Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@19:16:33 GMT

نابودی داعش فتح‌الفتوح دنیای اسلام است

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۳۳۰۷۵

نابودی داعش فتح‌الفتوح دنیای اسلام است

خبرگزاری شبستان:نماینده ولی فقیه در گیلان به درخشش رزمندگان گیلانی در جبهه مقاومت علیه داعش اشاره کرد و گفت: نابودی داعش فتح‌الفتوح دنیای اسلام است و این پیروزی را به برادران سپاه و بسیج تبریک می‌گوییم.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در دیدار با رحیم عطایی‌پور، مدیرکل و جمعی از مدیران آموزش فنی و حرفه‌ای گیلان با تسلیت زلزله کرمانشاه اظهار کرد: تلفات حادثه مذکور مانند زلزله رودبار نبود اما دشمنان به‌دنبال بزرگ‌نمایی آن بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به عملکرد دولت و دیگر ارگان‌های مربوطه در حادثه زلزله کرمانشاه اشاره کرد و افزود: با توجه به گستردگی منطقه زلزله، خارج کردن مجروحان از زیر آوار و رساندن آنها به مراکز درمانی کار آسانی نبود.


امام جمعه رشت با اشاره به حضور مقام معظم رهبری در استان کرمانشاه و بازدید از مناطق زلزله‌زده، بیان کرد: دشمنان ما متوجه شدند دولت، ملت، سپاه و بسیج در راستای فرامین مقام معظم رهبری حرکت می‌کنند.


آیت‌الله قربانی، انجام بعضی از اقدام‌ها را زمانبر دانست و تصریح کرد: مردم از خدمات ارائه شده ابراز رضایت کردند ضمن اینکه تمام خرابی‌ها را نمی‌توان در فرصت بسیار کوتاه جبران کرد.


وی بر احداث بناها طبق استانداردهای روز تأکید کرد و گفت: هنوز بشر نتوانسته جلوی وقوع زلزله را بگیرد اما می‌تواند با استانداردسازی ساختمان‌ها و جلوگیری از ساخت بناها در مسیر گسل، خسارت‌ها را به حداقل برساند.


نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اظهار نظرهای حساب نشده به مصلحت نیست، متذکر شد: امر مذکور مردم را نگران می‌کند و موجب تشویش اذهان عمومی می‌شود.



آیت‌الله قربانی در ادامه با تبریک نابودی انسجام داعش، خاطرنشان کرد: سال‌های گذشته آدم‌کشی و آدم‌سوزی توسط داعش در کشورهای اسلامی صورت گرفت و با شکست آنها گورهای جمعی 400 و 500 نفری کشف شده است.


وی، ایجاد وحشت در دنیای اسلام را از برنامه‌های داعش خواند و یادآور شد: آمریکا مبارزه با داعش را نیازمند 30 سال زمان می‌دانست اما سردار سلیمانی و رزمندگان مقاومت در مدت سه سال این امر را انجام دادند.


نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه رزمندگان ما توانستند قدرت دشمن‌ساخته علیه اسلام را از بین ببرند، اظهار کرد: مدافعان حرم برای نابودی داعش تلاش بسیاری کردند و این امر جای تبریک دارد.


آیت‌الله قربانی، به درخشش رزمندگان گیلانی در جبهه مقاومت علیه داعش اشاره کرد و افزود: نابودی داعش فتح‌الفتوح دنیای اسلام است و این پیروزی را به برادران سپاه و بسیج تبریک می‌گوییم.


وی با بیان اینکه آل‌سعود و آمریکا گروه داعش را برای مقابله با انقلاب اسلامی به وجود آوردند، تصریح کرد: داعش و تکفیری‌ها برای دنیای اسلامی پدیده عظیمی بودند و نابودی آنها توسط رزمندگان اسلام کار بزرگی محسوب می‌شود.


مهارت‌آموزی در راستای اقتصاد مقاومتی جامعه را توانمند می‌کند
امام جمعه رشت همچنین به آموزش تئوری افراد در مراکز آموزشی اشاره کرد و گفت: افراد بسیاری به لحاظ تئوری از دانش بالایی برخوردارند اما توانایی انجام امور را ندارند.


آیت‌الله قربانی با اشاره به اینکه اسلام افراد را به انجام عمل تشویق کرده است، بیان کرد: ارتقای مهارت‌آموزی جامعه را توانمند می‌کند و با پیاده کردن این برنامه می‌توان بیکاری را از بین برد.


وی، خواستار گسترش مهارت‌آموزی توسط آموزش فنی و حرفه‌ای در جامعه شد و اظهار کرد: مهارت‌آموزی یکی از کارهای ارزشمند در جامعه محسوب می‌شود و این امر در راستای اقتصاد مقاومتی می‌تواند مشکلات مردم را برطرف کند.


 

پایان پیام/84

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۳۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلیج فارس دریایی راهبردی در دنیای ارتباطات است

به گزارش خبرنگار مهر، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شبکه اجتماعی ویراستی گفت: خلیج فارس، دریایی استراتژیک و راهبردی در دنیای ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

وی افزود: سال گذشته با همت متخصصین کشور و بادانش بومی، جزایر سه‌گانه همیشه ایرانی خلیج فارس از طریق فیبر نوری به سرزمین اصلی متصل شدند تا زیرساخت لازم برای ارائه ارتباطات پایدار و پرسرعت به هموطنان عزیز ساکن جزایر فراهم شود.

کد خبر 6092369 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • خلیج فارس دریایی راهبردی در دنیای ارتباطات است
  • سوسکچه‌ بلوط ؛ پینوکیو دنیای حشرات! (عکس)
  • ۴ نشانه که خبر از نابودی کبد می‌دهد
  • داعش جام جهانی ورزشی را تهدید کرد + تصویر
  • مبارزه حشدالشعبی با داعش + فیلم
  • (تصاویر) رخ‌نمایی سونگ هه کیو در دنیای مدلینگ
  • حواشی دنیای فوتبال
  • (ویدئو) نابودی سیستم موشکی ۱۰۰ میلیون دلاری روسیه در حمله اوکراین
  • قارچ خور در دنیای واقعی! (فیلم)
  • ۸ اردیبهشت در دنیای علم چه خبر؟