Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان‌ها > اردبیل - مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان اردبیل گفت: برای حمایت از فعالان حوزه ICT مرکز توانمندسازی کسب و کارهای این حوزه در اردبیل راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ بهروز رزمی در مراسم افتتاحیه رویداد استارتاپی هوگر در شهرستان سرعین اظهار داشت: حوزه فناوری ارتباطات و ICT حرفهای زیادی برای گفتن دارد و باید بتوانیم جوانان و فعالان این حوزه را برای توانمندسازی و ایجاد اشتغال ترغیب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حوزه ICT و فضای مجازی می‌تواند در اکثریت حوزه‌ها فعال بوده و منشاء خیر و برکت باشد که خوشبختانه در مرحله نخست ظرفیت حوزه ICT را به تمامی دستگاههای اجرایی و مسئولان استان معرفی کردیم و امیدواریم با حمایت همه‌جانبه شاهد اشتغال در این حوزه باشیم.

مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان اردبیل بیان کرد: از برگزاری رویدادهای استارتاپی در شهرهای استان اردبیل حمایت می‌کنیم چرا که برگزاری این رویدادها باعث شکوفایی استعداد جوانان در حوزه ICT می‌شود.

رزمی گفت: تسهیلات بانکی کم‌بهره و قرض‌الحسنه به منتخبان رویدادهای استارتاپی در اردبیل اعطاء می‌شود و تمامی سعی ما بر این که با اعطای تسهیلات بتوانیم جوانان را برای فعالیت در این حوزه ترغیب کرده و باعث ایجاد کسب و کارهای فراوان در حوزه ICT شویم.

وی با اشاره به راه‌اندازی مرکز کسب و کارهای ICT اظهار کرد: مرکز توانمندسازی کسب و کار حوزه ICT در اردبیل راه‌اندازی می‌شود و هدف از راه‌اندازی این مرکز حمایت از شرکتهای دانش بنیان و منتخبان رویدادهای استارتاپی و صاحبان ایده‌های برتر کارآفرینی خواهد بود.

46

کلید واژه‌ها : استان اردبیل -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۸۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه‌ها در راه‌اندازی مرکز ترک اعتیاد با شهرداری ایلام همکاری کنند

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام گفت: دستگاه‌ها در تجهیز و راه‌اندازی مرکز ماده ۱۶ با شهرداری همکاری کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، محمدسبحان حسنی امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ در نشست سامان‌دهی معتادان متجاهر اظهار کرد: راه‌اندازی مرکز ماده (۱۶) یکی از ضروریات مهم استان، و یک کار ارزشمند برای کمک به جامعه است.

وی افزود: با توجه به اینکه اعتیاد معضل بزرگ اجتماعی است امید می‌رود با کمک به راه‌اندازی این مرکز به ترک اعتیاد معتادان متجاهر کمک کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام ادامه داد: علاوه بر شهرداری ایلام به عنوان دستگاه بهره‌بردار، تمام دستگاه‌های زیرساختی باید همکاری لازم را برای جهت تکمیل خدمات زیرساختی مرکز ماده (۱۶) انجام دهند تا زودتر راه‌اندازی شود.

حسنی با تاکید بر رعایت مسائل بهداشتی و تغذیه‌ای و استانداردهای لازم در مرکز ماده (۱۶)، افزود: در این مرکز علاوه بر نگهداری، درمان و بازتوانی معتادان متجاهر، باید با نگاه بلندمدت برای مهارت‌آموزی و شغل آنها نیز اقدام شود.

وی گفت: این مجموعه‌ای دارای آب و برق و شبکه فاضلاب است، برآورد اعتبار برای اجرای کارهای زیرساختی و تأمین تجهیزات این مرکز مشخص شود تا کمک‌های لازم صورت گیرد.

به گزارش ایمنا، مرکز ماده (۱۶) استان ایلام به عنوان مرکز نگهداری، درمان و بازتوانی معتادان متجاهر طبق قانون مبارزه با مواد مخدر و در راستای سیاست دولت و تأکیدات رئیس جمهور راه‌اندازی می‌شود بنابراین در این نشست مقرر شد سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اعتبار مورد نیاز برای تجهیز این مرکز را به شهرداری ایلام به‌عنوان دستگاه بهره‌بردار، و شورای مبارزه با مواد مخدر استان و بهزیستی استان به عنوان دستگاه ناظر اختصاص دهد.

کد خبر 751553

دیگر خبرها

  • احداث ۱۲۸ کلاس درس در شهرستان تنگستان آغاز شده است
  • نهضت «نذر مدرسه سازی» در اردبیل راه اندازی می شود
  • ۹۰ درصد کارهای اجرایی کارخانه کاغذ زاگرس انجام شده است
  • گردهمایی فعالان دانشگاهی و استارتاپی برای توسعه هوش مصنوعی
  • راه‌اندازی سه مرکز طرح ملی رحله ویژه دختران
  • راه اندازی ۳۵ مرکز خرید گندم و کلزا در لرستان
  • دستگاه‌ها در راه‌اندازی مرکز ترک اعتیاد با شهرداری ایلام همکاری کنند
  • باشگاه خبرنگاران پلیس در اردبیل راه اندازی شد
  • مرکز ملی نوآوری مغز راه اندازی می‌شود
  • راه‌اندازی مرکز پرورش ماهیان خاوری در رودخانه قزل اوزن