Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت پیروزی بزرگ جبهه مقاومت علیه توطئه داعش خطاب به رهبر معظم انقلاب نوشت: بدون شک این پیروزی عظیم آغاز مرحله ای جدید در بیداری اسلامی و در راستای همگرائی وحدت امت اسلامی است.

به گزارش خبرنگار معارف ایرنا از مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی آیت الله محسن اراکی روز چهارشنبه با ارسال پیام تبریک برای رهبر معظم انقلاب نوشت: پیروزی بزرگ جبهه مقاومت علیه توطئه بزرگ داعش که از سوی دشمنان اسلام و بشریت تدارک دیده شده بود را به حضرتعالی که پرچمدار اصلی جبهه مقاومت هستید و به رزمندگان ایثارگری که با ایستادگی و رشادت و شجاعت کم نظیر این غده سرطانی را از پیکر جهان اسلام زدودند تبریک عرض می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: بدون شک این پیروزی عظیم آغاز مرحله ای جدید در بیداری اسلامی و در راستای همگرائی وحدت امت اسلامی است که امید است با تلاش مخلصان و متفکران و مصلحان جهان اسلام و تحت رهبری و زعامت آن رهبر عظیم الشان به جنبشی عظیم و وحدت آفرین تبدیل گردد و راه را برای شکل گیری امت واحده اسلامی هموار سازد.
اراکی خطاب به سردار قاسم سلیمانی نوشت: پیروزی بزرگ جبهه مقاومت را علیه توطئه بزرگ جهان استکبار که در غده سرطانی شجره خبیثه داعش جلوه‌گر بود، به شما و به همه رزمندگان مدافع حرم و مجاهدان سوری، لبنانی، عراقی، پاکستانی، افغانستانی و به ویژه رزمندگان شجاع حزب الله لبنان تبریک عرض می‌کنم.
وی افزود: این پیروزی آغاز جنبشی عظیم درجهت شکست نهایی جبهه استکبار و ریشه کن سازی توطئه‌های صهیونیسم و هم‌پیمانان منطقه‌ای آنهاست و زمینه ساز پیوند مستحکم ملت‌ها و جوامع اسلامی و مقدمه‌ای جهت شکل‌گیری امت واحده اسلامی است.
سردار سرلشک پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز گذشته(سه شنبه) طی نامه‌ای به محضر رهبر انقلاب اسلامی، پایان سیطره شجره خبیثه داعش را اعلام کرد و این پیروزی بزرگ را به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و جهان اسلام تبریک گفت.
رهبر معظم انقلاب نیز در پاسخ به سردار سلیمانی نوشتند: خدای بزرگ را با همه وجود سپاسگزارم که به مجاهدات فداکارانه شما و خیل عظیم همکارانتان در سطوح مختلف، برکت عطا فرمود و شجره‌ خبیثه ای را که به دست طواغیت جهان غرس شده بود، به دست شما بندگان صالح در کشور سوریه و عراق ریشه کن کرد.
فراهنگ**1003** 1823 خبرنگار: محمدرضا جعفرملک ** انتشار: طاهره نبی اللهی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۴۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار معلمان با رهبر انقلاب تا ساعتی دیگر آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با سالگرد استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم، تا ساعتی دیگر دیدار ۳ هزار معلم از سراسر ایران با رهبر انقلاب در حسینیه امام خمینی (ره) آغاز می‌شود.

در حال تکمیل

کد خبر 6093788 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • آغاز دیدار جمعی از معلمان با رهبر معظم انقلاب
  • دیدار معلمان با رهبر انقلاب تا ساعتی دیگر آغاز می‌شود
  • بیداری دنیا در قبال مسئله فلسطین مرهون جبهه مقاومت است
  • هشدار احمد مسعود درباره احتمال حمله تروریستی از خاک افغانستان به آمریکا و اروپا
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • حکومت‌های منطقه با جبهه مقاومت همراهی کنند
  • سرلشکر سلامی: سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • سردار سلامی: سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • نامه رهبر انقلاب به دانشجویان منشا تحولات عظیم اروپا و آمریکا شد