Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهنگ > تئاتر - ناهید طباطبایی، حسین پاکدل و فرهاد توحیدی داوری مرحله نهایی بخش نمایشنامه‌های تالیفی هشتمین دوره انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران را عهده‌دار شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بهزاد صدیقی، دبیر هشتمین دوره انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران، طی حکمی اسامی داوران مرحله نهایی بخش نمایشنامه‌های تالیفی را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متن این حکم آمده است:

«سرکار خانم ناهید طباطیایی و جنابان حسین پاکدل و فرهاد توحیدی

با توجه به تجربیات ارزش­مند و اعتبارآفرین سرکار‌عالی و جنابان در حوزه­ درام، به موجب این حکم، به عنوان داور بخش نمایشنامه­‌های تالیفی (مرحله­ نهایی) هشتمین دوره­ انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران منصوب می­‌شوید. بی‌شک حضورتان در پیش­برد اهداف این ارزیابی فرهنگی، ارزش‌­آفرین و موثر خواهد بود.»  

پیش از این، طی روزهای گذشته، اسامی ۳۰ نمایشنامه راه‌یافته به مرحله نهایی بخش نمایشنامه‌های تالیفی که توسط هیئت‌داوران مرحله نخست؛ روزبه حسینی، ابراهیم پشتکوهی و صحرا رمضانیان از میان ۴۸۷ نمایشنامه ارسالی ناشران و نمایشنامه‌نویسان به دبیرخانه این دوره، انتخاب شده بودند، اعلام شد.

زمان برگزاری آیین پایانی هشتمین دوره انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران که به همت کانون نمایشنامه‌نویسان خانه تئاتر و به دبیری بهزاد صدیقی برگزار می‌شود، به زودی اعلام خواهد شد.

57242

کلید واژه‌ها : جوایز تئاتر - خانه تئاتر - تئاتر -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۸۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی ۲۵ گروه سرود فجر به مرحله نهایی

پارسائیان معاون فرهنگی و هنری سپاه الغدیر استان یزد گفت: اختتامیه دومین جشنواره سرود فجر بسیج یزد در بخش خواهران و برادران با موضوعات استکبارستیزی و مقابله با رژیم کودک کش صهیونیستی، ایران در مسیر پیشرفت و اقتدار، ایران زیبا و ایران قوی، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، فرهنگ بانوی ایرانی، افزایش جمعیت و فرزند آوری، مکتب شهید سلیمانی، فرهنگ بانوی ایرانی، امید افرینی و افزایش نشاط اجتماعی برگزار شد.

وی افزود: تعدا ۶۵ گروه در این جشنواره ثبت نام کرده بودند که ۲۵ گروه به مرحله نهایی راه یافتند که از این تعداد ۱۵ گروه برادران و ۱۰ گروه خواهران بودند.

پارسائیان ادامه داد: شروع فراخوان و مهلت ارسال آثار از اول بهمن ماه تا پایان اسفند ماه ۱۴۰۲ بود و بازبینی آثار از ۱۵ فروردین ماه تا ۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ صورت گرفت.

سرهنگ پارسائیان یاداور شد: بخش نهایی جشنواره در تابستان ۱۴۰۳ برگزار می‌شود و گروه‌های برتر جشنواره استانی به مرحله کشوری راه یافتند.
 
ترویج روحیه و معارف انقلابی با زبان هنر و زمینه سازی برای ظهور و بروز استعداد‌ها هم از اهداف برپایی این جشنواره به شمار می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • حضور داور چهارمحالی در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور
  • حضور داور چهارمحال و بختیاری در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور
  • راهیابی ۲۵ گروه سرود فجر به مرحله نهایی
  • الهام چرخنده به تئاتر برگشت
  • پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار رونمایی شد
  • رونمایی از پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر «بچه‌های مسجد»
  • اعظم بروجردی، الهام چرخنده داور یک رویداد تئاتری
  • معرفی هیئت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد