Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- «فریدون معینی» عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: اتفاقات در فوتبال وجود دارد و فعلا درباره برکناری «فرهاد پورغلامی» سرمربی تیم فوتبال جوانان صحبتی نشده و نباید هم مطرح شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، وی امروز (چهارشنبه) در حاشیه نخستین همایش دبیران هیئت‌های فوتبال استان ها،‌ درباره عدم صعود تیم جوانان از مرحله مقدماتی رقابت های قهرمانی آسیا اظهار داشت: در رقابت های انتخابی برای صعود به جام جهانی فوتبال جوانان تیم های آرژانتین و هلند که چندین بار قهرمان جهان شده بودند نیز موفق به حضور در این رقابت ها در کشور هند نشدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زیرا این نوسانات، پیروزی‌ها و شکست‌ها در فوتبال وجود دارد و باید در این مقطع بیشتر تیم حمایت شود.
وی گفت: تمام بازیکنان و اعضای کادر فنی در تمام رده های سنی که در گذشته فعالیت کرده اند و هم اکنون نیز انجام وظیفه می کنند، هدفشان موفقیت است و به دنبال کم کاری نیستند. البته در یک مقطع زمانی نسلی از بازیکنان خوب می‌آیند و برای چند سال موفقیت‌های بزرگ دنیا را نصیب خودشان می‌کنند. مانند تیم ملی اسپانیا که در یورو و جام جهانی قهرمان شد. اما دیدیم که بعد از رفتن آن نسل از بازیکنانش در جام جهانی گذشته پنج گل از تیم هلند خورد.
معینی با اشاره به اینکه باید مسیر درستی برای پیشرفت در نظر گرفت، اظهار داشت: در این مسیر نیاز است با تعامل و اتحاد همه دست‌اندرکاران فوتبال به موفقیت رسید و گرد همایی دبیران هیات های فوتبال استانها نیز از جمله این فعالیت‌ها است که می تواند افکار را به هم نزدیک کند.
وی با اشاره به اینکه ابتدا باید تمام اطلاعات گردآوری شود و با تفکر پاسخگو باشیم گفت: نباید عجولانه مسائل را مطرح کنیم. بر همین اساس شنبه جلسه کمیته فنی برگزار می شود تا اعضای کادر فنی تیم زیر 19 سال گزارش‌ها کامل خود را در این خصوص ارائه دهند.
تیم فوتبال جوانان با هدایت « فرهاد پورغلامی» سرمربی تیم فوتبال جوانان در رقابت های قهرمانی آسیا با دو تساوی مقابل اردن و سوریه و پیروزی مقابل تیم فلسطین موفق به صعود از مرحله مقدماتی نشد.
همایش یک روزه دبیران هیات های فوتبال استان ها با حضور «محمدرضا ساکت» دبیر کل فدراسیون فوتبال و سایر مسئولان این فدراسیون در مرکز ملی فوتبال در حال برگزاری است.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید
ورزشی**9029**1368
خبرنگار: محمد مهدی موذن** انتشار: خیراله شفیعی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۲۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون والیبال، مرحله نهایی رقابت‌های والیبال ساحلی انتخابی المپیک از یکم تیر ماه آغاز خواهد شد و تیم‌های ملی والیبال ساحلی ایران برای حضور هر چه پرقدرت‌تر در این رقابت‌ها از هشتم اردیبهشت ماه در زمین اختصاصی فدراسیون والیبال تمرینات خود را آغاز کردند.

سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال همراه با غلامرضا بحریه سرپرست کمیته ساحلی صبح امروز (دوشنبه دهم اردیبهشت ماه) از تمرینات تیم‌های ملی والیبال ساحلی بازدید کرد و خطاب به ملی‌پوشان گفت: حمایتی همه جانبه از والیبال ساحلی خواهیم داشت و این حوزه باید از زیر سایه والیبال سالنی خارج شود و به راه خود به صورت مستقل ادامه دهد.

وی ادامه داد: پاداش صعود به المپیک برای ملی‌پوشان ساحلی مانند والیبال سالنی در نظر گرفته شده و فرقی میان سالنی و ساحلی در پرداخت پاداش المپیک نیست. پاداش قهرمانی در تور فیلیپین و نائب قهرمانی در رقابت‌های تایلند هم طی هفته آینده به تیم ملی ساحلی پرداخت خواهد شد.

رئیس فدراسیون والیبال همچنین قول داد که راه شرکت تیم‌های ملی والیبال ساحلی به مسابقات برون مرزی را هموار خواهد کرد و گفت: فدراسیون والیبال به دنبال میزبانی رویدادهای بین‌المللی ساحلی رده‌های سنی در کشور است.

عباس پورعسگری، علیرضا آقاجانی، عبدالحامد میرزاعلی، بهمن سالمی، سینا شوکتی و مهدی محفوظی 6 بازیکن دعوت شده به اردوی تیم‌های ملی والیبال ساحلی ایران هستند.

رحمان رئوفی به عنوان سرمربی، آرش رامسری به عنوان مربی و غلامرضا بحریه به عنوان سرپرست تیم‌های ملی والیبال ساحلی ایران را در این اردو همراهی می‌کنند.

اردوی تیم‌های ملی والیبال ساحلی ایران که از هشتم اردیبهشت ماه در کمپ تیم‌های ملی آغاز شده به مدت 10 روز ادامه خواهد داشت.

ملی‌پوشان ساحلی با پایان این اردو راهی تور ملی والیبال ساحلی گلستان خواهند شد و 29 خرداد ماه عازم مرحله نهایی مسابقات انتخابی المپیک خواهند شد.

کد خبر 6092334 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • ابهامات مستثنی شدن قوه قضاییه، وزرا و هیات رئیسه مجلس از «شفافیت» قوای سه گانه
  • ابهامات بر سر مستثنی شدن قوه قضاییه، وزرا و هیات رئیسه مجلس از «شفافیت» قوای سه گانه
  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک
  • قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس
  • رقابت‌های آزاد دوومیدانی به تعویق افتاد
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • جبهه پایداری به دنبال تصاحب هیات رئیسه مجلس است
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی