Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: سپاه و بسیج در جهان اسلام نقش آفرینی می‌کنند و هر روز دامنه آن در میان ملت‌ها گسترده‌تر می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شاخص نیوز؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین صبح امروز در دیدار جمعی از فرماندهان سپاه و بسیجیان استان قزوین ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: پیروزی‌های با عظمت و مهمی که جبهه مقاومت در عرصه‌های برون مرزی و در کشورهای اسلامی همچون سوریه و عراق به دست آورده  به خاطر تلاش‌ها و جانفشانی نیروهای بسیجی و رزمندگان اسلام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تبریک شکست داعش افزود: فتنه‌ای که دشمن برای نابودی کشورهای اسلامی با محوریت ایران تدارک دیده بود با عنایت خداوند به دست بسیجیان و فرزندان ایران اسلامی شکست خورد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه زلزله کرمانشاه واقعه‌ای بود که دل همه ایران را رنجاند گفت: در این شرایط هم شاهد هستیم که سپاه و بسیج در کمک رسانی و سازندگی مناطق زلزله‌زده نقش اساسی دارند.

عابدینی یادآور شد: نیروهای سپاه که چندی پیش در همان سرپل ذهاب و قصر شیرین مردم را از شر آمریکایی صدام نجات دادند، امروز هم برای حمایت از آسیب‌دیدگان در میدان حضور پیدا می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه اگر اقتدار و حضور سپاه نبود برای ما کشوری باقی نمانده بود تصریح کرد: امروز با شکست داعش بیشتر از پیش به اهمیت این سخن امام راحل  پی می‌بریم که فرمودند؛ اگر سپاه نبود کشور نبود.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین افزود: سپاه و بسیج در جهان اسلام نقش آفرینی می‌کنند و هر روز دامنه آن در میان ملت‌ها گسترده‌تر می‌شود.

عابدینی در ادامه با تصریح بر اینکه بسیج امید را در دل مردم به وجود آورد گفت: امروز به جایی رسیده‌ایم که مردم حل مشکلات اقتصادی خود را از دستان بسیج می‌خواهند.

وی بیان کرد: بسیجیان امنیت را حتی فراتر مرزهای جغرافیایی کشور تامین کرده‌اند و با شکست داعش در پیشگاه خداوند و رسول اکرم رو سفید شد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین عنوان کرد: سردار سلیمانی در حقیقت از ناحیه ولایت بود که توانست این اقتدار را در جهان به ارمغان بیاورد و کشورهای اسلامی و مستضعفین را از ظلمت ویرانی، نفاق، بدعت و سرسپردگی به ظالمان نجات دهد.

عابدینی در پایان با بیان اینکه بسیج امید ملت‌ها و تعیین کننده سرنوشت و زمینه ساز ظهور امام عصر (عج) است افزود: بسیجیان در عقیده، اخلاق و سبک زندگی تلاش می‌کنند تا رفتاری داشته باشند که امام زمان (عج) بپسندد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۳۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به مناسبت روز کارگر با حضور در سه واحد تولیدی، با اهدای گل این روز را به کارگران زحمتکش تبریک گفت.

وی بیان کرد: شما افسران صنعتی و سربازان امام زمان (عج) در این عرصه هستید و برای نایب امام زمان (عج) سربازی می‌کنید.

امام جمعه قزوین اضافه کرد: کارگران از دوران مبارزات انقلاب تا دفاع مقدس و پس از آن همیشه در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی گفت: تولید کالای با کیفیت موجب جلب اعتماد مردم، ارتقای معیشت و امنیت شغلی خود و رونق اقتصادی در کشور می‌شود.

شرکت‌های سپهر الکتریک، بهمن دیزل و کاشی الوند، سه واحد تولیدی بود که امام جمعه به مناسبت روز کارگر در آنها حضور یافت و روز کارگر را تبریک گفت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • کارگران مقابل جنگ، تحریم، فتنه، تکفیر و ترور، شرافتمندانه ایستاده‌اند
  • فرمانده کل سپاه پاسداران یک پیام صادر کرد +جزئیات
  • حاجی‌صادقی: دنیا در برابر عملیات وعده صادق کم آورد
  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد
  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما برای انعکاس عملیات وعده صادق
  • هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین