Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بسیج مستضعفین: تشکیل هیئت های اندیشه ورز، مطالبه­ رهبری است و در دستور کار بسیج قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما سردار غیب پرور در جشنواره تولیدات فرهنگی و هنری پایگاه های بسیج با اشاره به این نکته افزود: جوانان بسیجی در پایگاه ها باید نگاه راهبردی و کلان به مسائل داشته باشند و دشمنان حوزه فرهنگ که بصورت قارچ گونه و به روز متولد می شوند را به شناسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: باید توانمندی های خودمان را بشناسیم و هندسه میدان عمل و زوایای عمل طرف مقابل در حوزه فرهنگی را به درستی دریابیم تا بتوانیم در این حوزه به موفقیت دست یابیم.
وی ادامه داد: بسیج تا زمانی می تواند به حیات خود ادامه دهد که نگاه انقلابی به مسائل خود داشته باشد و بالأخص در حوزه فرهنگ این نگاه را از دست ندهد.

سردار غیب­ پرور گفت: اتفاقات ناخوشایند حوزه فرهنگ حاصل کم کاری، تشخیص غلت و عدم استفاده از ظرفیت ها و نگاه های کلیشه ای است و نگاه انقلابی است که می تواند در مقابل این اتفاقات ایستادگی کند.رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه باید از نگاه های کلیشه ای دست برداریم و نگاه تحولی به حوزه فرهنگ داشته باشیم اظهار کرد: در عرصه اقتصاد مقاومتی تحقق اهداف با نگاه سنتی ممکن نیست و این نگاه انقلابی است که ما را به هدف های تعیین شده می رساند.­

وی خاطرنشان کرد: فعالیت های بسیج باید مردمی شود به عنوان مثال در همین زلزله کرمانشاه دیدید که مردم آمدند و کمک های بسیاری به حل مشکلات کردند. غیب پرور خاطرنشان کرد: باید به این موضوع بیشتر فکر کنیم که در پایگاه های مقاومت بسیج چقدر توانسته ایم کارها را به مردم بسپاریم و با افراد جدید آشنا شویم و این نکته ای است که باید در آینده بیشتر در دستور کار قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۸۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتک کاری وحشتناک داور در بازی فوتبال دسته دو جوانان تهران/ دستور موقت برای خاطیان+ فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، روز گذشته ساعت 17 در تهران یک بازی بین تیم های آرمان آفرینان و اتحاد ستارگان در رده جوانان در دسته دو برگزار می شود.

در این بازی کمک داور گل یکی از این دو تیم را مردود اعلام می کند و همین باعث جرقه یک زودخورد شدید بین داور و اعضای تیم یکه گلشان مردود شده می شود.

در فیلمی که در زیر مشاهده می کنید کمک داور به شدت از سوی برخی افراد مورد حمله قرار می گیرد و جالب است که سایر داوران فقط نظاره گر این برخورد فیزیکی هستند.

خبرنگار آنا از هیئت فوتبال تهران درباره این حادثه جویا شد که اعلام شد همان دیروز سید میرشاد ماجدی رئیس هیئت فوتبال تهران نامه برخورد با خاطیان این درگیری را داده و برای آنها دستور موقت صادر شده و قرار است با افراد درگیر در این ماجرا برخورد شدید شود.

متاسفانه در سالهای گذشته در بخش های پایه به خصوص در دسته جات پایین تر به دلیل مسائل مالی و اهمیت نتیجه گیری برای مالکان تیم ها از این نوع اتفاقات زیاد رخ داده اما هیئت فوتبال تهران در نظر دارد برای سال جدید مدل برگزاری مسابقات را با گکاه شتیم ها تغییر دهد تا این تنش های زشت ایجاد نشود.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجرای اندیشه های شهیدمطهری فرهنگ کشور رادربرابرتهاجمات حفظ می کند
  • گسترش همکاری‌های مذهبی - فرهنگی در دستور کار ایران و ازبکستان
  • طرح ملی درس عفاف و حجاب در طراحی پارچه و لباس دانشگاه های هنر
  • تشکیل شوراها اسباب تحکیم پایه‌های نظام را فراهم کرده است
  • تشکیل هیئت ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • کسب‌وکارهای دانش‌بنیان را نباید تعطیل کرد، باید به جریان‌های انقلابی، بسیج دانشجویی و مانند آن‌ها فرصت رقابت داد
  • واکنش معاون علمی به واگذاری سهام برخی کسب و کارهای دیجیتال
  • تشکیل هیئتی مشورتی در حوزه امنیت هوش مصنوعی
  • نهضت پلاتوسازی در دستور کار است/ برگزاری المپیاد هنر
  • کتک کاری وحشتناک داور در بازی فوتبال دسته دو جوانان تهران/ دستور موقت برای خاطیان+ فیلم