در این نشست مشارکت دارند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تاکید عربستان بر آتش‌بس فوری در غزه
  • نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی: اسرائیل از جنگ غزه پیروز بیرون نخواهد آمد
  • نتانیاهو به دنبال به شکست کشاندن مذاکرات است
  • ادامه حمایت دانشجویان آلمانی و فرانسوی از مردم فلسطین
  • ما از جنگ غزه پیروز خارج نخواهیم شد
  • امیرعبداللهیان بر توسعه روابط ایران و لبنان تاکید کرد
  • تاکید امیرعبداللهیان بر تفاهم در انتخاب رئیس جمهور لبنان
  • تأکید امیرعبداللهیان بر تسریع فرآیند انتخاب رئیس‌جمهور لبنان
  • احزاب لبنانی در انتخاب رییس‌جمهور کشورشان تفاهم و تسریع کنند
  • تاکید امیر عبداللهیان بر لزوم تفاهم احزاب و گروه‌های لبنانی برای انتخاب رئیس‌جمهور