Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگ گفت: ۱۰۰ دانشجوی جهادی دانشگاه‌های تهران بزرگ از روز اول وقوع زلزله غرب به این مناطق اعزام شدند. کریمی، مسئول جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص حضور دانشجویان جهادی در مناطق زلزله زده غرب کشور گفت: اولین روز پس از وقوع زلزله دانشجویان جهادی در این منطقه حضور پیدا کردند و ستاد دانشجویی در منطقه ازگله و سرپل ذهاب حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: دانشجویان در مرحله اول کمک‌های مردمی که از طریق دانشگاه‌ها جمع آوری می‌شد در روستا‌ها و مناطق زلزله زده توزیع می‌کردند تا الان حدود ۲۵ کامیون اجناس و کمک‌های مردمی به این مناطق منتقل شده و به ۶۰ روستا در مجموع بسیج دانشجویی تهران خدمات رسانی کرده است.

مسئول جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگ اضافه کرد: ستاد اصلی بسیج دانشجویی ناحیه تهران بزرگ در منطقه ازگله بود که به مناطق اطراف خدمات رسانی کرد که در مجموع حدود ۱۰۰ دانشجو در یک هفته اخیر در این مناطق مستقر بودند و خدمات رسانی کردند.

کریمی یادآور شد: علاوه بر این خدمات درمانی نیز توسط پزشکان ما ارائه شد.

وی ادامه داد: اولین فعالیت دانشجویان خدمات رسانی و توزیع اقلام، جمع آوری اطلاعات در منطقه بود که به سرعت این اطلاعات تغییر می‌کرد که اطلاعات هم به تهران و هم به مجموعه‌های بالادستی انتقال داده می‌شد و سومین فعالیت آن‌ها برنامه ریزی برای سازندگی این مناطق بود که اولویت بندی شود و بتوانیم به عنوان یک نیروی کارشناس و مجموعه توانمند بتوانیم اطلاعات کاملی را به مجموعه‌های بالادستی برای ساخت و ساز این مناطق انتقال دهیم و دانشجویان بتوانند در این ساخت و ساز ورود پیدا کنند.

کریمی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تیم درمانی بسیج ناحیه تهران در منطقه حضور دارد و تا زمانی که لازم باشد در این منطقه هستند که به مردم مناطق زلزله زده روحیه دهند.

وی ادامه داد: برای سازندگی در این مناطق برنامه ریزی شده که اولین قدم در ایام نوروز برداشته شود، اما تا ایام نوروز در مناطقی که شناسایی شده سرویس‌های بهداشتی توسط گروه‌های جهادی احداث خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۴۳۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشجویان دانشگاه تهران از خیزش دانشجویی ضدصهیونیستی آمریکا

دریافت 34 MB کد خبر 6090028

دیگر خبرها

  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • حمایت دانشجویان دانشگاه تهران از خیزش دانشجویی ضدصهیونیستی آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از دانشجویان آمریکا
  • افتتاح خوابگاه متأهلی برای ۱۲۰ دانشجوی علوم پزشکی تهران
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویی ضد صهیونیستی
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان در خصوص عدم حضور معاون استاندار در جمع دانشجویان
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز