Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی گفت: فرمولی که در سوریه و عراق در برابر تروریسم به کار گرفته شد دیر یا زود در افغانستان هم باید پیاده شود و یک وحدت کلمه بین شیعه و سنی در برابر تروریسم تکفیری شکل بگیرد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ دکتر علی اکبر ولایتی در ملاقات با محمد محقق معاون رییس اجرایی حکومت افغانستان در حاشیه اجلاس محبان اهل بیت (ع) و مسئله تکفیری ها ضمن تاکید بر توسعه روابط همه جانبه بین دو کشور خواستار اتحاد شیعه و سنی در افغانستان حول محبت به اهل بیت در برابر تروریسم تکفیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی با اشاره به پیروزی های ملت ها و دولت های سوریه و عراق در برابر پدیده شوم تروریسم گفت: فرمولی که در سوریه و عراق در برابر تروریسم به کار گرفته شد دیر یا زود در افغانستان هم باید پیاده شود و یک وحدت کلمه بین شیعه و سنی در برابر تروریسم تکفیری شکل بگیرد.
محمد محقق معاون رییس اجرایی حکومت افغانستان نیز در این دیدار ضمن تاکید بر همکاری های دو کشور در همه زمینه ها طرح شورای عالی نجات افغانستان را گامی در مسیر وحدت همه گروه ها و مذاهب در افغانستان در برابر تروریسم عنوان کرد.
در این دیدار طرفین همچنین در خصوص آخرین تحولات منطقه رایزنی کردند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۷۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوغان: کارهای ناتمام‌ خود را در سوریه به پایان خواهیم رساند

«رجب طیب اردوغان» رئیس جمهوری ترکیه امروز (سه شنبه) از تصمیم کشور خود برای ادامه عملیات ضدتروریستی در خاک سوریه خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه روسیا الیوم، رئیس جمهوری ترکیه در آنکارا طی سخنانی خطاب به ملت این کشور، گفت: وقتی زمان و ساعتش فرا برسد، ما قطعاً کارهای ناتمام خود را در سوریه به پایان می رسانیم.

اردوغان در ادامه به اهمیت مبارزه قاطعانه با تروریسم و گروه موسوم به «حزب کارگران کردستان» (پ.ک.ک) اشاره و تاکید کرد: در دوره آتی به گروه تجزیه‌طلب که فضای مانور آن در نتیجه عملیات‌ ما در عراق و سوریه تنگ شده است، ضربه بزرگی خواهیم زد.

وی افزود: می‌خواهم موضوع مشخص شود. تا زمانی که پ‌.ک.‌ک در عراق و سوریه حضور داشته باشد ما یه هیچ وجه احساس امنیت نمی کنیم.

رئیس جمهوری ترکیه با تاکید بر اینکه تروریست‌ها در کوه‌های قندیل و شمال سوریه از هر فرصتی علیه ترکیه و شهروندان این کشور استفاده می کنند، تصریح کرد: هیچ کشوری این موضوع را نمی پذیرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اردوغان: کارهای ناتمام‌ خود را در سوریه به پایان خواهیم رساند
  • دیدار رئیس حشد شعبی با بشار اسد
  • سوریه:آمریکا صلاحیت اظهار نظر درباره حقوق بشر را ندارد
  • روزنامه جمهوری اسلامی: طالبان مشغول پاکسازی قومی و شیعه‌کشی است؛ ایران هم سکوت می‌کند
  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • اسد: در کمک به مقاومت تردید نخواهیم کرد
  • بشار اسد: موضع سوریه در مورد فلسطین تغییر نکرده است
  • بشار اسد: موضع سوریه هرگز در مورد فلسطین تغییر نکرده است 
  • تاکید اسد بر موضع باثبات سوریه در مسئله فلسطین و مقاومت
  • تاکید اسد بر موضع باثبات سوریه در قبال مقاومت و فلسطین