Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@20:09:14 GMT

یادواره شهدای روحانی استان فارس برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۵۳۹۹۷

یادواره شهدای روحانی استان فارس برگزار می‌شود

مسئول سازمان بسیج طلاب استان فارس از پیش‌بینی برگزاری یادواره شهدای روحانی در گرامی‌داشت هفته‌ بسیج خبر داد.

به گزارش ایسنا،حجت‌الاسلام سیدقاسم کاظمی‌نسب چهارشنبه اول آذر در نشست خبری ویژه‌ی هفته‌ بسیج، گفت: یادواره 341 شهید روحانی استان فارس به همراه تجلیل از شهدای مدافع حرم، آزادگان و ایثارگران، 13 آذرماه در شیراز برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: با توجه به اینکه یادواره شهدای روحانی در آستانه سالروز شهادت آیت‌الله دستغیب (20 آذر) برگزار می‌شود، برنامه‌ای با عنوان تجلیل از فقه و فقاهت و علمای بزرگ استان فارس نیز در یادواره شهدای روحانی پیش‌بینی شده است.

به گفته‌ی مسئول بسیج طلاب فارس، کارگاه تخصصی مشترک بین مدیران حوزه‌های علمیه و فرماندهان پایگاه مقاومت و دفاتر نمایندگی ولی فقیه در استان فارس با حضور حدود 220 شرکت کننده، از دیگر برنامه‌های گرامی‌داشت هفته بسیج است که از سوی بسیج طلاب برگزار خواهد شد.

کاظمی‌نسب همچنین گفت: دیدار با خانواده شهدا، ایثار گران و جانبازان و آزادگان روحانی، از برنامه‌هایی است که به مناسبت هفته‌ی بسیج اجرایی خواهد شد.

مسئول بسیج طلاب به برگزاری نشست سیاسی در حوزه‌های علمیه‌ی سراسر استان به‌عنوان یکی از برنامه‌های شاخص بزرگداشت هفته‌ی بسیج اشاره و اضافه کرد: این نشست‌ها با حضور سخنرانان مطرح کشوری و استانی برنامه‌ریزی شده بود که از 29 آبان و آغاز هفته بسیج شروع شده است.

کاظمی‌نسب گفت: اعزام روحانیون برادر و خواهر به نقاط مختلف استان فارس خصوصا روستاها و مناطق محروم، از برنامه‌هایی است که در طول سال اجرایی می‌شود و در ایام هفته‌ی بسیج نیز با نگاهی ویژه دنبال خواهد شد.

مسئول بسیج طلاب استان فارس همچنین به برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در حوزه‌های علمیه سراسر استان همزمان با اجرای آن در دانشگاه‌ها، به‌عنوان برنامه‌ای مشترک با بسیج دانشجویی اشاره کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۳۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌سازی مصلای وحدت گرگان برای برگزاری یادواره شهدای گلستانی مدافع حرم و امنیت + فیلم

این مراسم قرار است پنجشنبه همین هفته برگزار شود.

نمایشگاه «ازکربلا تا شام» یکی از بخش‌های این مراسم است.

اهدای جهیزیه به ۵۰ نوعروس، آزادی ۱۰۰ زندانی جرائم غیرعمد و تجلیل از خانواده شهدای اهل سنت، از ویژه برنامه‌های این یادواره است.

همچنین قرار است، اجتماع بزرگ «بیت المقدس» استان نیز در این یادواره برگزار شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای معلم شهرستان دیر برگزار شد
  • یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • آماده‌سازی مصلای وحدت گرگان برای برگزاری یادواره شهدای گلستانی مدافع حرم و امنیت + فیلم
  • یادواره شهدای دانش آموز در یزد 
  • یادواره شهدای فردو با حضور رئیس سازمان انرژی اتمی برگزار می‌شود
  • یادواره شهدا یاد اقتدار و عزت و عظمت است
  • برگزاری یادواره شهدای تخریب چی در فسا
  • سی‌و ششمین یادواره شهدای ارکان برگزار شد
  • یادواره شهدای طلاب و روحانی مازندران در بهشهر برگزار شد