Web Analytics Made Easy - Statcounter

پکن- ایرنا- سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران به مناطق زلزله زده کرمانشاه در رسانه های چین از جمله شینهوا خبرگزاری رسمی، تلویزیون مرکزی چین و شماری دیگر از منابع خبری از جمله چاینا ارگ و انگلیش نیوز بازتاب پیدا کرد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از 'شینهوا' و 'تلویزیون مرکزی چین' ، رهبر معظم انقلاب اسلامی در جریان این بازدید خواستار آن شده است که نهادهای ذی ربط نهایت تلاش خود را برای کمک به خانواده های زلزله زده بکار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گزارش رسانه های چین حاکی است که حضور رهبر ایران در این منطقه باعث شده است تا اهمیت رسیدگی به مصیبت دیدگان بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
تارنماهای چاینا ارگ و انگلیس نیوز چین نیز آورده اند رهبر ایران در سفر به غرب کشور و مناطق مذکور همچنین با شماری از خانواده های قربانیان دیدار کرده و خواستار کمک رسانی های بیشتر شده است.
گزارش ها می افزاید، رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران از یاری رساندن به زلزله زدگان تقدیر کرده اما گفته است که هنوز کارهای زیادی هست که باید برای آنها انجام گیرد.
این گزارش ها ادامه می دهد رهبر معظم انقلاب در سرپل ذهاب که بیشترین قربانیان را در زمین لرزه داشته گفته است با این خانواده ها همدرد است و درد آنها را احساس می کند.
بر اساس اعلام رسانه های چین، رهبر ایران تاکید کرده است در سراسر کشور مردم به این واقعه اهتمام ورزیده و گفته اند که هرچه در توان داشته باشند برای یاری رساندن به زلزله زدگان اختصاص می دهند.
این گزارش ها تصریح می کند قبل از این نیز علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی و حسن روحانی رییس جمهوری نیز به مناطق زلزله زده سفر کرده و از نزدیک برنامه های کمک رسانی را نظارت کرده اند.
رسانه های چین همچنین از اینکه ارتش ایران و سپاه پاسداران توانسته اند با همکاری مشترک، کمک های زیادی در اختیار زلزله زدگان قرار دهند ، تقدیر کرده اند.
گزارش های رسانه ای در چین حاکی است که دولت ایران 70 میلیون دلار برای کمک رسانی فوری به زلزله زدگان اختصاص داده است زمین لرزه ای که 11 هزار باب خانه روستایی و چهار و 500 دستگاه مسکونی در شهرها را در استان کرمانشان تخریب کرده است.
به گزارش ایرنا، از مرکز لرزه نگاری کشوری، زمین لرزه ای به بزرگی 7.3 دهم ریشتر در ساعت 21 و 48 دقیقه و 16 ثانیه شامگاه یکشنبه 21 آبان ماه ، استان های غربی کشورمان را لرزاند که تا این لحظه حدود 436 کشته و 10 هزار و 179 مصدوم داشته است.
مرکز وقوع این زمین لرزه استان کرمانشاه حوالی ازگله در طول جغرافیایی 45.9، عرض جغرافیایی 34.84 و عمق 11 کیلومتری زمین بوده است.
این زمین لرزه در پنج کیلومتری ازگله، 25 کیلومتری تازه آباد، 37 کیلومتری باینگان، 112 کیلومتری سنندج و 122 کیلومتری کرمانشاه روی داد.
آساق**231**1904*شبس*1613*انتشار دهنده: عبدالله غفاری
http://news.xinhuanet.com/english/2017-11/20/c_136766361.htm

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۲۱۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| رهبر معظم انقلاب: الگوهای جامعه معلمین باید به‌ عنوان قهرمان معرفی شوند

فیلم| رهبر معظم انقلاب: الگوهای جامعه معلمین باید به‌ عنوان قهرمان معرفی شوند

دیگر خبرها

  • کرمان باز هم لرزید | زلزله ۴.۷ ریشتری در فاریاب
  • زمین لرزه ۴.۷ ریشتری در فاریاب استان کرمان
  • وقوع زلزله در سیرج / کرمان لرزید
  • دیدار ۴۰ معلم از خراسان جنوبی با رهبر معظم انقلاب اسلامی
  • اینفوگرافیک/محور بیانات رهبر انقلاب در دیدار معلمان
  • فیلم| رهبر معظم انقلاب: الگوهای جامعه معلمین باید به‌ عنوان قهرمان معرفی شوند
  • دیدار ۳هزار معلم از سراسر ایران با رهبر انقلاب
  • معلمان با رهبر انقلاب دیدار کردند
  • آغاز دیدار جمعی از معلمان با رهبر معظم انقلاب
  • از ایران تا پاکستان/ شعر شاعر پاکستانی در استقبال از غزل رهبر انقلاب