Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه ناحیه اراک: گشت‌های محله محور برای کمک به امنیت اراک در دستور کار سپاه قرار گرفت.

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، محمدرضا رضایی عصر امروز در در همایش ائمه جماعات، هیئت امنا وفرماندهان پایگاه‌های بسیج سپاه ناحیه اراک اظهار داشت: بسیج شهرستان اراک امسال با رهنمود‌های مقام معظم رهبری و ابلاغ سازمان بسیج در بحث اقتصاد مقاومتی و محرومیت‌زدایی قدم‌های خوبی را برداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با اعطای بیش از 550 میلیون اعتبار به صورت وام به مباحث اقتصاد مقاومتی اعم از پرورش قارچ، زنبور عسل، گیاهان دارویی و سایر محصولات اقتصاد مقاومتی در شش ماهه نخست امسال مقدمات اشتغال‌زایی 50نفر که در سال گذشته در بسیج مهندسان تحت آموزش قرار گرفته‌اند فراهم شده است.

فرمانده سپاه ناحیه اراک تصریح کرد: در بحث محرومیت‌زدایی از ابتدای سال با استفاده از کمک خیران و کمک‌های قرارگاه تعداد 10باب منزل مسکونی برای محرومان در سطح روستا‌ها آماده و تحویل داده شده است.

رضایی بیان کرد: امسال با توفیقی که داشتیم توانستیم 20 باب منزل مسکونی محرومان را تحویل بگیریم و با کمک خیران 17باب را نوسازی و تحویل دهیم.

وی با اشاره به کاهش آسیب‌های اجتماعی گفت: همه مستحضر هستید که بعد از دفاع مقدس که دشمن در جنگ سخت شکست خورد جنگ نرم را در تمام حوزه‌ها شروع کردکه هدف اصلی آنها هم سست کردن بنیاد خانواده استکه اگر خانواده صالح نباشد نمی‌تواند فرزندان رشیدی همچون شهیدان ما پرورش دهد.

فرمانده سپاه ناحیه اراک عنوان کرد: یکی ازماموریت‌هایی که بسیج و سپاه دنبال می‌کند این است که همانند 8سال دفاع مقدس مانع پیروزیدشمن در جنگ نرم شود که در این رابطه در طرح‌های کرامت 1و2 و قرارگاه جوادالائمه اقدامات خوبی در 5 نقطه اسیب پذیر شهر اراک آغاز شده است.

رضایی خاطرنشان کرد: در بحث آمادگی دفاعی با تشکیل گردان‌های بیت المقدس،امام حسین(ع)، امام علی(ع) و عاشورا همواره در بحث آموزش و آمادگی رزمی بسیجیان برنامه‌ها و رزمایش‌ها در دستورکار سپاه و بسیج قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: تشکیل قرارگاه جوادالائمه در راستای موضوعات فرهنگی،حاشیه‌نشینی و کاهش آسیب‌های اجتماعی هم در دستور کار قرار دارد.

فرمانده سپاه ناحیه اراک تصریح کرد: آموزش‌های دفاعی و راهیان نور در بحث آمادگی دفاعی دانش آموزان است که در این راستا اقدامات موثری هم انجام شده که امیدواریم بتوانیم این اقدامات را متداوم و اثرگذار تر انجام دهیم.

رضایی بیان کرد: امسال بحث مسجد محوری در دستور کار سپاه و بسیج است که امروزه مسجد جایگاه گذشته خود را از دست داده و کارکرد‌هایی که اوایل انقلاب داشت کمرنگ شده است و تلاش سپاه این است که مسجد هم محل عبادت و هم محل تعاملات اجتماعی باشد و اگر نقطه ضعفی در این راستا وجود دارد برطرف شود و مسجد محلی شود که نیاز‌های مردم را برطرف کند.

وی افزود: گشت‌های محله محور در راستای کمک به امنیت شهرستان و تبدیل ایستگاه‌های بازرسی به گشت‌های محله محور در دستور کار سپاه قرار دارد که با شروع هفته بسیج آغاز می‌شود که امیدواریم با استفاده از رهنمود‌ها سرباز خوبی برای نظام، انقلاب و مقام معظم رهبری باشیم.

