Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول حوزه خواهران شهرستان قصرقند گفت: فضای مجازی به دلیل ماهیت خاصی که دارد می توان موجب بروز حوادثی جدی در زندگی زنان و دخترانی شود که در این فضا حضور دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پاپایا، کارگاه آموزشی آسیب ها و تهدیدات فضای مجازی با حضور زنان و دختران بسیجی شهرستان قصرقند برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول حوزه خواهران شهرستان قصرقند در این کارگاه با اشاره به اینکه فضای مجازی سنگر جدید دفاع از انقلاب است، اظهار داشت: امروزه استکبار جهانی با استفاده از فضای مجازی و نرم افزارهای چون تلگرام و دیگر شبکه های اجتماعی به دنبال نابودی بنیان های خانوادگی و دین زدایی از جوامع مسلمان است.

وی افزود: تبلیغ زندگی غربی و رواج بی بندوباری یکی از آسیب هایی است که حضور بدون مرز در این فضا برای کاربران خود به ارمغان خواهد آورد.

دانشور با تاکید بر اینکه بانوان آسیب پذیرترین قشر جامعه هستند، بیان کرد: فضای مجازی به دلیل ماهیت خاصی که دارد می توان موجب بروز حوادثی جدی در زندگی زنان و دخترانی شود که در این فضا حضور دارند.

وی تصریح کرد: مادران باید به صورت ویژه مواظب فرزندان خود بوده و خطرات این فضا را به آنان گوشزد کنند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۱۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبرهای خوب مقابله با آسیب‌های اجتماعی مرتبط با زن و خانواده

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در صفحه شخصی خود در شبکه ایکس نوشت:

امروز مشاوران زن دستگاه‌های اجرایی مهمان بهزیستی بودند و خبرهای خوب یکی پس از دیگری ...بعد از خبر تعطیل شدن برخی شیرخوارگاه‌ها و سپردن نوزادان به خانواده‌ها امروز خبر صفر شدن عدد زنان سرپرست خانوار در صف انتظار و مورد حمایت قرار گرفتن همه کسانی که در نوبت بودند ، موجب آرامش شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کدام برخورد گشت ارشاد با زنان تذکر رهبری را در پی داشت؟
  • سوءاستفاده از احساسات زنان با پیج مادر
  • علی ربیعی: تعطیلی روز شنبه توطئه نیست /بستن فضای مجازی چه خاصیتی دارد؟ وقتی خودتان هم در شبکه های مجازی هستید و تیک آبی و خاکستری می گیرید
  • موج واگذاری حیوانات خانگی در شبکه‌های اجتماعی/پت‌های خانگی در فضای مجازی دست به دست می‌شوند
  • چرا نباید نگران نسل Z بود؟
  • نسل Z از نگاه اکونومیست/ چرا نباید نگران این جوانان بود؟
  • ربیعی : فلسفه بقا بر فلسفه توسعه کشور چربیده است / تغییر سبک زندگی که در خیابان می بینید، توطئه نیست / جریان پرقدرتی سالهاست مقابل حاکمیت تفکر توسعه و پیشرفت ایستاده
  • سندروم «مسئله با پدر» در کمین دختران
  • سندروم «مسئله با پدر» در کمین دختران
  • خبرهای خوب مقابله با آسیب‌های اجتماعی مرتبط با زن و خانواده