Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرگرد پاسدار یونس کولیوندی در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج از لرستان، یک کاروان دانش آموزان کوهدشتی صبح امروز به اردوی راهیان نور اعزام شدند، اظهار داشت: این اردو به مدت سه روز بوده و بسیجیان در مدت این سه روز از هویزه شلمچه، اروندکنار و یادمان شهدا دیدار خواهند کرد .

وی افزود: در طول این اردو برنامه‌های معنوی شامل دعا و زیارت عاشورا، نماز جماعت و بیان سخنرانی در بین اتوبوس‌ها توسط مبلغان و روحانی کاروان اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کولیوند گفت: این کاروان شامل 300 نفر و در قالب 6 اتوبوس به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند که همه شرکت‌کنندگان از بسیج دانش‌آموزی و خواهر هستند.

وی عنوان کرد: هر اتوبوس یک مبلغ و یک راوی مستقر بوده تا در بین مسیر جوابگوی سوا لات شرعی و بیان احکام و.... باشد .

انتهای پیام/

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۳۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در زنجان ۲ فوتی بر جای گذاشت

داود مهرگان با بیان اینکه تصادف در زنجان ۲ فوتی بر جای گذاشت، گفت: این حادثه شامگاه گذشته در کیلومتر پنج قیدار به کرسف به ندای امداد اطلاع داده شد.

وی اضافه کرد: در این حادثه تلخ نجاتگران اقدام به رهاسازی ۲ جوان فوت شده ۲۵ ساله کردند.

این مسوول همچنین به وقوع حادثه دیگر و برخورد ۲ دستگاه خودروی سمند در جاده زنجان _تهم - چورزق اشاره کرد و گفت: یک تیم عملیاتی از پایگاه کوهستان همراه با آمبولانس برای امدادرسانی به کیلومتر ۱۰ این مسیر ارتباطی اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: نجاتگران اقدام به رهاسازی مصدوم با ست نجات سبک کردند و عملیات ساعت ۱۹:۳۰ پایان یافت.

وی اظهار داشت: گزارش این سانحه توسط اورژانس به ندای امداد اطلاع داده شد و یک تیم عملیاتی چهار نفره همراه با ست نجات برای امدادرسانی اعزام شدند.
مهرگان از هموطنان خواست در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امداد بدون محدودیت زمانی تماس برقرار کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش آشنایی با مناسک حج در بروجرد
  • ۱۱۳۰نفر از استان سمنان به حج اعزام می‌شوند
  • تصادف در زنجان ۲ فوتی بر جای گذاشت
  • ۹۵۶ بوشهری به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سیستان و بلوچستان
  • همایش کاروان‌های حج تمتع در قم برگزار شد
  • همایش کاروان‌های حج تمتع در قم 
  • جزئیات اعزام زائران حج تمتع منطقه کاشان اعلام شد
  • ۳۰۰ طرح عام‌المنفعه توسط بسیج سازندگی اردبیل عملیاتی شده است