انتهای پیام/

R41371/P1377/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۵۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عقیدتی سیاسی سپاه به دنبال تعمیق معنویت در علم است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) گفت: در مجموعه عقیدتی سیاسی سپاه به دنبال تعمیق معنویت در علم هستیم و انسان را در مدار تعالیم و سنت‌های الهی قرار دهیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین امین‌رضا کمالی امروز در مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و گرامیداشت هفته کار و بسیج کارگری در ستاد سپاه انصارالرضا(ع)، گفت: در ایام هفته عقیدتی سیاسی بسیج و هفته کار و بسیج کارگری قرار داریم که یاد شهید استاد مرتضی مطهری، شهید شاخص هفته عقیدتی سیاسی بسیج و استاد متفکر و همچنین شهید برونسی شهید شاخص هفته کار و بسیج کارگری را گرامی می‌داریم.

وی بیان کرد: به تعبیر امام راحل(ره)، هنر مجموعه عقیدتی سیاسی این است که دل‌ها را به سوی خدا حرکت و تعالی بخشد، عقیدتی سیاسی مجموعه‌ای در نمایندگی ولی فقیه در سپاه این است که کار آن تعمیق معنویت است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) گفت: مباحث آموزشی که در مجموعه عقیدتی سیاسی تدریس می‌شود با مباحث آموزشی دانشگاه‌ها و سایر مراکز آموزشی متفاوت است و به فرموده استاد  مطهری، در آموزش‌های مجموعه عقیدتی سیاسی به دنبال الهی شدن انسان‌ها و ارجاع دادن بندگان خدا به معنویت و جایگاه اصلی خودشان هستیم.

وی با بیان اینکه آموزش‌های ما باید به سمت تعالی فکری و روحی حرکت کند، گفت: ما در مجموعه عقیدتی سیاسی سپاه به دنبال تعمیق معنویت در علم هستیم و اینکه انسان را در مدار تعالیم و سنت‌های الهی قرار دهیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) بیان کرد: در هر میدانی ما به پیروزی رسیدیم قدرت و عنایت پروردگار باعث و علت اصلی این موفقیت‌ها بوده است که لازم است این جایگاه بالایی که امروز در جهان به واسطه معنویت به دستم آوردیم را قدر بدانیم و شاکر خداوند باشیم.

کمالی ادامه داد: مجموعه عقیدتی سیاسی در سپاه به دنبال نهادینه کردن معنویت و تقوای الهی در بین کارکنان سپاه است و حرکت بر مدار تفکر الهی و تکیه به نیروی ایمان است که در تمامی صحنه‌ها ما را به پیروزی رساند.

وی ادامه داد: هنر شهید مطهری این بود که جریان‌ها و اندیشه‌های انحرافی که با تفکر اسلام و نیروی ایمان مردم مقابله می‌کرد را شناسایی و به مردم معرفی می‌کرد و با نحله‌های واحی و پوچ آن زمان مبارزه می‌کرد؛ بر ما ضروری است که امروز راه این شهید بزرگوار را ادامه دهیم و در شرایطی که شبیخون دشمنان اذهان ما و جوانان را هدف قرار داده با استفاده از تفکر ناب شهید مطهری و به کار بردن آن در جامعه در تله‌های انحرافی دشمنان گرفتار نشویم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) بیان کرد: علملیات وعده صادق نشان داد که به واسطه حرکت سربازان اسلام در مدار تفکر الهی؛ با وجود تمام تدابیر امنیتی دشمن توانستیم رژیم صهیونیستی را شکست دهیم و این عملیات مقتدرانه و پیروزمندانه باعث تعجب جهان شد.

کمالی با بیان اینکه، عملیات «وعده صادق» تحقق وعده الهی به واسطه تکیه بر دو عنصر ایمان و عمل صالح بود، گفت: مجموعه عقیدتی سیاسی در سپاه به دنبال نهادینه کردن این دو عنصر مهم در بین کارکنان سپاه و بسیجیان است.

انتهای پیام/102/

دیگر خبرها

  • سپاه و بسیج با آثار شهید مطهری آشنا شوند
  • مطالبات کارگران مازندران پیگیری می شود
  • تجلیل از ۴۴ مربی عقیدتی و هادیان سیاسی بسیج در بندرعباس
  • سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • راه‌اندازی قرارگاه جهش تولید در دستور کار
  • هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • رییس نهاد رهبری در دانشگاه‌های خراسان رضوی: هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • عقیدتی سیاسی سپاه به دنبال تعمیق معنویت در علم است
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی