Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان گفت : شالوده علم وتوسعه و پیشرفت کتاب است، اگرچه امروزه فضای مجازی در حال رقابت با کتاب مکتوب می باشد ولی این یار مهربان همچنان جایگاه خود را در میان افراد جامعه دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین هاشمی تختی رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان  در مراسمی که در شامگاه سی امین  روز از آذر ماه در هفته کتاب و کتابخوانی برای تجلیل از کتابداران و کتابخانه های عمومی استان هرمزگان در تالار مهرسان بندرعباس برگزار شد، اظهار کرد : شالوده علم و توسعه و پیشرفت کتاب است، اگرچه امروزه فضای مجازی در حال رقابت با کتاب مکتوب می باشد ولی این یار مهربان همچنان جایگاه خود را در میان افراد جامعه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان با اشاره به اینکه باید فرهنگ خوب کتابخوانی را در جامعه رواج داد، گفت: فرهنگ صحیح کتابخوانی و تکنیک های خوب کتاب خواندن را باید به تمام افراد جامعه از دوران کودکی تا میانسالی آموخت.

هاشمی تختی بیان کرد: نباید کتاب خواندن مثل قرص خواب باشد و افراد هنگامی که مریض هستند و یا خوابشان نمی برد به سراغ کتاب بروند .

وی با بیان اینکه یکی از شاخص ترین ویژگی های مقام معظم رهبری تندخوانی کتاب است، تصریح کرد: تند خوانی صحیح کتاب را باید از رهبر عزیزمان آموخت و هرچه با تمرکز تند تر کتاب خواند ماندگاری آن در حافظه بیشتر است.

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان افزود: مسئولان باید برای جذابیت هرچه بیشتر کتاب ها تلاش نمایند زیرا جذابیت یکی از ملاک هایی است که جوانان از کتاب خسته نشوند و با کتاب مانوس شوند و خوب کتاب بخوانند تا ان شا الله جامعه ای بهتر داشته باشیم.

هاشمی تختی ادامه داد: اگر کتاب جزیی از زندگی ما قرار بگیرد آن زمان ما موفق هستیم باید اشتیاق به کتابخوانی رواج پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه 50 در صد از کاربازسازی  کتابخانه مرکزی پایان یافته است ، گفت : از استاندار خواسته ایم که ترمیم و باز سازی این کتابخانه را هرچه سریع در اولویت های استان قرا دهد و هرچه زودتر در اختیار دوستداران کتاب قرار دهد.

 رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان  با تاکید به اینکه رشته کتابداری در استان کم است ، گفت : برای جذب نیروی انسانی باید رشته کتابداری در استان را افزایش دهیم مسولان باید دست به دست هم دهند تا این امر بزرگ تحقق یابد.

هاشمی تختی خطاب به کتابداران خاطر نشان کرد: هرچقد شما تلاش کنید تا سطح مطالعه و سواد در جامعه  رواج پیدا کند باقیات صاحات کارهای خیر خودتان را افزایش داده اید و این کار شما ماندگار برای همیشه است ونتیجه آن را در مدیران و مسولان آینده خواهیم دید.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۴۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان‌های برتر اجرای پویش ستاره‌های زمین معرفی شدند

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم اختتامیه یازدهمین همایش سراسری مسؤولان جوامع فرهنگی قرآنی عصر که امروز در سالن غدیر مجتمع یاوران مهدی شهر مقدس قم با معرفی و تقدیر از نفرات برتر پویش ستاره‌های زمین برگزار شد.

در بخش همایش ستاره‌های زمین و فضای مجازی آقای نصری از استان کرمان، در بخش ستاره ساز و فضای مجازی آقای میراحمدی از استان چهارمحال‌وبختیاری با کشف ۶۰۰ مربی ستاره ساز و در بخش سرکشی از جلسات خانگی آقای قادری از استان یزد حائز رتبه برتر شدند.

همچنین در شاخص میز معرفی پویش ستاره‌های زمین و سرکشی از جلسات خانگی آقای جهان‌آرا از استان همدان، در شاخص تبلیغات محیطی حجت‌الاسلام دهقان‌دار از استان البرز و در شاخص برگزاری نمایشگاه ستاره‌های زمین آقای روزبه از استان فارس رتبه‌های برتر را کسب کردند.

کد خبر 6089236 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • انفصال از خدمت شهردار گلستان صحت ندارد
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!
  • وحدت در جامعه اسلامی مهم‌ترین رکن پیشرفت است
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • همیاران مهربان ترافیک به مثابه مشارکت مردم در جهش تولیدات فرهنگی هستند/روش‌های قهری در ارتباطات فرهنگی جوابگو نیست
  • روش‌های قهری در ارتباطات فرهنگی جوابگو نیست
  • پلیس علیه تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید
  • استان‌های برتر اجرای پویش ستاره‌های زمین معرفی شدند