Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-03@02:40:23 GMT

قدردانی جهانگیری از سردار سلیمانی

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۵۷۰۵۸

خرداد: اسحاق جهانگیری گفت: از برادر عزیز و بزرگوارم سردار سلیمانی که انصافا از افتخارات بزرگ ملت ایران است که نقش ویژه ای علیه گروههای تروریستی داشت تشکر کنم.

به گزارش خرداد از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور ظهر امروز(چهارشنبه) پس از جلسه هیات وزیران در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: هدف آمریکا و سایر کشورهایی که به دنبال ایجاد گروههای تروریستی در منطقه هستند این بود که منطقه حساس و مهم خاورمیانه همواره در تنش باشد و کشورهای منطقه که از منابع عظیم نفت و گاز و انرژی برخوردارند و می توانند آن را صرف توسعه کشور و رفاه مردم کنند، این منابع در جاهای دیگر به کار گرفته شود و ناامنی مانع پیشرفت کشورهای مهم اسلامی و منطقه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آنها به دنبال ایجاد اختلاف در بین شیعه و سنی و کشورهای منطقه بودند که فرصت توسعه از این کشورها گرفته شود اما خوشبختانه ایران در این موضوع با آگاهی کامل به دولتهای منطقه کمک کرد و در کنار دولتها و ملت های منطقه قرار گرفت و گروه داعش که آماده شده بود در عراق و سوریه حکومت شام و عراق تشکیل دهد، در یک مبارزه طولانی و بلندمدت شش ساله کار به پایان خط رسید که در این میان نقش نیروهای مردمی و مدافعین حرم و شهدای عزیز و بزرگوار که از ملت های منطقه خصوصا شهدای ایرانی که در این مسیر جان خود را تقدیم اسلام کردند، بسیار کارساز و تعیین کننده بود.

وی با اشاره به نقش کلیدی و تعیین کننده سردار سلیمانی در هدایت عملیات های منطقه علیه گروههای تروریستی و داعش تصریح کرد: باید از برادر عزیز و بزرگوارم سردار سلیمانی که انصافا از افتخارات بزرگ ملت ایران است و در دنیای اسلام نیز به عنوان سرداری بزرگ که نقش ویژه ای علیه گروههای تروریستی داشت و نیز همه فرماندهان عزیز سپاه، ارتش و نیروهای مسلح که نقش مشاوره ای مهمی در منطقه داشتند، تشکر کنم.

جهانگیری تصریح کرد: اکنون که پایان حکومت داعش اعلام شده، نقش گروههای تروریستی احتمالا ادامه خواهد یافت و امیدوارم همانطور که مقام معظم رهبری نیز تاکید کردند بتوانیم با بصیرت و هوشمندی و هماهنگی از این دستاورد حفاظت کنیم.

معاون اول رئیس‌جمهور ادامه داد: یکی از مهمترین دستاوردهای این پیروزی این است که دولتها و ملتهای منطقه نظیر عراق، سوریه، لبنان و ایران با هم متحد شده و با یکدیگر همکاری می کنند و برای استمرار این دستاورد که گروههای تروریستی دیگر نتوانند ادامه پیدا کنند، نیازمند انسجام و وحدت در منطقه هستیم تا منطقه ای امن برای توسعه و رفاه مردم داشته باشیم.

برچسب ها: قدردانی ، جهانگیری ، سردار سلیمانی

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۷۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ‌زنی ۶۰واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری توسط سپاه

همزمان با گرامیداشت هفته بسیج سازندگی مراسم کلنگ‌زنی ۶۰ واحد مسکن مددجویی با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین، رئیس بسیج سازندگی کشور و فرمانده سپاه استان برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردل، همزمان با گرامیداشت هفته بسیج سازندگی مراسم کلنگ‌زنی 60 واحد مسکن مددجویی با حضور سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین و سردار محمد زهرایی مسئول بسیج سازندگی کشور و سردار علی‌محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) برگزار شد.

سردار غلامرضا سلیمانی در این آیین، اظهار داشت: برخی از عشایر توانسته‌اند با اراده‌های آهنین خود، بر طبیعت سهمگین زاگرس غلبه کنند، در طول سالیانی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید مسیرهای اصلی کشور از دل زاگرس عبور کرد که امروز این جاده‌های ارتباطی با تراز بالا در خدمت مردم است.

وی مطرح کرد: برخی از مناطق فرعی در زاگرس وجود دارد که دچار مشکلات عدیده‌ای هستند و از آنجایی که جاده‌های مناسبی ندارند یا بعضاً فاقد جاده مناسب هستند، سایر امکانات هم کمتر به این مناطق رسیده است. با هم‌افزایی سپاه و بسیج و دستگاه‌های خدمتگزار تلاش بر این است که بسته‌ای از خدمات به این مردم ارائه شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: روستای دهدلی واقع در مرز استان چهارمحال و بختیاری و خوزستان از جمله مناطق هدف برای خدمت‌رسانی به مردم به خصوص جامعه عشایری است. امروز این منطقه به خوبی بررسی می‌شود تا بتوان قابلیت‌های جاده این روستا را افزایش داد.

سلیمانی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به صعب العبور بودن راه دسترسی روستای دهدلی احداث راه مناسب از مهمترین راهبردهای بسیج سازندگی است. ایجاد واحدهای خورشیدی خانگی با نصب صفحات خورشیدی با 5 کیلووات، در کل این روستا برای هر خانواده‌ای تامین می‌شود. گروه جهادگران عاشورایی هم اینجا در خدمت مردم هستند و خدمات را برای مردم انجام می‌دهند.

انتهای پیام/7540/

دیگر خبرها

  • اهدای قهرمانی تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی و سپاه | تصویـر
  • (عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی
  • کلنگ‌زنی ۶۰واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری توسط سپاه
  • مجمع عمومی ورزش چوگوی ایران برگزار می‌شود
  • ضرورت مبارزه ایران و افغانستان با داعش به عنوان تهدید مشترک
  • مگر ما مرده باشیم که یکی از این خانواده به‌دست داعش شهید شوند
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • تروریسم یک تهدید مشترک برای کشورهای منطقه است
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی