Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،ماموران امنیتی کویت بوکسوری را که یک دختر نوجوان را ربوده بود دستگیر کردند.

اداره کل روابط عمومی و اطلاعات امنیتی وزارت داخلی کشور در این باره توضیح داد:این مدرکی است که توسط یک شهروند در شبکه های اجتماعی پخش شد که در آن جرمی که بوکسور مرتکب شده به وضوح نمایان است،  به صورتی که جای هیچ شک و شبه ای  را باقی نمیگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اطلاعات مندرج در روزنامه الکترونیکی عرب زبان«صدی»ماموران امنیتی موفق به جمع آوری تمام اطلاعات مورد نیاز درباره این آدم ربا شده اند که از شهرت ورزشی نیز برخوردار بوده و اقدام به بازداشت او کرده اند.

ماموران به کمک شخصی که با دوربین این لحظات هولناک را به ثبت رسانده بود نیز اشاره و بابت اطلاعاتی که در اختیارشان قرار داده از وی تشکر به کردند.

لازم به ذکر است؛ پلیس کویت بنا بر دلایلی خاص هیچ اطلاعاتی درباره هویت این بوکسور تااین لحظه منتشر نکرده است.

در ادامه جزئیات وقوع این حادثه را مشاهده خواهید کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

انتهای پیام/

لحظه حمله بوکسور کویتی به دختر نوجوان برای ربودنش

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۵۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه‌های تکراری، حقی برای کویت در مورد میدان آرش ایجاد نمی‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر، «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به تکرار ادعای یکجانبه کویت درباره میدان آرش در بیانیه پایانی سفر امیر کویت به مصر، ضمن مردود دانستن این ادعا افزود: تکرار این ادعاهای یک‌جانبه و بی اساس از سوی طرف کویتی مایه تأسف است.

کنعانی ضمن تاکید بر حق جمهوری اسلامی ایران در این میدان مشترک بر اساس حقوق تاریخی و سوابق مذاکرات فیمابین اضافه کرد: همانند قبل از طرف کویتی برای دستیابی به توافقی پایدار که مبتنی بر همکاری‌های دوستانه و منافع مشترک باشد، دعوت به عمل می‌آوریم.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: صدور بیانیه‌های تکراری و طرح ادعای یکجانبه، از منظر حقوقی هیچ حقی برای دولت کویت ایجاد نخواهد کرد و به مقامات این کشور توصیه می‌کنیم از تکرار توسل به روش‌های بی حاصل سیاسی و رسانه‌ای در ارتباط با موضوع حقوقی و فنی میدان مشترک آرش خودداری کنند.

کنعانی تاکید نمود: جمهوری اسلامی ایران همواره با اعتقاد به اصل حسن نیت، تعاملات منطقه‌ای را رصد نموده و از دولتهای ثالث می‌خواهد در مسیر تحقق عینی اصل حسن نیت و ارتقا روابط و همکاریها گام بردارند.

کد خبر 6094371 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • ۵ اقدام برای جلوگیری از آلوده شدن تلفن همراه به بدافزار
  • بیانیه‌های تکراری، حقی برای کویت در مورد میدان آرش ایجاد نمی‌کند
  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان شهید الداغی در کاشمر
  • مذاکرات اطلاعاتی- امنیتی ترکیه و سومالی
  • حرکات اصلاحی و ورزشی چطور به بهبود مشکلات جسمانی کمک می‌کند؟
  • حرکات نمایشی مارکوس تورام با توپ در جشن قهرمانی اینتر / فیلم
  • ستاره پی‌اس‌جی: رونالدو من را دیوانه خودش کرد
  • ربودن مرد جوان برای ۵۰ میلیارد تومان تتر توسط ۳ نفر
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • انتقاد یک مقام سابق از عروسی مجلل دختر شمخانی