Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله اراکی دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در دو پیام جداگانه به رهبر معظم انقلاب و سردار سلیمانی پیروزی جبهه مقاومت علیه توطئه بزرگ داعش را تبریک گفت. به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ در این پیام‌ها آمده است:

محضر مبارک حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای مدظله العالی

رهبر بزرگوار انقلاب اسلامی

سلام علیکم و رحمه الله

پیروزی بزرگ جبهه مقاومت علیه توطئه بزرگ داعش که از سوی دشمنان اسلام و بشریت تدارک دیده شده بود را به حضرتعالی که پرچمدار اصلی جبهه مقاومت هستید و به رزمندگان ایثارگری که با ایستادگی و رشادت و شجاعت کم نظیر این غده سرطانی را از پیکر جهان اسلام زدودند تبریک عرض می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بدون شک این پیروزی عظیم آغاز مرحله‌ای جدید در بیداری اسلامی و در راستای همگرائی وحدت امت اسلامی است که امید است با تلاش مخلصان و متفکران و مصلحان جهان اسلام و تحت رهبری و زعامت آن رهبر عظیم الشان به جنبشی عظیم و وحدت آفرین تبدیل گردد و راه را برای شکل گیری امت واحده اسلامی هموار سازد.

از خدای متعال دوام نصرت و عزت آن رهبر عزیز را مسألت دارم.

محسن اراکی

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی



سردار بزرگ اسلام برادر مجاهد و شجاع حضرت حاج قاسم سلیمانی مازال منتصراً

سلام علیکم و رحمه الله

پیروزی بزرگ جبهه مقاومت را علیه توطئه بزرگ جهان استکبار که در غده سرطانی شجره خبیثه داعش جلوه‌گر بود به شما و به همه رزمندگان مدافع حرم و مجاهدان سوری و لبنانی و عراقی و پاکستانی و افغانستانی و بویژه رزمندگان شجاع حزب الله لبنان تبریک عرض می‌کنم.

این پیروزی آغاز جنبشی عظیم درجهت شکست نهایی جبهه استکبار و ریشه کن سازی توطئه‌های صهیونیسم و هم‌پیمانان منطقه‌ای آنهاست و زمینه ساز پیوند مستحکم ملت‌ها و جوامع اسلامی و مقدمه‌ای جهت شکل‌گیری امت واحده اسلامی است امید است خدای متعال این جهاد بزرگ را از شما و سایر رزمندگان مقاومت بپذیرد و نصرت و یاری اش بر جبهه مقاومت افزون فرماید.

محسن اراکی

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۱۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم حملات انتقام جویانه حزب الله لبنان | رامیا و زاعوره به آتش کشیده شد

به گزارش جام جم آنلاین، حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای از حملات جدید به مواضع نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

حزب الله در بیانیه‌ای اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن و در واکنش به جنایت هولناکی که دشمن صهیونیست در شهرک میس الجبل مرتکب شد و به شهادت و زخمی شدن شماری از غیرنظامیان انجامید، رزمندگان مقاومت بعد از ظهر امروز یکشنبه، مراکز توپخانه و نیز استقرار نظامیان صهیونیست و جنگ افزارهای آنها را در الزاعوره با دهها موشک کاتیوشا هدف قرار داد و آنرا به آتش کشید.

همچنین حزب الله لبنان در بیانیه دیگری اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن، رزمندگان مقاومت اسلامی در ساعت ۳:۲۰ بعد از ظهر امروز یکشنبه تجهیزات جاسوسی دشمن صهیونیست را در رامیا با سلاح مناسب هدف قرار داده و تلفات قطعی به آن وارد کردند.

دیگر خبرها

  • دنیای اسلام در تصمیم‌گیری مشترک، خلاء بزرگ دارد | حج امسال به صورت ویژه حج برائت است | جمهوری اسلامی منتظر دیگران نمی‌ماند
  • مواضع رژیم صهیونیستی زیر آتش سنگین رزمندگان حزب‌الله
  • قدیمی ترین متن مبارزاتی امام خمینی و انتشار دست‌نوشته‌ رهبری در دفتر کتابخانه وزیری برای نخستین بار + عکس
  • تداوم حملات انتقام جویانه حزب الله لبنان | رامیا و زاعوره به آتش کشیده شد
  • حملات جدید حزب الله به شتولا و آویویم
  • دستگاه های اجرایی تنگستان در برگزاری مراسم سوم خرداد همکاری کنند
  • تداوم حملات انتقام جویانه حزب الله/رامیا و زاعوره به آتش کشیده شد
  • مذاکرات مهدی کروبی با شورای نگهبان به روایت آیت الله هاشمی /سردار سلیمانی و ناطق نوری مهمانم بودند /آقای حجازی از بهزاد نبوی دلخور بود
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • عملیات وعده صادق، برهم زننده معادلات سیاسی نظامی جهان