Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

دبیر کل سازمان بین المللی دریانوردی در پیامی همدردی خود را با حادثه دیدگان زلزله استان های غرب کشور اعلام کرد.

به گزارش مانا در پیام کیتاک لیم دبیر کل سازمان بین المللی دریانوردی که به منظوری همدردی با حادثه دیدگان زلزله استان های غرب کشور منتشر شده است آمده است :اینجانب به شدت تحت تاثیر خبر زلزله ویران گر که دیروز بخشی از ایران را لرزاند قرار گرفتم که متاسفانه منجر به از دست رفتن جان بسیاری از مردم و همچنین ویرانی های زیادی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من از صمیم قلب معتقدم که مردم ایران از این حادثه تسلی می یابند و به تعهد دولت شما در یاری رساندن به قربانیان حادثه اطمینان کامل دارم.

بدینوسیله مراتب همدردی عمیق خود را نسبت به خانواده قربانیان که تحت تاثیر این حادثه قرار گرفتند ابراز می کنم و امیدوارم کشور شما هر چه سریع تر ازین حادثه نجات یابد. لطفا مراتب همدردی مرا پذیرا باشید.

با احترام
کیتاک لیم
دبیر کل سازمان بین المللی دریانوردی

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۳۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۲۲ نفر از آسیب‌دیدگان سیلاب در کرمانشاه

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه گفت: امدادگران این جمعیت به ۱۲۲ نفر از آسیب‌دیدگان سیلاب و آبگرفتگی‌های ناشی از سامانه قوی بارشی اخیر در استان کمک کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدباقر محمدی امروز _ یکشنبه شانزدهم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با وجود بارش‌های خوبی که از اواسط هفته گذشته آغاز و تا روز گذشته تداوم داشت ولی مشکلات ناشی از این بارش‌ها در این استان در مقایسه با سایر استان‌ها کمتر بود.

وی افزود: در شش مورد آب گرفتگی که در مناطق شهری کرمانشاه، منطقه سر فیروزآباد، عشایر دالاهو، منطقه ازگله ثلاث باباجانی و روستای قلاجی اسلام‌آباد غرب روی داده بود این جمعیت به ۱۲۲ نفر متأثر از این آب گرفتگی‌ها در قالب ۲۶ خانوار کمک رسانی‌های لازم از جمله تخلیه آب از واحدهای مسکونی با استفاده از دستگاه کف‌کش و موتور آب انجام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه با بیان اینکه امدادگران این جمعیت از همان ساعات اولیه حضور پررنگی را در مناطق حادثه دیده داشتند، خاطرنشان کرد: در این عملیات‌ها ۱۰ دستگاه خودرو امدادی و آمبولانس و ۱۰ دستگاه کف‌کش و موتور آب به‌کار گرفته شد که به خانوارهای حادثه دیده نیز خدماتی از جمله اهدای پک‌های مواد غذایی، چادر، پتو و موکت داده شد.

وی با بیان اینکه این خدمات تا بهبود شرایط خانوارها ادامه خواهد داشت، گفت: در همین مدت همچنین پنج حادثه کوهستان و جاده‌ای نیز در استان به وقوع پیوست که بلافاصله به افراد نیازمند کمک امدادرسانی شد.

کد خبر 750852

دیگر خبرها

  • کمک جمعیت هلال احمر به ۱۲۲ نفر از آسیب دیدگان سیلاب و آبگرفتگی‌
  • از رکوردشکنی فیزیکدانان تا از آب باتری ساختن چینی‌ها
  • امتیاز ویژه برنامه اعزام به خارج از کشور در «ایران هلث» اعطا می‌شود
  • امتیاز ویژه برنامه اعزام به خارج از کشور در «ایران هلث» اعطاء می‌شود
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۲۲ نفر از آسیب‌دیدگان سیلاب در کرمانشاه
  • قطع‌نامه‌ای در حوزه تاب‌آوری و مدیریت بحران برای مسئولان تدوین می شود
  • جنگ و زلزله؛ بلایایی که تاب‌آوری کشورها را به‌خطرمی‌اندازند
  • نخستین سوگواره بین المللی سفینة النجاة برگزار می‌شود
  • سازمان بنادر و دریانوردی چه برنامه‌ای برای حضور دانش‌بنیان‌ها دارد؟
  • بهره گیری از همه ظرفیت‌ها برای جبران خسارت منطقه امامزاده ابراهیم (ع) شفت