Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ داعش این واژه منحوس و نفرت‌انگیزی که شنیدنش حسی جز انزجار و تنفر ایجاد نمی‌کند، این روزها با همت سردار سلیمانی و رزمندگان جان برکف مدافع حرم، به کارش پایان داد.

30 آبان مصادف با دوم ربیع الاول روزی بیاد ماندنی در تاریخ اسلام شد. روزی که وعده سردار دلیر ایرانی حاج قاسم سلیمانی برای نابودی و ریشه کن کردن داعش محقق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پیروزی بزرگ همه شیعیان جهان به‌ویژه مردم عراق و سوریه و همچنین مردم شریف ایرانِ سربلند را مشعوف و شگفت‌زده کرد. دیروز با عنوان پایان کار داعش این دمل چرکین و لکه ننگ بشریت در تقویم اذهان ثبت و ماندگار شد. 

به مناسبت این دستاورد بزرگ مردم کشورمان نیز به جشن و پایکوبی پرداختند و با توزیع شیرینی در شهرهای مختلف، کام هموطنان خود را شیرین کردند. آنها با انتشار پست‌های تشکر از سردار سلیمانی و شهدای مدافع حرم در صفحه توئیتر خود و با به راه انداختن هشتگ وعده_ صادق از این دلاور و شیرمرد ایران زمین قدردانی کرده و صدای این رشادت و دستاورد بی‌نظیر را به گوش جهانیان به‌خصوص سران کشورهای دست اندر کار در پیدایش گروهک‌های تروریستی رساندند.

در ادامه تصاویری از ابراز ارادت مردم به سردار سلیمانی ارائه شده است.

 

 

 

 

انتهای پیام/

تحقق وعده صادقانه سردار سلیمانی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۶۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناگفته‌های سردار حاجی‌زاده از عملیات وعده صادق

سردار حاجی زاده می‌گوید: عملیات وعده صادق تنها بخشی از یک نیرو بود. ما از مجموع امکاناتی که تدارک دیده بودیم برای اقدام، ۲۰ درصد از آن را برای تنبیه به کار گرفتیم. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سردار حاجی زاده در گفت‌وگویی به بیان ناگفته‌های درباره عملیات وعده صادق می ‌پردازد.

 

.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مگر ما مرده باشیم که یکی از این خانواده به‌دست داعش شهید شوند
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • فیلم| ناگفته‌های سردار حاجی‌زاده از عملیات وعده صادق
  • فیلم/ ناگفته‌های سردار حاجی‌زاده از عملیات وعده صادق
  • ناگفته‌های سردار حاجی‌زاده از عملیات وعده صادق
  • سردار حاجی زاده: عملیات وعده صادق خواست مردم بود،حتی بچه‌ها در منزل می‌‌گفتند کی می‌خواهید کاری بکنید؟
  • فیلم/آخرین اظهارات سردار حاجی زاده درباره عملیات وعده صادق
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