Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای شهر گرگان در آستانه سالروز قیام خونین 5آذر مردم گرگان، نشستی فوق العاده با حضور نمایندگانی از سپاه گرگان، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، بنیاد شهید شهرستان، شهرداری گرگان، دانشگاه جامع گلستان و آموزش و پرورش این شهر برگزار کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پاسرو؛ در جلسه فوق العاده شورای شهر گرگان جهت بزرگداشت روز پنجم آذر، مقرر شد تمامی دستگاه ها در برنامه سپاه ناحیه گرگان که تجمع 3هزار نفری در مصلی وحدت گرگان را تدارک دیده اند شرکت و همکاری کنند و برنامه این روز به صورت متمرکز ساعت 9 صبح پنجم آذر برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست که نمایندگانی از بنیاد شهید، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، آموزش و پرورش و دانشگاه جامع گلستان و شهرداری حضور داشتند مصوبات زیر به تائید جمیع آرا رسید:

تجلیل از خانواده 14 شهید و 150 جانباز قیام خونین 5 آذر سال 57 گرگان

تجلیل از تاریخ نگار این واقعه جناب آقای غلامرضا خارکوهی

برپایی دو ایستگاه صلواتی در میدان شهرداری و مصلی وحدت گرگان

تدارک و توزیع بسته های فرهنگی توسط بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس

دیدار با خانواده شهدای پنجم آذر توسط بنیاد شهید

تبلیغات محیطی و چاپ کتاب و پخش صدا و سیما در حوزه اطلاع رسانی

اجرای برنامه های ورزشی ویژه 5 آذر توسط مجموعه شهرداری گرگان

برپایی نمایشگاه معرفی قیام خونین 5 آذر در محل مصلی وحدت و خیابان 5آذر

پیگیری دیدار مردم گرگان در پنجم آذر هر سال با مقام معظم رهبری

فراخوان طراحی المانی مخصوص 5آذر با تلفیقات «گرگان، شهادت، 5آذر»

در این نشست همچنین در نظر گرفته شد که سرفصلی هایی از دروس مدارس به قیام خونین 5آذر اختصاص یافته و نسل های جوان با این واقعه مهم تاریخی آشنا شوند.

همچنین پیشنهاد داده شد که روز پنجم آذر بجای بیستم شهریور بنام روز گرگان نامگذاری شده و بیست شهریور به عنوان یک رویداد تاریخی و روز تغییر نام استارباد به گرگان باقی بماند که این پیشنهاد مورد توجه ابراهیم جرجانی عضو شورای شهر گرگان به عنوان مسئول این نشست قرار گرفت.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۵۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی استان کرمانشاه گفت: تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور» توسط نیروی انتظامی در کرمانشاه برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام مهدی عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح نور توسط نیروی انتظامی که در راستای مطالبه عموم مردم و بانوان به منظور حفظ ارزش‌های اسلامی به ویژه عفاف و حجاب به اجرا درآمده است، گفت: مردم متدین کرمانشاه فردا جمعه ۷ اردیبهشت پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه درب مسجد جامع این شهرستان تجمع حمایتی از اجرای این طرح برپا خواهند کرد.

وی ضمن دعوت مردم متدین و غیور جهت شرکت در نماز عبادی سیاسی جمعه خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود مردم به ویژه بانوان شهرستان کرمانشاه به منظور دفاع از ارزش‌های دینی و حمایت از فرزندان سلحشور خود در نیروی انتظامی در این تجمع شرکت کرده و بر تداوم این طرح ضروری و اجرای قوانین واجب الهی تاکید کنند.

کد خبر 747893

دیگر خبرها

  • تجمع دوباره مردم مشهددر حمایت از عملیات وعده صادق
  • برگزاری تجمع مردم و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب از فساد جلوگیری می‌کند
  • عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب باعث جلوگیری از فساد می‌شود
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • نتانیاهو از قیام دانشجویان آمریکا شوکه شده است
  • تجمع مردم خرم آباد در حمایت از اجرای طرح نور
  • پنجم اردیبهشت، سالروز شکست حمله نظامی آمریکا درصحرای طبس
  • تجمع حمایت از مردم غزه در برابر دفتر آنروا در لبنان
  • پنجم اردیبهشت‌ماه، سالروز شهادت نخستین فرمانده سپاه یزد