Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گفته رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، حمیدرضا گرشاسبی با اتفاق آراء به عنوان سرپرست باشگاه انتخاب و به وزارت ورزش معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی باشگاه پرسپولیس، جعفر کاشانی در پایان نشست امروز چهارشنبه هیأت مدیره باشگاه اظهار داشت: علی اکبر طاهری در تاریخ ۱۲ آبان استعفای خود را مطرح کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این استعفا در آن زمان به منظور بررسی شرایط و امکان ادامه فعالیت ایشان پذیرفته نشد و تمایل بر ادامه این همکاری بود اما با توجه به اینکه اجرای دقیق ضوابط قانونی سرلوحه امور است، به استناد مصوبه دوم مهر ماه ۱۳۹۶ مجلس محترم شورای اسلامی ایران در ارتباط با بازنشستگان و تاکید بر اجرای سریع آن از سوی مراجع ذیصلاح و نهادهای نظارتی، وزیر ورزش و جوانان موافقت خود با این استعفا را اعلام کردند.

وی ادامه داد: آقای سلطانی‌فر در پی نوشت استعفای آقای طاهری از زحمات و تلاش‌های ایشان که آن را تحت عنوان سرپرستی و مدیر عاملی قابل توجه خواندند تشکر کردند و حضور و اقدامات آقای طاهری را باعث کسب افتخارات و نتایج شایان توجه توسط پرسپولیس دانستند.

ایشان با تاکید بر لزوم اجرای ضوابط قانونی که به تصویب مجلس محترم رسیده است موافقت خود با استعفای آقای طاهری را برغم میل باطنی امضاء کردند.

رئیس هیأت مدیره پرسپولیس خاطرنشان کرد: آقای وزیر همچنین به هیأت مدیره باشگاه تکلیف کردند و ماموریت دادند که به سرعت نسبت به تشکیل جلسه اقدام نموده و یکی از اعضای هیأت مدیره را برای عهده‌دار شدن مسوولیت سرپرستی باشگاه به وزارت معرفی کنند.

بر همین اساس امروز چهارشنبه اول آذر ماه ۱۳۹۶ نشست هیأت مدیره با حضور اینجانب و آقایان؛ گرشاسبی و حاجی بیگی تشکیل شد و با توجه به جمیع شرایط، آقای گرشاسبی با اتفاق آراء به عنوان سرپرست انتخاب شده و به وزارت ورزش و جوانان معرفی شدند. هیات مدیره همچنین  از تلاش ها و اقدامات آقای طاهری تشکر ویژه ای داشتند . قطعا زحمات و اثرات مثبت ایشان قابل کتمان نیست.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۰۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

ابراهیم بازیان در خصوص برگزاری مجامع دو باشگاه استقلال تهران و پرسپولیس و همچنین تغییرات در هیات مدیره این دو باشگاه اظهار داشت: باشگاه استقلال توسط هلدینگ خلیج فارس و شرکت‌های زیر مجموعه آن و باشگاه پرسپولیس نیز توسط ۶ بانک (شهر، ملت، تجارت، صادرات، اقتصاد نوین و ملت) خریداری شده اند و قرار است تا پایان هفته انتقال ۸۵ درصد سهام این دو باشگاه به مالکان آن‌ها صورت گیرد.

او در رابطه با برگزاری مجامع دو باشگاه گفت: تا زمانی که انتقال سهام به طور رسمی صورت نگیرد مجمعی برگزار نخواهد شد و پس از اینکه ۸۵ درصد سهام واگذار شود، مالکان جدید در خصوص برگزاری مجمع و همچنین تغییرات در اعضای هیات مدیره دو باشگاه تصمیم گیری خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • تغییرات در رأس باشگاه استقلال؛ سمیعی جانشین خطیر شد
  • معلمان ورزش در خط مقدم پرورش قهرمانان ورزشی هستند
  • افزایش ۳۵ درصدی حقوق بازنشستگان حداقل بگیر/ کمترین حقوق ۱۰ میلیون تومان می‌شود
  • تغییر نام استقلال و پرسپولیس ربطی به وزارت ورزش ندارد | تمام شد؛‌ شما دیگر هیچ مسئولیتی ندارید
  • جوان مازندرانی عضو هیأت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری شد
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر «بچه‌های مسجد»
  • مدیرعامل بانک سینا تغییر کرد/ ابدالی سرپرست شد
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس
  • مطیعی: دو و میدانی را با کمترین تنش به رئیس جدید تحویل می‌دهیم