Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج نمایشگاه فروش و عرضه صنایع دستی اقتصاد مقاومتی با همت بسیج سازندگی سپاه شهرستان چابهار افتتاح شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جانشین سپاه چابهار در حاشیه برپایی نمایشگاه صنایع دستی اقتصادمقاومتی در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران با اشاره به عرضه مستقیم محصولات اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی گفت: همزمان با هفته بسیج، نمایشگاه و فروشگاه عرضه محصولات اقتصادمقاومتی و صنایع تبدیلی سازمان بسیج سازندگى افتتاح شد و تا یکشنبه پنجم آذرماه ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرهنگ عباس بهادر افزود: توجه به هنرهای بومی و سنتی امر مهمی است که باید به آن پرداخته شود و چنین نمایشگاههایی می تواند کمک  ارزشمندی به این امر صورت دهد.

وی بیان کرد: این نمایشگاه با هدف معرفی کارگاه‌ها و مشاغل خانگی، فروش محصولات و آگاه‌بخشی و اطلاع‌رسانی در راستای تولیدات محصولات و حمایت از محصولات اقتصاد مقاومتی و مشاغل خانگی برگزار شده است.

جانشین سپاه چابهار با اشاره به اینکه در این فروشگاه، فعالان اقتصاد مقاومتی محصولات با کیفیت خود را با قیمتی مناسب و با تخفیف ویژه ارائه می کنند، اذعان کرد: تشویق کارآفرینان، معرفی فعالان اقتصاد مقاومتی و همچنین فروش محصولات در محل نمایشگاه را از اهداف این نمایشگاه عنوان کرد.

سرهنگ بهادر در مورد فعالیت های سازمان بسیج سازندگی بیان کرد: ما برای افرادی که علاقه مند به فعالیت در این زمینه ها بودند نیز کمک های تسهیلاتی، آموزشی و مشورتی فراهم کردیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۰۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شش مولفه اقتصاد مقاومتی متعلق به مردم است 

دریافت 46 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6095257

دیگر خبرها

  • ۳۳۰ عنوان برنامه طی هفته بسیج سال جاری در کرمانشاه اجرا می‌شود
  • شش مولفه اقتصاد مقاومتی متعلق به مردم است 
  • در پی راه‌اندازی دهکده اقتصاد مقاومتی دیگری در مناطق شرقی کرمانشاه هستیم
  • اهتمام بیشتری برای ایجاد فرصت عرضه تولیدات داخلی به کار گرفته شود
  • فروشگاه اینترنتی هفت گالری افتتاح شد
  • استقبال بازدیدکنندگان داخلی و خارجی از غرفه صنایع‌دستی فارس در نمایشگاه ایران اکسپو
  • گشایش نخستین نمایشگاه توانمندی‌های هنرمندان صنایع دستی کتابخوان
  • نیاز تولیدکنندگان به حمایت های عملی
  • حضور اثربخش بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • نمایشگاه صنایع دستی در شاهرود گشایش یافت